Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autotest van de I30

Klik

edit:

Plus en min
    plus
    + Scherpe prijs
    + Volop ruimte voor- en achterin
    + Zelf in basis-uitvoering volwaardig en compleet

min
    - Matig weggedrag in extreme situaties
    - 1.4 motor alleen voldoende in vlak landschap

edit 2 :

De auto rijdt, remt, schakelt en stuurt prima. Het vriendelijke prijskaartje geeft de bestuurder het gevoel voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Op die manier wordt zelfs een objectief testverslag een soort reclame ...
    Last edited by ; 04/07/2007, 17:26.

Comment

• niet echt slecht lijkt me...

Comment

• Nog een testverslag

Klik

Comment

• Hyundai doet het blijkbaar goed op de leasemarkt in nederland.

Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek
          Hyundai doet het goed op de leasemarkt. Het merk heeft een groei van 109,9% gerealiseerd, zelfs de verwachtingen van de importeur zijn overtroffen.

Hyundai is gestegen van de 19de naar de 13de plaats in de Nederlandse ranglijst en is daarmee de merken als Mercedes, Saab en Fiat voorbij gegaan.
          Het aandeel verkochte Hyundai's in de zakelijke markt, is gestegen van 18 naar 24%. In het jaar 2007 denkt de importeur op 30% uit te komen. Dit moet vooral komen door de nieuwe Hyundai i30.

Comment

• In belgie koopt KBC autolease ook een hele hoop oeioendais voor als vervangwagentjes en aanloopwagentjes en zo...
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
              In belgie koopt KBC autolease ook een hele hoop oeioendais voor als vervangwagentjes en aanloopwagentjes en zo...
              leuk voor de occasiemarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                min
                - 1.4 motor alleen voldoende in vlak landschap
                Ik vind dit toch wel vreemd, de 1.4 heeft 109pk (volgens wat ik gelezen heb) en dat zou enkel voldoende zijn voor een vlak landschap
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ik vind dit toch wel vreemd, de 1.4 heeft 109pk (volgens wat ik gelezen heb) en dat zou enkel voldoende zijn voor een vlak landschap
                  ze doelen op de prestaties met een aanhangwagen in bergachtig gebied ( hollanders denken altijd: kan ik mijn caravan daar aanhangen )

Comment

• Ik heb al met eentje gereden, en mijn indrukken:

- hyundai heeft z'n best gedaan om zo'n kwaliteitsvol mogelijk interieur te maken
                    - zitpositie is te hoog. Met mijn 1m90 en de stoel op het laagst, stuur in de hoogste stand, kon ik het bovenste deel van de tellers niet zien.
                    - weggedrag: veilig, zonder echt sensaties te bieden, maar daar is hij ook niet voor gemaakt. Dus hier heeft Hyundai imo puik werk geleverd! De auto was wel vrij hard afgeveerd (je voelt de dwarsrichels in de beton duidelijk), maar hij had nog maar 45km dacht ik, en ik ben gewend van met grotere auto's te rijden die daar minder last van hebben. Dus het kan zijn dat dit eigelijk nog meevalt!

Twas maar een korte kennismaking van een km of 5, dus veel meer kan ik er niet echt over zeggen, maar ik was aangenaam verrast!

Comment

• autogids is aanzienlijk positief, tussen de regels lees ik wel dat ze de c'eed (zijn halfbroer) verkiezen

doet er iemand mee aan de fotowedstrijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                        autogids is aanzienlijk positief, tussen de regels lees ik wel dat ze de c'eed (zijn halfbroer) verkiezen

http://www.ikwileeni30.be/
                        idd
                        Ik denk dat de ESP niet opweegt tegen de 7 jaar garantie

Ook vind ik het design van de cee'd mooier dan de I30 ( ok, tis allebei niet hoogstaand )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          ze doelen op de prestaties met een aanhangwagen in bergachtig gebied ( hollanders denken altijd: kan ik mijn caravan daar aanhangen )
                          Ik lees iets anders in de test:
                          "In bergachtig gebied (of met een aanhanger!) schieten de prestaties echt tekort."

D' staat berachtig gebied OF met aanhanger, dus niet met aanhanger in begachtig gebied he!
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

http://www.ikwileeni30.be/
                            Ik heb de reclame daarvan gisteren voor het eerst op tv gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ik heb de reclame daarvan gisteren voor het eerst op tv gezien.
                              da inloggen werkt nie bij mij

Comment

• ik doe niet mee aan die fotowedstrijd
                                mijn vrouw en mijn buren gaan denken dat ik zot geworden ben als ik zo'n grote bache in mijnen hof leg
                                wel tof initiatief vind ik

Comment

ik doe niet mee aan die fotowedstrijd
                                  mijn vrouw en mijn buren gaan denken dat ik zot geworden ben als ik zo'n grote bache in mijnen hof leg
                                  wel tof initiatief vind ik
                                  Ge moet die daar niet laten liggen he!
                                  Dat moet zelfs uwen hof niet zijn, ge zet die ergens en trekt daar eene foto van om dat op de site te zetten en dan steekt ge die bache terug weg.

Comment

• Heb vandaag ééne zien staan bij de plaatselijke dealer,het was ne witten echt ne propere wagen.
                                    Nora!

Comment

• Mijn vriendin zou zo een wagen wel zien zitten. Als je rationeel bent, is het natuurlijk goeie wagen. Alleen, ik ben niet al te rationeel.

Edit:
                                      Even voor de duidelijkheid: mocht zoiets er ooit komen, het zou de wagen van mijn vriendin zijn hoor. Doe mij maar iets anders.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Mijn vriendin zou zo een wagen wel zien zitten. Als je rationeel bent, is het natuurlijk goeie wagen. Alleen, ik ben niet al te rationeel.

Edit:
                                        Even voor de duidelijkheid: mocht zoiets er ooit komen, het zou de wagen van mijn vriendin zijn hoor. Doe mij maar iets anders.

Als 2de wagen zou ik ook wel voor dit type wagen gaan hoor,het moet niet allemaal in het oog springen=ideale wagen om niet op te vallen.
                                        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                          Als 2de wagen zou ik ook wel voor dit type wagen gaan hoor,het moet niet allemaal in het oog springen=ideale wagen om niet op te vallen.
                                          Wel ja, ik zou er zeker niets op tegen hebben hoor. Best dat dat mijn vriendin niet zo veel om een auto geeft als ik.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X