Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    schadeclaim en bestelling bij een ander merk, spookt door het hoofd van men boekhouder.
    je kan ook een short-leaseke aangaan als het je om de kosten te doen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      je kan ook een short-leaseke aangaan als het je om de kosten te doen is
      tis vooral het feit dat men vrouw zwanger is, en ze in november moet bevallen. Ik verkoop speciaal men coupé daarvoor, en bestel me een grote ruime wagen. En nu dit. Nu kunnen we alles doen met de clio, wat ook niet alles is.
      plus het feit dat men btw aangifte in de soep draait door de verkoop van de coupé en het niet kunnen inbrengen van een nieuw factuur.

Comment

• indien je hem echt wou, zouden die donkere ramen het verschil niet maken. heb er nu een paar gezien met donkere ruiten en met blauwe ruiten. persoonlijk zie ik toch liever die blauwe - donkere is er net over - door de grote van de wagen lijkt hij ne corbiar (maar iedereen zijn goesting he)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanshantson Bekijk Berichten
          indien je hem echt wou, zouden die donkere ramen het verschil niet maken. heb er nu een paar gezien met donkere ruiten en met blauwe ruiten. persoonlijk zie ik toch liever die blauwe - donkere is er net over - door de grote van de wagen lijkt hij ne corbiar (maar iedereen zijn goesting he)
          dat zijn smaken hé. men vader deelt uw mening.
          maar ik vind hem sportiever met de zwarte ruiten. en die ruiten maken dus wel degelijk een verschil bij mij. andere velgen zou ik mee kunnen leven. Maar niet met die schijtlelijke zonnegordijnen met overdreven grote plastieken haken aan en een passing die van geen kanten klopt.

Comment

• Hmm, jouw auto wordt gebouwd in de periode dat er heel veel vakantiewerkertjes rondhuppelen...

Ik zou hem toch echt niet meer willen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Hmm, jouw auto wordt gebouwd in de periode dat er heel veel vakantiewerkertjes rondhuppelen...

vos kruip in uw hol.

bij ford vertelden ze me dat hij absolute prioriteit gekregen heeft.
              wat wil dat zeggen? dat ze er een flikkerlicht opzetten?

Comment

dat ze er een flikkerlicht opzetten?
                dat ze er hem tussen 2 stakingen voornemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                  Is dit de "ST" voor de niet-Europese markt?
                  Geen pics van?

Mvg,
                  Nog geen pics neen...

Comment

als ik hem gotver in september maar heb. Of t zal serieus stuiven in ford.
                    schadeclaim en bestelling bij een ander merk, spookt door het hoofd van men boekhouder.
                    Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                    Op naar Hyundai
                    haha. Misschien zijn er ondertussen wel al van die lekkere full option Santa Fe's in 't zwart op de occasiemarkt

Comment

Hmm, jouw auto wordt gebouwd in de periode dat er heel veel vakantiewerkertjes rondhuppelen...

Als ik Tuscani was zou ik de lak maar goed nakijken in de showroom.

Comment

vos kruip in uw hol.

dat betekent dat heel Genk verkeersvrij gemaakt wordt. De fabriek wordt stilgelegd voor een algemene briefing waar zowel de voormiddag-, namiddag- als nachtploeg met bij aanwezig zijn. De ketting wordt volledig vrij gemaakt en enkel jouw Mondeo wordt op dat moment in mekaar gevezen. Nadien wordt hij ingesmeerd met Nivea en worden de autosnelwegen Genk-Èrp-meir volledig afgesloten zodat de auto tot voor jouw deur kan gereden worden. Bovendien wordt de snelweg bedekt met kantwerk zodat er geen sporen van steenslag opduiken.

Comment

tis vooral het feit dat men vrouw zwanger is, en ze in november moet bevallen. Ik verkoop speciaal men coupé daarvoor, en bestel me een grote ruime wagen. En nu dit. Nu kunnen we alles doen met de clio, wat ook niet alles is.
                          plus het feit dat men btw aangifte in de soep draait door de verkoop van de coupé en het niet kunnen inbrengen van een nieuw factuur.
                          misschien is eerst de auto kopen en dan pas poepen als konijnen een betere volgorde?

Comment

Iets minder controles, iets sneller van de band duwen...
                            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• allez niets goed dus. Als ik geluk heb staan er 4 wielen onder.

Comment

allez niets goed dus. Als ik geluk heb staan er 4 wielen onder.
                                Controleer gewoon de lak.

Comment

• En de staat van de banden en de remmen en zo
                                  Ow, en steenslag
                                  Want als je ziet hoe daar mee gereden wordt op de parking en tijdens de testritten

Enfin, mss beter dat je het niet ziet

Comment

En de staat van de banden en de remmen en zo
                                    Ow, en steenslag
                                    Want als je ziet hoe daar mee gereden wordt op de parking en tijdens de testritten

Idd, die ritjes met een bestuurder die de weg kent en de 2.5T zijn wel erg snel.

Comment

En de staat van de banden en de remmen en zo
                                      Ow, en steenslag

idd, kheb een paar keer langs eentje gestaan aan de lichten, en ze trekken wel goed op

Comment

• Amai immens verschoten van de nieuwe Mondeo. In de slechte zin van het woord dan!

Ik deed de koffer van de Clipper open en dan komt er een stukje van de bumper te voorschijn. Duwde hier eens op om te voelen hoe stevig het was... De sterkte kwam zowat overeen met plastiek. Ik durf er niet aan denken als ik eens naar de winkel zou gaan en daar per ongeluk een krat water op zou zetten, zou nogal een deuk zijn... Zelfde met de voorbumper. Met de vinger drukken gaf mij zeker een speling van 0.5cm.

Comment

• de zij-spatborden van de clio kan je 10cm indrukken.
                                          komt allemaal door de veiligheidsverhoging voor voetgangsters.
                                          En gewichtsbesparing natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X