Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nabeschouwing: De achterkant ziet er in real life dus veel minder erg uit dan op de eerste foto's gevreesd. Ik vind de witte vanop de heyzel in brussel zelfs mooi geslaagd.
Deze dus
Het interieur is even wennen. Maar voor een Koreaan vind ik dit zeker niet slecht (kijk maar is wat ze 2 modellen geleden nog van bucht op de markt brachten). De middenconsole is even wennen maar is eigenlijk ook niet echt lelijk. Allesinds meer gedurf dan de cee'd, die erg behoudend is.
Nabeschouwing: De achterkant ziet er in real life dus veel minder erg uit dan op de eerste foto's gevreesd. Ik vind de witte (aantal pagina's terug) vanop de heyzel in brussel zelfs mooi geslaagd.
Het interieur is even wennen. Maar voor een Koreaan vind ik dit zeker niet slecht (kijk maar is wat ze 2 modellen geleden nog van bucht op de markt brachten). De middenconsole is even wennen maar is eigenlijk ook niet echt lelijk. Allesinds meer gedurf dan de cee'd, die erg behoudend is.
Comment