Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eigenlijk weet je duidelijk pas als insider waar je je geld insteekt.

Comment

• schandalig zelfs ergens. Je koopt een nieuwe wagen in de overtuiging dat je dan zeker bent dat hij splinternieuw is en niets voorgehad heeft, voor 't zelfde geld heeft 'ie daar op z'n zij gelegen en was je beter af met een jonge occasie die pakken minder kost en misschien minder heeft meegemaakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        schandalig zelfs ergens. Je koopt een nieuwe wagen in de overtuiging dat je dan zeker bent dat hij splinternieuw is en niets voorgehad heeft, voor 't zelfde geld heeft 'ie daar op z'n zij gelegen en was je beter af met een jonge occasie die pakken minder kost en misschien minder heeft meegemaakt...

Wagens met ernstige gebreken (vb op de zij gelegen) gaan onverbiddelijk bij het schroot Ik ben er zeker van dat zulke zaken bij iedere fabrikant gebeuren hoor, na de herstelling is er geen verschil tussen een wagen die gewoon van de band is gelopen en één waar een beetje schade aan was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
          Wagens met ernstige gebreken (vb op de zij gelegen) gaan onverbiddelijk bij het schroot Ik ben er zeker van dat zulke zaken bij iedere fabrikant gebeuren hoor, na de herstelling is er geen verschil tussen een wagen die gewoon van de band is gelopen en één waar een beetje schade aan was.
          Uhu, 'k bedoelde helemaal niks merkgebonden.

Comment

En een wagen is snel beschadigd... Om de spatlappen te kunnen plaatsen, moet ik 3 pinnen uit de spatkap verwijderen, soms gaat dat vlot, soms moet er hevig geklopt op worden met hamer/beiteltje of beide...als je dan uitschiet heb je een kras van hier tot daar...

Comment

• Ik heb nog stage gedaan voor een onderaannemer bij Opel...

Vriendelijk bedankt, ik hoef geen astra...
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                En een wagen is snel beschadigd... Om de spatlappen te kunnen plaatsen, moet ik 3 pinnen uit de spatkap verwijderen, soms gaat dat vlot, soms moet er hevig geklopt op worden met hamer/beiteltje of beide...als je dan uitschiet heb je een kras van hier tot daar...
                Wel kijk, dat is wat ik bedoelde. De koper denkt dan goed te doen door zich een splinternieuwe wagen te kopen maar eigenlijk heeft de wagen al - wesliswaar gecamoufleerde- beschadiging. Het wordt dan wel professioneel hersteld, het blijven zwakke punten want ik veronderstel dat ze voor 1 grote kras niet de hele wagen gaan herspuiten.

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                Ik heb nog stage gedaan voor een onderaannemer bij Opel...

Dat is dus ook wat ik bedoel

Laatst nog gehoord van kenissen, 't zou best kunnen dat 't bij andere merken ook zo is. Maar Opel heeft dus de Astra op de markt gebracht in de wetenschap dat er nog heel wat verborgen gebreken waren. Deze werder er niet eerst 'uitgetest' want de wagen *moest* gelanceerd worden.

Men heeft dus alle Opel-gargisten een lijst bezorgd met zaken die tijdens de eerste onderhoudsbeurt moesten vervangen worden, om die gebreken op te lossen. Wel onder garantie.

Een ander paar mouwen was het met de Astra achterlichten. Daar sijpelt water in. Dat is gekend bij Opel en aangezien het om een fabricagefout gaat valt dat onder garantie. Niet dus, omdat praktisch iedere Astra daar last van heeft, heeft Opel dat uit de garantie geschrapt. De klant mag dus dokken.

Ze geven al amper garantie en dan gaan ze er nog zo mee om ook. Schandalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                  Wel kijk, dat is wat ik bedoelde. De koper denkt dan goed te doen door zich een splinternieuwe wagen te kopen maar eigenlijk heeft de wagen al - wesliswaar gecamoufleerde- beschadiging. Het wordt dan wel professioneel hersteld, het blijven zwakke punten want ik veronderstel dat ze voor 1 grote kras niet de hele wagen gaan herspuiten.

Dat is dus ook wat ik bedoel

Laatst nog gehoord van kenissen, 't zou best kunnen dat 't bij andere merken ook zo is. Maar Opel heeft dus de Astra op de markt gebracht in de wetenschap dat er nog heel wat verborgen gebreken waren. Deze werder er niet eerst 'uitgetest' want de wagen *moest* gelanceerd worden.

Men heeft dus alle Opel-gargisten een lijst bezorgd met zaken die tijdens de eerste onderhoudsbeurt moesten vervangen worden, om die gebreken op te lossen. Wel onder garantie.

Een ander paar mouwen was het met de Astra achterlichten. Daar sijpelt water in. Dat is gekend bij Opel en aangezien het om een fabricagefout gaat valt dat onder garantie. Niet dus, omdat praktisch iedere Astra daar last van heeft, heeft Opel dat uit de garantie geschrapt. De klant mag dus dokken.

