Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je kan ook een short-leaseke aangaan als het je om de kosten te doen is
tis vooral het feit dat men vrouw zwanger is, en ze in november moet bevallen. Ik verkoop speciaal men coupé daarvoor, en bestel me een grote ruime wagen. En nu dit. Nu kunnen we alles doen met de clio, wat ook niet alles is.
plus het feit dat men btw aangifte in de soep draait door de verkoop van de coupé en het niet kunnen inbrengen van een nieuw factuur.
indien je hem echt wou, zouden die donkere ramen het verschil niet maken. heb er nu een paar gezien met donkere ruiten en met blauwe ruiten. persoonlijk zie ik toch liever die blauwe - donkere is er net over - door de grote van de wagen lijkt hij ne corbiar (maar iedereen zijn goesting he)
indien je hem echt wou, zouden die donkere ramen het verschil niet maken. heb er nu een paar gezien met donkere ruiten en met blauwe ruiten. persoonlijk zie ik toch liever die blauwe - donkere is er net over - door de grote van de wagen lijkt hij ne corbiar (maar iedereen zijn goesting he)
dat zijn smaken hé. men vader deelt uw mening.
maar ik vind hem sportiever met de zwarte ruiten. en die ruiten maken dus wel degelijk een verschil bij mij. andere velgen zou ik mee kunnen leven. Maar niet met die schijtlelijke zonnegordijnen met overdreven grote plastieken haken aan en een passing die van geen kanten klopt.
als ik hem gotver in september maar heb. Of t zal serieus stuiven in ford.
schadeclaim en bestelling bij een ander merk, spookt door het hoofd van men boekhouder.
bij ford vertelden ze me dat hij absolute prioriteit gekregen heeft.
wat wil dat zeggen? dat ze er een flikkerlicht opzetten?
dat betekent dat heel Genk verkeersvrij gemaakt wordt. De fabriek wordt stilgelegd voor een algemene briefing waar zowel de voormiddag-, namiddag- als nachtploeg met bij aanwezig zijn. De ketting wordt volledig vrij gemaakt en enkel jouw Mondeo wordt op dat moment in mekaar gevezen. Nadien wordt hij ingesmeerd met Nivea en worden de autosnelwegen Genk-Èrp-meir volledig afgesloten zodat de auto tot voor jouw deur kan gereden worden. Bovendien wordt de snelweg bedekt met kantwerk zodat er geen sporen van steenslag opduiken.
tis vooral het feit dat men vrouw zwanger is, en ze in november moet bevallen. Ik verkoop speciaal men coupé daarvoor, en bestel me een grote ruime wagen. En nu dit. Nu kunnen we alles doen met de clio, wat ook niet alles is.
plus het feit dat men btw aangifte in de soep draait door de verkoop van de coupé en het niet kunnen inbrengen van een nieuw factuur.
misschien is eerst de auto kopen en dan pas poepen als konijnen een betere volgorde?
Amai immens verschoten van de nieuwe Mondeo. In de slechte zin van het woord dan!
Ik deed de koffer van de Clipper open en dan komt er een stukje van de bumper te voorschijn. Duwde hier eens op om te voelen hoe stevig het was... De sterkte kwam zowat overeen met plastiek. Ik durf er niet aan denken als ik eens naar de winkel zou gaan en daar per ongeluk een krat water op zou zetten, zou nogal een deuk zijn... Zelfde met de voorbumper. Met de vinger drukken gaf mij zeker een speling van 0.5cm.
Comment