Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit is niks. Ik blijf volharden in de boosheid.
Duffe bak met Astra-invloeden.
Het is blijkbaar heel moeilijk voor Oosterse constructeurs om de klant een leuk en lekker design voor te schotelen.
Dit is niks. Ik blijf volharden in de boosheid.
Duffe bak met Astra-invloeden.
Het is blijkbaar heel moeilijk voor Oosterse constructeurs om de klant een leuk en lekker design voor te schotelen.
Ik heb eerder de indruk dat de klant daar niet naar vraagt.
De Corolla: duf, lomp, gekopieerd en niet innovatief...best verkochtte wagen ter wereld
De Tucson: plat, insipratieloos, afgekeken...de best verkochtte SUV in België
De Santa Fe: onorigineel, gekopieerd, niet goedkoop...staat in de top drie van best verkopenden...
De vorige Yaris: bestond er iets on-europeser qua design dan dat? Bolle vormen en ronde lijnen troef...vanaf z'n intruductie stond 'ie op nummer 1 qua verkopen.
Misschien stelt de consument andere eisen bij 'n Oosterling dan bij 'n Europeaan.
Alles zal bij deze i30 van z'n prijs afhangen. Als ze hem de markt inschieten aan dezelfde sterke prijzen tov de concurentie als de Tucson zal 't hem misschien lukken. Anders zal hij 'n meelopertje worden, naast een Mazda 3 of toenmalige Nissan Almera. Als z'n prijs te hoog ligt zal 't succes beperkt blijven de eerste jaren. In occasie zal zoiets wel 'value for money bieden.
Nah niet echt slecht dit design. De achterbumper heeft veel weg van een Opel Astra hatch en de lichten en klep hebben juist weer een verdacht BMW 1-serie gehalte. Het is natuurlijk niet slecht voor dergelijke merken om bij de successvolle concurrent in de keuken te kijken he. Dat heeft de Aziaten wel groot gemaakt. Alleszins geen lelijke auto, al zou ik em zelf niet kopen toegegeven.
De Corolla: duf, lomp, gekopieerd en niet innovatief
De Tucson: plat, insipratieloos, afgekeken
De Santa Fe: onorigineel, gekopieerd,
dit bedoelde ik.
ik citeerde de mening van een doorsnee aw'er.
Ikzelf rij een corolla en vind dat best een leuke wagen. 'k Hoef al die grijze zakelijkheid niet en heb graag wat opties zonder een maandloon kwijt te zijn.
ik citeerde de mening van een doorsnee aw'er.
Ikzelf rij een corolla en vind dat best een leuke wagen. 'k Hoef al die grijze zakelijkheid niet en heb graag wat opties zonder een maandloon kwijt te zijn.
De doorsnee-AW'er :
Opties zonder een maandloon kwijt te zijn:
Iets te gewoontjes naar mijn zin. En er zitten wel erg veel kenmerken in die gepikt zijn van andere merken. Je kan bijna beter gaan zoeken van welk merk Hyundai niets heeft overgenomen voor deze wagen.
In feite heeft dit als resultaat dat de wagen niet veel uitstraalt. Kwalitatief zal het wss wel in orde zijn, maar ik zou hem niet moeten.
ge moet het positief bekijken, wat een vooruitgang tegen over de Ceed
Ik vind dit een mooie auto ( wat te zien is op de 3 foto's )
alles is gepikt ( het een wat meer dan een ander ) maar WHO CARES? Het volk dat da koopt niet
Comment