Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
    De auto is knap, maar zo een lelijke velgen heb ik nog nooit gezien ...
    Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    aan bovenstaande post, kan ik zo zien dat we nog met een maagd te maken hebben.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik heb de post verwijderd...

Het was nochtans grappig, maar het taalgebruik kon helaas niet door de beugel.
    Moet je niet wat meer aanpassen?

Comment

• Ik vind 't in ieder geval niet om mee te lachen... Sorry hoor !

Comment

• och mensen, laat ons toch eens lachen. Het leven is al ernstig genoeg...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die houtinleg is niet mooi, voor de rest knap.

Comment

• Verre van lelijke wagen, maar mooi ... ik weet het niet zene, die nieuwe Mondeo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik heb de post verwijderd...

Het was nochtans grappig, maar het taalgebruik kon helaas niet door de beugel.
              Euhhh, nu mag je wel de post van Tuscani ook verwijderen want aangezien je de post van Nightfox hebt verwijderd, is het precies of de reply van Tuscani van dat maagd zijn op mij betrekking heeft ...

Aanpassen die handel

Comment

• Voila, nog een Mondeo voor Tuscani

Comment

• Al veel beter! Maar die pijl naar links en rechts op de console...

Spijtig, ware anders perfect. Ik wil wel eentje als firmawagen.

Comment

• Pffffffff.
                    Na verleden week eens in een clipper gezeten te hebben wou ik eigenlijk wel parkeersensoren hebben. Hij is immers serieus lang en tzou zonde zijn. Ik vandaag dus naar men garage om een optie bij te foefelen. Hij belt even naar Genk en komt terug met de melding dat het niet meer gaat. allez zeg ik. levering augustus en je kan al niets meer aanpassen.

Tzal niet gaan zegt hij, want hij staat al klaar op de parking voor aflevering.
                    ikke.
                    Sally
                    de verkoper

Zalig zomaar even een maand een half vroeger klaar.
                    6juli sluit men garage maar tegen dan zal hij wel al geleverd zijn zeker? anders moet ik verplicht wachten tot 22juli

Voor degene die op Genk werken: Hoelang duurt een levering als de wagens al op de parking staan?

tis dus dezelfde als hierboven maar zonder dakrails en met getinte ruiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      Pffffffff.
                      Na verleden week eens in een clipper gezeten te hebben wou ik eigenlijk wel parkeersensoren hebben. Hij is immers serieus lang en tzou zonde zijn. Ik vandaag dus naar men garage om een optie bij te foefelen. Hij belt even naar Genk en komt terug met de melding dat het niet meer gaat. allez zeg ik. levering augustus en je kan al niets meer aanpassen.

ikke.
                      Sally
                      de verkoper

6juli sluit men garage maar tegen dan zal hij wel al geleverd zijn zeker? anders moet ik verplicht wachten tot 22juli

Voor degene die op Genk werken: Hoelang duurt een levering als de wagens al op de parking staan?

dat is snel

aja, ja kan een nummerplaathouder kopen met parkeersensoren in ( tis wel geen zicht maar het doet zijn werk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        dat is snel

aja, ja kan een nummerplaathouder kopen met parkeersensoren in ( tis wel geen zicht maar het doet zijn werk )
                        Heb jij dat?
                        Anders kan je ook zo'n kleefstrook langs de binnenkant van je bumper kleven.

Comment

Pffffffff.

ikke.
                          Sally
                          de verkoper

Allé, we zullen duimen...
                          Parkeersensoren zijn handig bij een lange wagen (de Mondeo is nog langer dan de Passat - veel geluk om int stad een parkeerplaats te vinden), maar anderzijds piept dat er maar op los. Ik heb er voor-en achteraan en bij de minste manoeuvers begint het langs alle kanten te piepen. Ze kunnen gelukkig uitgeschakeld worden.
                          Trouwens, in Autobild van deze week een vergelijkende test tussen de Mondeo Clipper, Passat Variant en Vectra break. Mondeo haalt het opnieuw (nipt) van de Passat. Over de motor zijn ze positief, hoewel ze zeggen dat hij mag draaien om het hoge gewicht van de Mondeo vooruit te pushen.

Comment

• Daarmee dat ik de 2.0 heb en niet de 1.8.

Comment

Heb jij dat?
                              Anders kan je ook zo'n kleefstrook langs de binnenkant van je bumper kleven.
                              pfff

Comment

• Tuscani, wanneer had je hem besteld ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
                                  Tuscani, wanneer had je hem besteld ?
                                  24april

Comment

• Ik heb hem zien rondrijden denk ik
                                    Grote schreef langs de zijkant, bluts van een paal op de rechterachterdeur van te vroeg afdraaien, grote 18" velgen met borduurschade, klopt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Ik heb hem zien rondrijden denk ik
                                      Grote schreef langs de zijkant, bluts van een paal op de rechterachterdeur van te vroeg afdraaien, grote 18" velgen met borduurschade, klopt?
                                      Yep die is het.

Comment

Yep die is het.
                                        Binnen een week is hij hersteld, dan komen er nog een paar journalisten testrijden met de 18"-config... en binnen een week of 3 mag je hem afhalen

Comment

Daarmee dat ik de 2.0 heb en niet de 1.8.
                                          Hebde gij een lange of korte versie?

Comment

Working...
                                          X