eigenlijk weet je duidelijk pas als insider waar je je geld insteekt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
schandalig zelfs ergens. Je koopt een nieuwe wagen in de overtuiging dat je dan zeker bent dat hij splinternieuw is en niets voorgehad heeft, voor 't zelfde geld heeft 'ie daar op z'n zij gelegen en was je beter af met een jonge occasie die pakken minder kost en misschien minder heeft meegemaakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenschandalig zelfs ergens. Je koopt een nieuwe wagen in de overtuiging dat je dan zeker bent dat hij splinternieuw is en niets voorgehad heeft, voor 't zelfde geld heeft 'ie daar op z'n zij gelegen en was je beter af met een jonge occasie die pakken minder kost en misschien minder heeft meegemaakt...
Wagens met ernstige gebreken (vb op de zij gelegen) gaan onverbiddelijk bij het schrootIk ben er zeker van dat zulke zaken bij iedere fabrikant gebeuren hoor, na de herstelling is er geen verschil tussen een wagen die gewoon van de band is gelopen en één waar een beetje schade aan was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenWagens met ernstige gebreken (vb op de zij gelegen) gaan onverbiddelijk bij het schrootIk ben er zeker van dat zulke zaken bij iedere fabrikant gebeuren hoor, na de herstelling is er geen verschil tussen een wagen die gewoon van de band is gelopen en één waar een beetje schade aan was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenWagens met ernstige gebreken (vb op de zij gelegen) gaan onverbiddelijk bij het schrootIk ben er zeker van dat zulke zaken bij iedere fabrikant gebeuren hoor, na de herstelling is er geen verschil tussen een wagen die gewoon van de band is gelopen en één waar een beetje schade aan was.
Comment
-
Ik heb nog stage gedaan voor een onderaannemer bij Opel...
Vriendelijk bedankt, ik hoef geen astra...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenEn een wagen is snel beschadigd... Om de spatlappen te kunnen plaatsen, moet ik 3 pinnen uit de spatkap verwijderen, soms gaat dat vlot, soms moet er hevig geklopt op worden met hamer/beiteltje of beide...als je dan uitschiet heb je een kras van hier tot daar...
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk heb nog stage gedaan voor een onderaannemer bij Opel...
Laatst nog gehoord van kenissen, 't zou best kunnen dat 't bij andere merken ook zo is. Maar Opel heeft dus de Astra op de markt gebracht in de wetenschap dat er nog heel wat verborgen gebreken waren. Deze werder er niet eerst 'uitgetest' want de wagen *moest* gelanceerd worden.
Men heeft dus alle Opel-gargisten een lijst bezorgd met zaken die tijdens de eerste onderhoudsbeurt moesten vervangen worden, om die gebreken op te lossen. Wel onder garantie.
Een ander paar mouwen was het met de Astra achterlichten. Daar sijpelt water in. Dat is gekend bij Opel en aangezien het om een fabricagefout gaat valt dat onder garantie. Niet dus, omdat praktisch iedere Astra daar last van heeft, heeft Opel dat uit de garantie geschrapt. De klant mag dus dokken.
Ze geven al amper garantie en dan gaan ze er nog zo mee om ook. Schandalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenWel kijk, dat is wat ik bedoelde. De koper denkt dan goed te doen door zich een splinternieuwe wagen te kopen maar eigenlijk heeft de wagen al - wesliswaar gecamoufleerde- beschadiging. Het wordt dan wel professioneel hersteld, het blijven zwakke punten want ik veronderstel dat ze voor 1 grote kras niet de hele wagen gaan herspuiten.
Dat is dus ook wat ik bedoel
Laatst nog gehoord van kenissen, 't zou best kunnen dat 't bij andere merken ook zo is. Maar Opel heeft dus de Astra op de markt gebracht in de wetenschap dat er nog heel wat verborgen gebreken waren. Deze werder er niet eerst 'uitgetest' want de wagen *moest* gelanceerd worden.
Men heeft dus alle Opel-gargisten een lijst bezorgd met zaken die tijdens de eerste onderhoudsbeurt moesten vervangen worden, om die gebreken op te lossen. Wel onder garantie.
Een ander paar mouwen was het met de Astra achterlichten. Daar sijpelt water in. Dat is gekend bij Opel en aangezien het om een fabricagefout gaat valt dat onder garantie. Niet dus, omdat praktisch iedere Astra daar last van heeft, heeft Opel dat uit de garantie geschrapt. De klant mag dus dokken.
