Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hyundai i30 Crosswagon klaar
    4 september 2007 · Tekst Stéphan Vermeulen

Hyundai presenteert volgende week de i30 Crosswagon, de stationversie van de nieuwe compacte middenklasser. Eind dit jaar wordt hij leverbaar.
    De i30 Crosswagon is 23 centimeter langer dan de hatchback, en ook de wielbasis werd aangepast ten opzichte van de gewone vijfdeurs. Met 2.700 mm is die 50 mm opgerekt. Met de achterbank omhoog slokt de bagageruimte 415 liter op, gooi je die plat dan kan er 1.395 liter in de Crosswagon. In december staat de stationwagon bij de Nederlandse dealers, prijzen kan Hyundai op dit moment nog niet geven. De importeur belooft dat ze in elk geval concurrerend zullen zijn. Het motorenaanbod komt overeen met dan van hatchback. Er zijn twee benzinemotoren en drie diesels. De krachtigste zelfontbrander, de 2.0 CRDi VGT met 140 pk beschikt over een handgeschakelde zesbak, de andere hebben een transmissie met vijf versnellingen.

Comment

• de SW is lelijk en banaal
      C'eed zeg ik u

Comment

• Daarnet heb ik met de nieuwe Hyundai I30 mogen testrijden

Ik vind de I30 wel knap van looks, rijgedrag was super, direct stuurgevoel, trekt zeer goed voor 90 pk,...

1 klein minpuntje vond ik de remmen die echt zeer abrupt aangrijpen.

Heb dan maar offerte laten maken Zou goed kunnen dat die hier snel voor de deur staat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
          Daarnet heb ik met de nieuwe Hyundai I30 mogen testrijden

Ik vind de I30 wel knap van looks, rijgedrag was super, direct stuurgevoel, trekt zeer goed voor 90 pk,...

1 klein minpuntje vond ik de remmen die echt zeer abrupt aangrijpen.

Heb dan maar offerte laten maken Zou goed kunnen dat die hier snel voor de deur staat!
          Sjike dingen

Ga je dan voor de 90 pk of de 115pk variant??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
            Sjike dingen

Ga je dan voor de 90 pk of de 115pk variant??
            90 pk, heb offerte laten maken voor de 90pk Lounge model

Is wel goed uitgerust het lounge model vind ik

Comment

90 pk, heb offerte laten maken voor de 90pk Lounge model

Is wel goed uitgerust het lounge model vind ik
              airco, radio cd, mistlampen vr, centrale vergrendeling met afstandsbediening, elec bediende zijspiegels, ...

idd, is al goed uitgerust

18499 euro voor de lounge, hoeveel gaat eraf ? welke opties erbij?

Comment

• Men Getz wordt dan overgenomen door de garage

Zou dan nog ongeveer 10.000 € moeten bijleggen, speciale premie van hyundai van 500 € op de I30 korting tot eind oktober

Enigste optie die ik heb bijgenomen is metaalklaar.

Ben er alleen nog niet goed uit welke kleur ik zou nemen dan...
                Last edited by ; 06/10/2007, 16:04. Reden: fout bedrag premie

Comment

Men Getz wordt dan overgenomen door de garage

Zou dan nog ongeveer 10.000 € moeten bijleggen, speciale premie van hyundai van 1000 € op de I30 korting tot eind oktober

Enigste optie die ik heb bijgenomen is metaalklaar.

Ben er alleen nog niet goed uit welke kleur ik zou nemen dan...
                  Steel grey, stone black en ember red zijn nog mooie kleuren ( op de foto's te zien )

soit, tis uw keuze qua kleur he

Tzal een vlotte auto zijn die goed uitgerust is ( al vind ik de I30 minder homogener dan de Cee'd, maar dat is mijn mening. De Cee'd is dan ook meer afgekeken van andere modellen )

edit; wat is de reden van het wegdoen van je Getz?? ( als ik dat mag weten )

Comment

• Gewoon, ben de Getz beetje moe geworden..

Paar probleempjes mee gehad.

Ik ga binnenkort ook meer kilometers doen, dus wil ietsje meer comfort dan de getz

Ach ja, morgen ga ik nog eens naar de garage horen en dan wordt de knoop doorgehakt

PS: premie bedrag van 1000 € is maar 500 € Had verkeerd gezien op blad

Comment

Gewoon, ben de Getz beetje moe geworden..

