Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Proficiat !!

Zeker en vast een topic in "Mijn auto" openen he!

Ik wil veel foto's en commentaar over de auto horen

zeeeer snelle levering, beat that Audi en Ford

Zal ik zeker doen

Ik mag ook nog kiezen welke velgen ik eronder ga leggen, moet ik nog eens goed over nadenken

Topic zal ik wel openen als mijn wagen geleverd is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      Zal ik zeker doen

Ik mag ook nog kiezen welke velgen ik eronder ga leggen, moet ik nog eens goed over nadenken

Topic zal ik wel openen als mijn wagen geleverd is
      hoe bedoel je

15 of 16" of tss de verschillende types?

onthou gewoon, hoe groter de velg, hoe minder comfort en hoe duurder de banden wanneer je ze moet vervangen
      ( minder comfort maar wel sportiever )

Comment

hoe bedoel je

15 of 16" of tss de verschillende types?

onthou gewoon, hoe groter de velg, hoe minder comfort en hoe duurder de banden wanneer je ze moet vervangen
        ( minder comfort maar wel sportiever )
        Ik mag kiezen tussen verschillende types

Heb gisteren testgereden met een I30 Lounge en die had er 17duimers onderliggen en comfort was nog zéér goed!!

Comment

Ik mag kiezen tussen verschillende types

Heb gisteren testgereden met een I30 Lounge en die had er 17duimers onderliggen en comfort was nog zéér goed!!
          tja, een Kia of Hyundai zal nooit echt sportief geveerd zijn
          daar kan een 17 duims geen kwaad

Juist weten dat een 17 duims band duurder is dan een 16 duims

Als je dat niet kan schelen, 17" zijn vet op de i30

Comment

• Hier een paar foto's van de testwagen

Model is Lounge

foto van de band en velg, toch nog goei comfort

algemene foto

Met dank aan garage Van Herck voor de testrit

Comment

• staat zeer mooi met die 17"!

Comment

• Comment

• Comment

• Nog een test van auto55.be

conclusie:

Hyundai bevestigt zich eens te meer als ernstig te nemen concurrent voor de gevestigde waarden in autoland, al is dit te zwak uitgedrukt. Deze Koreaan is al een tijd goed bezig - wat zich ook vertaalt in de verkoopcijfers en aanhoudend groeiend marktaandeel - maar bewijst met de i30 dat het meer in zijn mars heeft dan ‘in de buurt komen' en met prijzen schermen. Deze i30 is een zeer modern ogende, aangenaam rijdende en uitstekend afgewerkte wagen.

Een vergelijking met de bekende namen in deze klasse is niet langer gebaseerd op afmetingen of andere technische specificaties, maar dringt zich op omwille van waar het finaal om gaat: de productkwaliteiten. En die heeft de i30 ruimschoots in petto om te kunnen overtuigen. De degelijke afwerking en aangename materiaalkeuze bewijzen de wil om te slagen in dit door Hyundai nog ongemoeid gelaten segment. Het zijn ook elementen die over langere termijn veelbelovend kunnen zijn voor het waardebehoud van deze wagen. Dat Hyundai zich met de 1.6 CRDi Style Plus na vergelijking van de geboden uitrusting ook nog als ‘prijzenkampioen' weet te handhaven, kan de pret alleen maar versterken.

Vanaf maart 2009 wordt de i30 nog Europeser, want dan start de gloednieuwe Tsjechische fabriek. Hopelijk blijft de kwaliteit op hetzelfde niveau.
                    Volledige test :

Alles over je volgende auto. Prijzen, nieuws, tests, verbruik over nieuwe auto’s. Tonnen achtergrondinformatie.

Comment

• vandaag in Gent m'n eerste gezien...

een witte met mooie velgjes!! zo ziet de Floris hem graag!

Comment

• Ook van uit die test:

Een Hyundai i30 1.4i is er al vanaf 14.999 euro, wat voor deze autoklasse bijzonder scherp geprijsd is. Zijn tweelingbroer bij Kia - de 1.4LX, eist 15.190 euro op, terwijl een VW Golf 1.4 (80pk) minimaal 16.243 euro moet kosten. De 1.6 diesel 90pk rijdt vanaf 16.499 euro buiten bij de concessionarissen. Kia vraagt hiervoor 16.890 euro. De nieuwe Hyundai i30 is leverbaar in 5 uitrustingsniveaus: Comfort, Lounge, Style, Style Plus en Executive, die zich echter niet met alle motoren laten combineren. Zo is onze 115 pk krachtige 1.6 CRDi leverbaar in Style-uitvoering (21.499 euro) en Style Plus (22.499 euro). Bij Kia bieden ze de Cee'd met 115 pk diesel aan in liefst 4 uitvoeringen: LX (17.690 euro), EX (19.690 euro), Sport en Executieve (beiden 21.690 euro). Een Golf 1.9 TDI (105 pk) is er vanaf 19.613 euro in ‘B2B'-uitvoering

Zo zie je maar dat inruilwaarden ook héél erg relatief zijn. Je krijgt na 5 jaar van de i30 waarschijnlijk minder dan van een Golf. Maar diezelfde Golf heeft er bij nieuwkoop dan ook ruim 3300 meer gekost.

Comment

• Comment

• nog een goei 3 weken wachten

duurt zo lang

Keuze van velgen is ook gemaakt, velgen komen erop die tevens ook op de testwagen lagen.

Comment

nog een goei 3 weken wachten

duurt zo lang

Keuze van velgen is ook gemaakt, velgen komen erop die tevens ook op de testwagen lagen.
                              Die dikke 17"ers??

GOEIE KEUZE, zien er echt suppervet uit

Comment

Die dikke 17"ers??

GOEIE KEUZE, zien er echt suppervet uit

Jammer genoeg niet 17"ers, het zullen nu de 16"ers worden.

Ach ja 16 duimers zijn al meer dan genoeg voor mij

Comment

Jammer genoeg niet 17"ers, het zullen nu de 16"ers worden.

Ach ja 16 duimers zijn al meer dan genoeg voor mij
                                  Meer dan groot genoeg, op mijn MINI staan ook 'maar' 16" ( juist comfortabel genoeg )

Comment

• Vandaag een zwarte zien rijden met de kit van MS design

echt vet!

nog 1 weekje

Comment

• wij hebben er 2 besteld, de 1.6 diesel met business pack (denk dat het bestaat uit airco en nog wat dingen, zal straks is kijken op de bon).

Levering binnen 2.5 weken
                                      Zeer interessante leasevoorwaarden wel bij Hyundai. 't Is de eerste keer dat we leasen, maar 't is wel voor personeel natuurlijk. Hopelijk zijn ze tevreden

Comment

• ZIjn die duurder of goedkoper dan Astra of Golf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          ZIjn die duurder of goedkoper dan Astra of Golf?
                                          als bedrijf met deels regionale handel moet je soms niet alleen kijken naar de prijs

Comment

Working...
                                          X