Ze geven al amper garantie en dan gaan ze er nog zo mee om ook. Schandalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk heb nog stage gedaan voor een onderaannemer bij Opel...
Dit gebeurt bij alle autofabriekanten.
Comment
-
Da weet ik ook wel, maar die taferelen zie je overal wel. Maar toch, als je bekijkt wat er daar allemaal op de post-production-repair afdeling komt te staan...
Renault is ongetwijfeld geen half haar beter, maar de Mégane rijdt veel soepeler en vinniger. (en mijn leasebudget was nii groter)
Comment
-
Der weet toevallig niemand ergens ne zwarte Mondeo Clipper 2.0 Titanium met navigatie en donkere ruitjes in stock staan zeker?
Ik heb al aan 't rondbellen geweest maar 't zijn precies allemaal auto's met enkel het X-Pack die her en der in stock zijn.
Of zwarte Ghia's met beige interieur...
Iemand een idee?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDer weet toevallig niemand ergens ne zwarte Mondeo Clipper 2.0 Titanium met navigatie en donkere ruitjes in stock staan zeker?
Ik heb al aan 't rondbellen geweest maar 't zijn precies allemaal auto's met enkel het X-Pack die her en der in stock zijn.
Iemand een idee?
als er ééntje vrijkomt is hij voor bibi hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDer weet toevallig niemand ergens ne zwarte Mondeo Clipper 2.0 Titanium met navigatie en donkere ruitjes in stock staan zeker?
Iemand een idee?
de bestellingen lopen als een tiet!
de lanceringscondities zijn ook voorbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtener worden nog geen stocks verkocht
de bestellingen lopen als een tiet!
de lanceringscondities zijn ook voorbij
de stocks zijn allemaal al verkocht. maar moeten nog in de toonzaal blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenverbetering.
de stocks zijn allemaal al verkocht. maar moeten nog in de toonzaal blijven.
ik informeerde bij dealer Moderne naar het bestaan van stockmodellen en er werd mij gezegd dat deze 'niet verkocht werden'
jij kent uiteraard de reden, als aspirant bezitter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenah bon
ik informeerde bij dealer Moderne naar het bestaan van stockmodellen en er werd mij gezegd dat deze 'niet verkocht werden'
jij kent uiteraard de reden, als aspirant bezitter
Dus elke wagen die in de garage staat is al toegewezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
als er ééntje vrijkomt is hij voor bibi hier.
Als je nog wat hout moet hebben, 'k heb nog wat overschot van vorige winter. Als jij 't niet komt halen zijn de klopkevers ermee weg. Ik stook komende winter met echte eik.
Comment
-
Gisteren eens voorbij zottegem gereden en hij stond gewoon buiten. spijtig genoeg wel geen fototoestel bij. Want hij is zo knap.
Buiten die ruiten natuurlijk.
maar men ik ben gelukkig dat ik een nieuwe besteld heb. die zonnewering trekt echt op niets maar dan ook op niets. Past van geen kanten, en zowel onderaan als bovenaan zitten zo van die grote haken.
wachten op de nieuwe dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenGisteren eens voorbij zottegem gereden en hij stond gewoon buiten. spijtig genoeg wel geen fototoestel bij. Want hij is zo knap.
Buiten die ruiten natuurlijk.
maar men ik ben gelukkig dat ik een nieuwe besteld heb. die zonnewering trekt echt op niets maar dan ook op niets. Past van geen kanten, en zowel onderaan als bovenaan zitten zo van die grote haken.
wachten op de nieuwe dus.
Die zonnewering trekt idd op geen kl... Lijkt wel te zijn weggelopen uit een Lada
Anyway, ik zal de komende tijd m'n ogen openhouden en proberen een foto van een identieke wagen te makenGisteren heb ik er één gespot maar ik had jammer genoeg mijn camera niet bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenDie zonnewering trekt idd op geen kl... Lijkt wel te zijn weggelopen uit een Lada
Anyway, ik zal de komende tijd m'n ogen openhouden en proberen een foto van een identieke wagen te makenGisteren heb ik er één gespot maar ik had jammer genoeg mijn camera niet bij.
Razend knap en hij zal nog knapper zijn met de donkere ruiten.
ook het ontbreken van de dakrails is zoveel sportiever. er stond een ghia naast met de dakrailing en zonder oogt hij nog langer en sportiever.
Zonde van de ruiten, want sally was ook ferm content.
Comment
Comment