Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ach ja, weeral van hetzelfde.

Comment

Inspiratieloze wagen maw typisch Koreaans?

Comment

Opel Astra of BMW 1 achteraan?

Comment

Dit is niks. Ik blijf volharden in de boosheid.
          Duffe bak met Astra-invloeden.
          Het is blijkbaar heel moeilijk voor Oosterse constructeurs om de klant een leuk en lekker design voor te schotelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            Dit is niks. Ik blijf volharden in de boosheid.
            Duffe bak met Astra-invloeden.
            Het is blijkbaar heel moeilijk voor Oosterse constructeurs om de klant een leuk en lekker design voor te schotelen.
            Ik heb eerder de indruk dat de klant daar niet naar vraagt.
            • De Corolla: duf, lomp, gekopieerd en niet innovatief...best verkochtte wagen ter wereld
            • De Tucson: plat, insipratieloos, afgekeken...de best verkochtte SUV in België
            • De Santa Fe: onorigineel, gekopieerd, niet goedkoop...staat in de top drie van best verkopenden...
            • De vorige Yaris: bestond er iets on-europeser qua design dan dat? Bolle vormen en ronde lijnen troef...vanaf z'n intruductie stond 'ie op nummer 1 qua verkopen.

Misschien stelt de consument andere eisen bij 'n Oosterling dan bij 'n Europeaan.
            Last edited by ; 22/02/2007, 16:02.

Comment

Alles zal bij deze i30 van z'n prijs afhangen. Als ze hem de markt inschieten aan dezelfde sterke prijzen tov de concurentie als de Tucson zal 't hem misschien lukken. Anders zal hij 'n meelopertje worden, naast een Mazda 3 of toenmalige Nissan Almera. Als z'n prijs te hoog ligt zal 't succes beperkt blijven de eerste jaren. In occasie zal zoiets wel 'value for money bieden.

Comment

En waar baseer jij je op om die wagen "af te breken"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  En waar baseer jij je op om die wagen "af te breken"
                  ik?

Comment

Nah niet echt slecht dit design. De achterbumper heeft veel weg van een Opel Astra hatch en de lichten en klep hebben juist weer een verdacht BMW 1-serie gehalte. Het is natuurlijk niet slecht voor dergelijke merken om bij de successvolle concurrent in de keuken te kijken he. Dat heeft de Aziaten wel groot gemaakt. Alleszins geen lelijke auto, al zou ik em zelf niet kopen toegegeven.
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      ik?
                      De Corolla: duf, lomp, gekopieerd en niet innovatief
                      De Tucson: plat, insipratieloos, afgekeken
                      De Santa Fe: onorigineel, gekopieerd,

dit bedoelde ik.

Comment

De Corolla: duf, lomp, gekopieerd en niet innovatief
                        De Tucson: plat, insipratieloos, afgekeken
                        De Santa Fe: onorigineel, gekopieerd,

dit bedoelde ik.
                        ik citeerde de mening van een doorsnee aw'er.
                        Ikzelf rij een corolla en vind dat best een leuke wagen. 'k Hoef al die grijze zakelijkheid niet en heb graag wat opties zonder een maandloon kwijt te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          ik citeerde de mening van een doorsnee aw'er.
                          Ikzelf rij een corolla en vind dat best een leuke wagen. 'k Hoef al die grijze zakelijkheid niet en heb graag wat opties zonder een maandloon kwijt te zijn.
                          De doorsnee-AW'er :
                          Opties zonder een maandloon kwijt te zijn:

Niet overdrijven lieve jongen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                            Is dit model de serieversie van de Arnesj?
                            effe repo

Comment

Iets te gewoontjes naar mijn zin. En er zitten wel erg veel kenmerken in die gepikt zijn van andere merken. Je kan bijna beter gaan zoeken van welk merk Hyundai niets heeft overgenomen voor deze wagen.
                              In feite heeft dit als resultaat dat de wagen niet veel uitstraalt. Kwalitatief zal het wss wel in orde zijn, maar ik zou hem niet moeten.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

ge moet het positief bekijken, wat een vooruitgang tegen over de Ceed

Ik vind dit een mooie auto ( wat te zien is op de 3 foto's )
                                alles is gepikt ( het een wat meer dan een ander ) maar WHO CARES? Het volk dat da koopt niet

Comment

Waarom plaatsen ze nog een 'oude' ruitenwisser achteraan. Nu hebben ze toch beter ruitenwissers?
                                  Zie hieronder op de nieuwe Mondeo:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                    Waarom plaatsen ze nog een 'oude' ruitenwisser achteraan. Nu hebben ze toch beter ruitenwissers?
                                    Zie hieronder op de nieuwe Mondeo:

Sorry maar wat is beter aan de ruitenwissers van de mondeo? Ik zie het nog niet zo snel
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Sorry maar wat is beter aan de ruitenwissers van de mondeo? Ik zie het nog niet zo snel
                                      ik weet niet hoe dat dat noemt, maar dat nieuwe type dat uit veel minder onderdelen bestaat

Moving stories and inspiring interviews. Experience the meaning of "invented for life" by Bosch completely new. Visit our international website.

tegenover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        ik weet niet hoe dat dat noemt, maar dat nieuwe type dat uit veel minder onderdelen bestaat

Moving stories and inspiring interviews. Experience the meaning of "invented for life" by Bosch completely new. Visit our international website.

tegenover

http://shop.conrad.nl/Auto_elektroni...ng/853540.html
                                        Bij dat mondeo-systeem is het wel 10x lelijker vind ik!

Comment

Allemaal déjà vu.
                                          Achteraan Fiat Punto vorige generatie met BMW1 gemixt, vooraan saai en inspiratieloos.
                                          Pffffffffff.............

Comment

Working...
                                          X