Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dacht al dat het ging liggen aan de afwerking. Raar toch, die knopjes zijn toch hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      1dag.
      vrijdag aan begonnen, vrijdagavond gate release.

Kan niet
      Duurt zowat een dag eer ze uit de ruwbouw zijn, komen dan in een stockageruimte in de lakkerij (gaan +- 380 ongelakte carosseriën in). Dan worden ze afgebeten in een zuurbad en daarna gaan ze in een elektrocoatbad + moeten ze gebakken worden. Nadien schuren, natschuren, spuiten + nogmaals bakken. Daarna gaan ze allemaal in een grote toren waar 680 wagens in passen, al bij al zal ik er niet ver langs zitten met die 2 dagen. Vrijdagmorgen uit de toren gehaald en afgewerkt in een 3-tal uren kan wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
        Kan niet
        Duurt zowat een dag eer ze uit de ruwbouw zijn, komen dan in een stockageruimte in de lakkerij (gaan +- 380 ongelakte carosseriën in). Dan worden ze afgebeten in een zuurbad en daarna gaan ze in een elektrocoatbad + moeten ze gebakken worden. Nadien schuren, natschuren, spuiten + nogmaals bakken. Daarna gaan ze allemaal in een grote toren waar 680 wagens in passen, al bij al zal ik er niet ver langs zitten met die 2 dagen. Vrijdagmorgen uit de toren gehaald en afgewerkt in een 3-tal uren kan wel
        Dan zijn ze er donderdagmiddag of zo aan begonnen

Mvg,
        =================
        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Tuscani, je hebt je Mondeo dus nog steeds niet..? Wanneer had je 'm ook al weer besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
            Tuscani, je hebt je Mondeo dus nog steeds niet..? Wanneer had je 'm ook al weer besteld?

is hij weg.

droom ik al een week

NEEEEEEEEEEEEN

ik heb hem al hoor. Kijk maar in het aangemaakte topic.

besteldatum was 17april

Comment

• De Chinese versie

Comment

• Witte Clipper Titanium X-pack, met 18" wielen en sportkit... Da bomb!!

Mvg,
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Mvg,
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Heb daarstraks zo eene witte zien rijden, maar als hem vuil is is het al wat minder mooi zunne
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      potverdekke. die krijgt wel de spiegels van de volvo.

Comment

• Trend versie die witte?

Comment

• Ik vind die witte niet mooi ... Zwart 1000x knapper, zoals die van tuscani.

Comment

Trend versie die witte?
                            euh neen...
                            Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL
                            Witte Clipper Titanium X-pack, met 18" wielen en sportkit... Da bomb!!

Mvg,
                            =================
                            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• ow overgelezen.
                              twas omdat ik precies beige stoffen zetels of zo zag.

Comment

ow overgelezen.
                                twas omdat ik precies beige stoffen zetels of zo zag.
                                Amai... al vroeg aan de champagne zo te zien...
                                Het is zwart leder/alcantara, met een doorzichtige plastic hoes over de chauffeurszetel..

Mvg,
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• staat de motorversie altijd zo tdci, of heeft de lichtere variant enkel een i in het rood?
                                  anders haal ik er alles af. (indien geen verschil) bij men vader laat ik ook de tid plakken wegens andere kleurcombinatie voor de 150pk versie.

Comment

staat de motorversie altijd zo tdci, of heeft de lichtere variant enkel een i in het rood?
                                    anders haal ik er alles af. (indien geen verschil) bij men vader laat ik ook de tid plakken wegens andere kleurcombinatie voor de 150pk versie.

Altijd dezelfde combinatie voor zover ik weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                      Altijd dezelfde combinatie voor zover ik weet
                                      Inderdaad, heb dit jaren geleden eens aan mijn Ford-dealer gevraagd. Er zit geen onderscheid in de badges van de verschillende TDCi uitvoeringen..

Mvg,
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• In advies had ik in september een topic gestart over de aankoop van een volvo v70 of audi A6 avant,maar het is geen van beide geworden en heb eens goed gerekend en met het oog op latere aankopen had ik half oktober een ford mondeo clipper titanium 1.8TDCI met xpack en xenons en 18" ers besteld; Levertijd zoals gewoonlijk veel te lang. 4 maanden volgens de dealer(februari)! Het lange wachten begon pffffffffffff<.

Vandaag 28 dec telefoon: meneer ,u mag uw papieren komen halen!

Toink! Ik viel uit de lucht.Hoe kan dit nu?

HOERA hij is geleverd maar nondedoeme , nu moet ik toch wachten tot 2008 om hem in te schrijven en om een goedkoper financieringstarief te krijgen naar aanleiding autosalon. sh.t

En nu de mondeo gaat geleverd worden is het tijd om afscheid te nemen van mijn mazda mx5(1jaar in mijn bezit. Ik heb er op 1 jaar tijd amper 2500 km mee gereden en hij staat nu te koop aan spotprijs op autoscout.Maar ja, wat volgend jaar nog zal volgen zal mooier zijn.
                                        ik ben geen twijfelaar
                                        allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dannybrems Bekijk Berichten
                                          En nu de mondeo gaat geleverd worden is het tijd om afscheid te nemen van mijn mazda mx5(1jaar in mijn bezit. Ik heb er op 1 jaar tijd amper 2500 km mee gereden en hij staat nu te koop aan spotprijs op autoscout.Maar ja, wat volgend jaar nog zal volgen zal mooier zijn.
                                          Ge kunt de Mazda hier ook plaatsen he!

edit: was op autoscout aan't kijken, maar vind hem blijkbaar niet
                                          Last edited by knight-rider; 28/12/2007, 22:15.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X