Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Hoeveel slapeloze nachten nog ?
    garage spreekt toch van levering deze week.
    Van als hij belt ga ik naar de verzekering voor een stempel en ga ik direct achter men platen. Hij zal niet lang in de vitrine staan.

Misschien juist nog wat foto's trekken zo en dan *vrooooaaaar*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      Van als hij belt ga ik naar de verzekering voor een stempel en ga ik direct achter men platen. Hij zal niet lang in de vitrine staan.

Als ik em zie staan aan de frituur spring ik uit mijn auto en ga ik spotten ( en trek ik u uit de winkel )

Comment

• Geen probleem

Comment

• Ik moet wel zeggen, zo'ne nieuwe Mondieu rijdt dus echt wel goed

Comment

• Mogelijke opvolger voor uw Focus?
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Mogelijke opvolger voor uw Focus?
              Als het van mij moest afhangen wel ja, maar denk dat m'n directeur daar niet mee akkoord is

Comment

• Bestaan er Belgische forum rond Ford Wagens waar je terecht kan voor technische vragen etc... ? bv; rond elektronica, etc..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
                  Bestaan er Belgische forum rond Ford Wagens waar je terecht kan voor technische vragen etc... ? bv; rond elektronica, etc..
                  Hier!

Comment

• Hier ?!

Let's try:

1. heb gemerkt dat de Bluetooth interface niet compatibel is met alle GSM-toestellen. Op dit moment geen tot slechte ondersteuning van HTC/Qtek SmartPhones. Zal het mogelijk zijn om de Bluetooth software te updaten ?
                    2. Iemand al zicht op de hidden features in het computersysteem ?
                    3. Welke firma kan het vermogen en koppel van de 2.0 TDCI (140PK) upgraden ? en tot hoeveel ?

Ben een benieuwd naar degelijke feedback

Comment

Hier ?!

Let's try:

1. heb gemerkt dat de Bluetooth interface niet compatibel is met alle GSM-toestellen. Op dit moment geen tot slechte ondersteuning van HTC/Qtek SmartPhones. Zal het mogelijk zijn om de Bluetooth software te updaten ?
                      3. Welke firma kan het vermogen en koppel van de 2.0 TDCI (140PK) upgraden ? en tot hoeveel ?

zou je dat niet eens op een fordforum gaan vragen?

http://www.fordclub.be/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        zou je dat niet eens op een fordforum gaan vragen?

http://www.fordclub.be/
                        wel dat was mijn orginele vraag - kent er iemand een goed ford forum

Comment

wel dat was mijn orginele vraag - kent er iemand een goed ford forum
                          dat weet ik, daarom dat ik het een beetje 'ironisch' poste

daar zal je zeker je antwoord vinden denk ik...

Comment

Hier ?!

Let's try:

1. Is een gekend punt. en ze steken het op de gsm's zelf. Je kan er tot nu toe niets aan veranderen .
                            2. Wat bedoel je hiermee? Wil je verborgen boodschappen ofzo vinden?
                            3. ford zelf, heinz, elke tuningszaak,......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

Gisteren in het station van Aarschot stonden er een 100-tal klaar richting Vlaanderen. Die van jouw vond ik er niet direct in terug, sorry.

Opvallend was een witte Clipper met het Titanium X pack met de optionele ("20?) velgen + getinte ruiten!

Comment

• Heb je ze allemaal afgelopen misschien.

Comment

• Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste post op dit forum.

Mijn Mondeo is gisteren besteld . Het betreft de Ghia uitvoering, 2.0TDi, met:
                                  - Business Executive Pack
                                  - ESP met CDC
                                  - GPS Denso DVD

(Exterieur "Ink Blue", interieur "biscuit" voor de geïnteresseerden )

Ik heb 2 vraagjes:
                                  1. Wat is de leveringstermijn ongeveer? De auto is via een leasing-maatschappij besteld, ik heb dus geen contact gehad met de garage (weet ook niet in welke garage hij besteld is).
                                  2. Ik vind, zoals de meeste mensen, de fake-hout-afwerking van de Ghia vreselijk lelijk. (Ik heb de Ghia genomen omdat de Titanium met de GPS niet in mijn leasing-budget paste). Is hier iets aan te doen? Iemand op het forum sprak van dit zwart te (laten) lakken. Of kan ik de "houten" onderdelen (laten) vervangen door die van de Titanium of Trend?
                                  Last edited by ; 26/06/2007, 15:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
                                    Ik heb 2 vraagjes:
                                    1. Wat is de leveringstermijn ongeveer? De auto is via een leasing-maatschappij besteld, ik heb dus geen contact gehad met de garage (weet ook niet in welke garage hij besteld is).
                                    dat zul je moeten uitzoeken bij de leasingmaatschappij. dat zal afhangen van de manier waarop zij bestellen

Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
                                    2. Ik vind, zoals de meeste mensen, de fake-hout-afwerking van de Ghia vreselijk lelijk. (Ik heb de Ghia genomen omdat de Titanium met de GPS niet in mijn leasing-budget paste). Is hier iets aan te doen? Iemand op het forum sprak van dit zwart te (laten) lakken. Of kan ik de "houten" onderdelen (laten) vervangen door die van de Titanium of Trend?
                                    lakken is wel mogelijk, maar de leasingmaatschappij zal dat zo leuk niet vinden vrees ik. Ik denk wel dat die stukken gemakkelijk vervangbaar zijn.

Maar mits wat geluk zit er al een alu-style-blok standaard in de ghia
                                    Ford is er zich van bewust dat die plastieken boom een afknapper is, en ze gaan dat ook veranderen. Momenteel liggen er 3000- stuks klaar die ze zullen plaatsen (anders moeten ze die wegsmijten).
                                    Dit heb ik gehoord via niet super betrouwbare bron, maar het lijkt me mogelijk.

Comment

• leveringstermijn is een 4tal weken. Maar de fabriek sluit in juli, dus doe er maar een week of 3 bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
                                        De prijs van de Ghia was toch dezelfde als die van de Titanium?

Ford Mondeo Ghia 5d, 2.0TDCI140 - 26.700 EUR basis
                                        Ford Mondeo Titanium Blue 5d, 2.0TDCI140 - 26.700 EUR basis

ESP / CDC: 950 EUR

Business pack op Ghia: 800 EUR
                                        Business pack op Titanium: 800 EUR

DVD navigatie: 2.300 EUR zowel op Ghia als Titanium

Maw: identieke prijzen voor Ghia & Titanium

Comment

• Nee, het Business Pack op de Ghia heeft standaard een GPS (simpele monochroom Benelux), dat van de Titanium niet. De opleg voor de Europe DVD GPS is dus minder op de Ghia met Business Pack dan op de Titanium met business pack (+- €1000 verschil).

Comment

Working...
                                          X