Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (2016)
Collapse
X
-
Ik vind vooral de break knop, de 5d mist iets in mijn ogen.
IMG_20170505_154723 by Ibifa Ho, on Flickr
IMG_20170505_132704 by Ibifa Ho, on Flickr
IMG_20170505_111821 by Ibifa Ho, on Flickr
IMG_20170505_111808 by Ibifa Ho, on Flickr
Heeft ook OPC line exterieur en die 20 duimers nodig om knap te zijn.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Ja hier ook geweest. Werk bij een Opel dealer dus 'moest' gaan voor opleiding.
Het zweverig gevoel is iets typisch Opel denk ik. Is ook zo ik de Astra en Zafira etc.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenHier nog mensen die al naar Zaventem gegaan zijn om te testen? Ik vond hem eerlijk gezegd tegenvallen. Vooral het stukje snelweg vond ik het stuur echt te licht en vooral zweverig aan 120-140.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ook niet de beste keuze om iedereen naar Zaventem te sturen.
Er is daar nog geen verkeer genoeg.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Locatie is idd schijte.. + Als je daar gaat testen zetten ze een voorgeprogrammeerde route in de GPS op, en die is na 500m meteen de ring van Bxl op.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
IRMSCHER STORT ZICH OP OPEL INSIGNIA
INSIGNIA SPORTS TOURER IN SPORTPAK
De Blitz-adepten van Irmscher houden zich al zo'n 50 jaar bezig met het zowel optisch als technisch tunen van Opels. Dan kan de nieuwe Insignia Sports Tourer natuurlijk niet achter blijven.
Irmscher toont in vogelvlucht het individualiseringsprogramma dat het voor de nieuwe Opel Insignia Sports Tourer heeft bedacht. Het net geen vijf meter lange Duitse slagschip wordt indien gewenst 3 centimeter dichter boven het asfalt gelegd. De wielkasten worden opgevuld door 20-inch lichtmetalen wielen die in diverse smaken te krijgen zijn.
Op de neus van de Insignia vinden we een nieuwe grille en de lijn die over de flank van de auto loopt wordt door Irmscher aangezet door een zwarte kunststof strip. De tuner rust de Sports Tourer verder uit met roestvrijstalen instaplijsten, met Irmscher-logo, en met leer beklede stopstoelen.
Motorische tuning zit in het vat. Irmscher spreekt van vermogenstoenames van zo'n 30 pk, al zal dat verschillen per krachtbron.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
DÍT IS DE OPEL INSIGNIA GSI
TERUGKEER VAN GSI-LABEL!
Opel trekt het GSi-naamplaatje uit de mottenballen en plakt het voor het eerst in jaren weer achterop een sportieve variant van een van zijn modellen. We heten welkom: de Opel Insignia GSi!
De Insignia is de eerste Opel sinds het verdwijnen van de Corsa 1.6 Turbo GSi in 2010 die weer van het GSi-label wordt voorzien. Opel plakt het GSi-label op een sportiever ingestelde variant van de vierwielaangedreven Insignia met 260 pk en 400 Nm sterke 2,0-liter grote viercilinder als kloppend hart. Schakelen gaat middels een achttrapsautomaat waarmee ook middels schakelflippers aan het stuur kan worden geschakeld. Deze benzineversie blijft niet de enige Insignia die als GSi verschijnt. In een later stadium schuift Opel ook een dieselversie naar voren.
In het interieur plaatst Opel met leer beklede sportstoelen die speciaal bestemd zijn voor de GSi. Ook maakt het reguliere stuurwiel plaatst voor een met leer bekleed stuurwiel. De pedalen zijn in de GSi uitgevoerd in aluminium.
De Insignia GSi is meer dan een op optisch vlak aangeklede variant. Zo spreekt Opel over de aanwezigheid van een sportonderstel met kortere veren. Het zorgt er tevens voor dat de Insignia GSi een centimeter dichter bij het asfalt ligt dan de reguliere versies. De remmerij is afkomstig van Brembo. Het FlexRide-onderstel is standaard aanwezig. Speciaal voor de GSi is de Competition-modus bedacht. Hiermee is de tractiecontrole uit te schakelen en moet er zelfs gedrift kunnen worden, zo claimt Opel.
Opel heeft in zijn gamma al OPC-line, een pakket waarmee een model van uiterlijke aankleding is te voorzien. Het is nog onduidelijk of Opel nog met een OPC-versie van de Insignia komt, gezien deze 260 pk sterke GSi beduidend minder krachtig is dan de OPC van de vorige generatie Insignia, een model met een 325 pk sterke 2,8-liter grote V6 onder de kap. Opel haalt die laatste sportieveling in het persbericht aan als 'voorganger OPC'. Het lagere gewicht van de Insignia GSi zorgt er wel voor dat hij op de Nordschleife "[...] duidelijk sneller is" dan de OPC-versie van de vorige Insignia. Ter informatie: de Regal GS is vandaag gepresenteerd met een dik 300 pk sterke atmosferische V6 als kloppend hart. Wie weet komt die krachtbron op termijn tóch naar de Insignia. Opel Nederland wil verder niets kwijt over een mogelijk OPC-model.
Eerder deze week gaf de Buick Regal GS al een zeer goed beeld van wat we op optisch vlak van deze GSi konden verwachten. We zien een van sportief bumperwerk voorziene Insignia die op 20-inch wielen is geplaatst. Eromheen zijn Michelin Pilot Sport 4 S-banden gevouwen.
De Insignia GSi beleeft zijn publieksdebuut tijdens de IAA van Frankfurt in september.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Persoonlijk vind ik die mode van trapeziumvormige uitlaatframes maar niks. Een chroom uitlaattip kan wel goed staan, maar die fake accenten mogen achterwege gelaten worden.
Bij bovenstaand model is het gewoon teveel en te druk qua design. Het zou beter zijn indien de diffuser gewoon helemaal zwart is. Just my 2 cents ..
Zo'n striping als bij de Irmscher mogen ze dan wel weer toevoegen.
Comment
Comment