Ze geven al amper garantie en dan gaan ze er nog zo mee om ook. Schandalig.
                  Dat zal bij elk merk zo zijn denk ik, al kan het wel zijn dat het ene merk daar beter in is dan het andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Ik heb nog stage gedaan voor een onderaannemer bij Opel...

Ge koopt dan maar een Renault.

Dit gebeurt bij alle autofabriekanten.

Comment

• Da weet ik ook wel, maar die taferelen zie je overal wel. Maar toch, als je bekijkt wat er daar allemaal op de post-production-repair afdeling komt te staan...

Renault is ongetwijfeld geen half haar beter, maar de Mégane rijdt veel soepeler en vinniger. (en mijn leasebudget was nii groter)
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Der weet toevallig niemand ergens ne zwarte Mondeo Clipper 2.0 Titanium met navigatie en donkere ruitjes in stock staan zeker?
                        Ik heb al aan 't rondbellen geweest maar 't zijn precies allemaal auto's met enkel het X-Pack die her en der in stock zijn.
                        Of zwarte Ghia's met beige interieur...

Iemand een idee?
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Der weet toevallig niemand ergens ne zwarte Mondeo Clipper 2.0 Titanium met navigatie en donkere ruitjes in stock staan zeker?
                          Ik heb al aan 't rondbellen geweest maar 't zijn precies allemaal auto's met enkel het X-Pack die her en der in stock zijn.

Iemand een idee?

als er ééntje vrijkomt is hij voor bibi hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                            Der weet toevallig niemand ergens ne zwarte Mondeo Clipper 2.0 Titanium met navigatie en donkere ruitjes in stock staan zeker?
                            Iemand een idee?
                            er worden nog geen stocks verkocht
                            de bestellingen lopen als een tiet!
                            de lanceringscondities zijn ook voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                              er worden nog geen stocks verkocht
                              de bestellingen lopen als een tiet!
                              de lanceringscondities zijn ook voorbij
                              verbetering.
                              de stocks zijn allemaal al verkocht. maar moeten nog in de toonzaal blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                verbetering.
                                de stocks zijn allemaal al verkocht. maar moeten nog in de toonzaal blijven.
                                ah bon
                                ik informeerde bij dealer Moderne naar het bestaan van stockmodellen en er werd mij gezegd dat deze 'niet verkocht werden'
                                jij kent uiteraard de reden, als aspirant bezitter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  ah bon
                                  ik informeerde bij dealer Moderne naar het bestaan van stockmodellen en er werd mij gezegd dat deze 'niet verkocht werden'
                                  jij kent uiteraard de reden, als aspirant bezitter
                                  ik heb er voor geinformeerd in februari, maar toen al waren alle "demo-wagens" besproken.
                                  Dus elke wagen die in de garage staat is al toegewezen.

Comment

als er ééntje vrijkomt is hij voor bibi hier.
                                    hoe zit het met die kas. Al opgevreten ondertussen?

Als je nog wat hout moet hebben, 'k heb nog wat overschot van vorige winter. Als jij 't niet komt halen zijn de klopkevers ermee weg. Ik stook komende winter met echte eik.

Comment

• Gisteren eens voorbij zottegem gereden en hij stond gewoon buiten. spijtig genoeg wel geen fototoestel bij. Want hij is zo knap.
                                      Buiten die ruiten natuurlijk.
                                      maar men ik ben gelukkig dat ik een nieuwe besteld heb. die zonnewering trekt echt op niets maar dan ook op niets. Past van geen kanten, en zowel onderaan als bovenaan zitten zo van die grote haken.

wachten op de nieuwe dus.

Comment

Gisteren eens voorbij zottegem gereden en hij stond gewoon buiten. spijtig genoeg wel geen fototoestel bij. Want hij is zo knap.
                                        Buiten die ruiten natuurlijk.
                                        maar men ik ben gelukkig dat ik een nieuwe besteld heb. die zonnewering trekt echt op niets maar dan ook op niets. Past van geen kanten, en zowel onderaan als bovenaan zitten zo van die grote haken.

wachten op de nieuwe dus.

Die zonnewering trekt idd op geen kl... Lijkt wel te zijn weggelopen uit een Lada
                                        Anyway, ik zal de komende tijd m'n ogen openhouden en proberen een foto van een identieke wagen te maken Gisteren heb ik er één gespot maar ik had jammer genoeg mijn camera niet bij.

Comment

Die zonnewering trekt idd op geen kl... Lijkt wel te zijn weggelopen uit een Lada
                                          Anyway, ik zal de komende tijd m'n ogen openhouden en proberen een foto van een identieke wagen te maken Gisteren heb ik er één gespot maar ik had jammer genoeg mijn camera niet bij.
                                          niet echt nodig hoor. ik heb hem gisteren zien staan en goed bekeken. (hij stond gewoon op een graspleintje buiten de omheining)
                                          Razend knap en hij zal nog knapper zijn met de donkere ruiten.
                                          ook het ontbreken van de dakrails is zoveel sportiever. er stond een ghia naast met de dakrailing en zonder oogt hij nog langer en sportiever.

Zonde van de ruiten, want sally was ook ferm content.

Comment

Working...
                                          X