Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (2016)
Collapse
X
-
Over de problemen bij de Insignia en dan zeker het infotainment systeem kan je hier wel een paar duizend posts vinden.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenOver de problemen bij de Insignia en dan zeker het infotainment systeem kan je hier wel een paar duizend posts vinden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dit topic gaat over het nieuwe model. Onlangs meegereden met deze en ik moet zeggen dat ik er niks verkeerd aan gemerkt heb, integendeel! Mooie ruime bak.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ja maar hoor nog steeds dezelfde klachten.
Wat ik wel vaststel is dat veel mensen, en niet alleen ouderen, slecht of verkeerd met die infotainment dingen omgaan. De nieuwe eigenares van mijn GLA heeft mij al 3 keer gebeld om de meest voor de hand liggende dingen te vragen hierover
Veel mensen zouden beter een simpel en goedkoop Tomtommeke gebruiken en hun geld aan een andere gemakkelijker te bedienen optie gevenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
- Likes 1
Comment
Comment