Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Over de problemen bij de Insignia en dan zeker het infotainment systeem kan je hier wel een paar duizend posts vinden.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Over de problemen bij de Insignia en dan zeker het infotainment systeem kan je hier wel een paar duizend posts vinden.
        Dit topic gaat over het nieuwe model. Onlangs meegereden met deze en ik moet zeggen dat ik er niks verkeerd aan gemerkt heb, integendeel! Mooie ruime bak.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit topic gaat over het nieuwe model. Onlangs meegereden met deze en ik moet zeggen dat ik er niks verkeerd aan gemerkt heb, integendeel! Mooie ruime bak.
          Ja maar hoor nog steeds dezelfde klachten.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ja maar hoor nog steeds dezelfde klachten.
            Mogelijk, ik heb er toen toch niks aan gemerkt en de eigenaar heeft er ook niks van gezegd.

Wat ik wel vaststel is dat veel mensen, en niet alleen ouderen, slecht of verkeerd met die infotainment dingen omgaan. De nieuwe eigenares van mijn GLA heeft mij al 3 keer gebeld om de meest voor de hand liggende dingen te vragen hierover

Veel mensen zouden beter een simpel en goedkoop Tomtommeke gebruiken en hun geld aan een andere gemakkelijker te bedienen optie geven
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Working...
                  X