Paar probleempjes mee gehad.

Ik ga binnenkort ook meer kilometers doen, dus wil ietsje meer comfort dan de getz

Ach ja, morgen ga ik nog eens naar de garage horen en dan wordt de knoop doorgehakt

PS: premie bedrag van 1000 € is maar 500 € Had verkeerd gezien op blad
                      Was dat geen 3-cil diesel dat je had?

Die 1.6 CRDI zal wel volledig anders bollen

Meer comfort zal de I30 wel hebben ( en je bent weer voor een paar jaar zeker met de garantie )

Morgen nog eens de korting doen stijgen he

Comment

Was dat geen 3-cil diesel dat je had?

Die 1.6 CRDI zal wel volledig anders bollen

Meer comfort zal de I30 wel hebben ( en je bent weer voor een paar jaar zeker met de garantie )

Morgen nog eens de korting doen stijgen he

Jep, de getz is een 3cyl, is van 2004.

de 1.6 CRDi rijd echt zalig goed!

Genoeg trekkracht in de lage toeren, gaat lineair door tot ongeveer 3600 rpm
                        En ja, dan ben ik weer 3 jaar zeker eh

Zal straks eens foto posten van het testmodel, was wel uitgerust met laagprofiel banden, kdenk 17 duimers

Comment

Jep, de getz is een 3cyl, is van 2004.

de 1.6 CRDi rijd echt zalig goed!

Genoeg trekkracht in de lage toeren, gaat lineair door tot ongeveer 3600 rpm
                          En ja, dan ben ik weer 3 jaar zeker eh

Zal straks eens foto posten van het testmodel, was wel uitgerust met laagprofiel banden, kdenk 17 duimers
                          op de lounge, staan daar 15 of 16" banden op

De 16"205/55 alu staan als optie.

Comment

op de lounge, staan daar 15 of 16" banden op

De 16"205/55 alu staan als optie.
                            Op de lounge staan standaard de 15 duimers met wieldeksels op dacht ik

En als optie de 16 duimers met de alu velgen

Oh ja, verkoper wist me te zeggen dat je op het standaard model, de comfort versie dus al 5 maand moet wachten

Op het lounge model een kleine maand ongeveer

Comment

Op de lounge staan standaard de 15 duimers met wieldeksels op dacht ik

En als optie de 16 duimers met de alu velgen

Oh ja, verkoper wist me te zeggen dat je op het standaard model, de comfort versie dus al 5 maand moet wachten

Op het lounge model een kleine maand ongeveer
                              ik zie ze ook al redelijk veel rijden ( dat ik dicht bij een Hyundai-dealer woon zal er ook iets mee te maken hebben )
                              Ze zijn zeer mooi in een donkere kleur, het grijs staat hem niet

Het wit is opvallend maar dat zou ik persoonlijk nooit kiezen

Comment

• Knappe bodykit!

Comment

• Ik vind zijn broer, de Kia c'eed mooier, deze styling kit verhoogt natuurlijk zijn aantrekingskracht.
                                  je hem ook niet goedkoop noemen, de cathalogusprijzen zijn te vergelijken met die van de golf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
                                    Ik vind zijn broer, de Kia c'eed mooier, deze styling kit verhoogt natuurlijk zijn aantrekingskracht.
                                    je hem ook niet goedkoop noemen, de cathalogusprijzen zijn te vergelijken met die van de golf.
                                    De Kia en Hyundai zijn nog altijd goedkoper als je een Golf even goed uitrust hoor
                                    bij Kia/Hyundai staan er meer standaard opties op dan bij de Golf

Comment

• Voila, net terug van de dealer

eentje besteld in het stone black

wordt normaal geleverd 2de week van november

Comment

Voila, net terug van de dealer

eentje besteld in het stone black

wordt normaal geleverd 2de week van november
                                        Proficiat !!

Zeker en vast een topic in "Mijn auto" openen he!

Ik wil veel foto's en commentaar over de auto horen

zeeeer snelle levering, beat that Audi en Ford

Comment

Working...
                                        X