De clipper vind ik de mooiste versie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
de sportzetels met alcantara. dan is dit de titanium blue.
Was het heel blauw de alcantara, doedel?
Sally heeft wat schrik om da tblauw te combineren met een zwart koestwerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenahaaaa
de sportzetels met alcantara. dan is dit de titanium blue.
Was het heel blauw de alcantara, doedel?
Sally heeft wat schrik om da tblauw te combineren met een zwart koestwerk.
De Titanium "Blue" slaagt op blauw getinte ruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZeker? ik heb ergens een brochure in men pollen gehad en daat stond op dat het alcantara enkel in het zwart/blauw was. Zwart voor he tleder en donkerblauwe alacantara.
En aangezien de garage vandaag toe is door carnaval stond ik voor gesloten deuren.
Ik vraag het na als ik in de garage passeer. Wss vandaag of morgen
Comment
-
Volgens de brochure van ford.nl (hier ergens gepost): "Er zijn ook andere combinaties van bekleding en kleuren beschikbaar. De afgebeelde afbeelding op de pagina hiernaast is Alcantara in Ebony."American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
mijn held
ik wil ook vragen of ik eens eentje in real-life kan zien. proefrijden hoeft niet. maa rwil eentje gezien hebben en er zeker eens ingezeten hebben. ik ben (net zoals u waarschijnlijk) nogal moeilijk voor een goede zithouding te vinden. en voor ik hem bestel wil ik dat dus toch eens gedaan hebben. Het gaat per slot van rekening toch over veel centjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenVolgens de brochure van ford.nl (hier ergens gepost): "Er zijn ook andere combinaties van bekleding en kleuren beschikbaar. De afgebeelde afbeelding op de pagina hiernaast is Alcantara in Ebony."
Ebony & Infinity Blue
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenKlopt,
Ebony & Infinity Blue
hetgeen je op de foto ziet en hetgeen op die brochure staat.
en daar heb ik wat schrik voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZwart en blauw dus.
hetgeen je op de foto ziet en hetgeen op die brochure staat.
en daar heb ik wat schrik voor.
Tenminste als die kleuren nog iets of wat overeenkomen met de vroegere kleurenIk denk het wel.
P.S. Als je zin hebt in een benzine?
1.6 Duratec: 92kW / 125PK
2.0 Duratec: 107kW / 145PK
2.3 Duratec: 118kW / 160PK
2.5 Duratec: 162kW / 220PK
Gegevens voor Nederland hoewel die ook in België zullen komen denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenHet blauw is een soort van donkerblauw denk ik...
Tenminste als die kleuren nog iets of wat overeenkomen met de vroegere kleurenIk denk het wel.
P.S. Als je zin hebt in een benzine?
1.6 Duratec: 92kW / 125PK
2.0 Duratec: 107kW / 145PK
2.3 Duratec: 118kW / 160PK
2.5 Duratec: 162kW / 220PK
Gegevens voor Nederland hoewel die ook in België zullen komen denk ik...(als alles goedgekeurd wordt)
Comment
-
Kheb de brochure hiervoor eens goed zitten uitpluizen. en je zal toch gelijk hebben.
want bij de foto's van de stoffen stond er enkel alcantara in infinity blue. maa rernaast staat idd dat d efoto van het volledige interieur ernaast alcantara ebony is. Eerst dacht ik dat ze bedoelden alcantara in infinty blue en het leder opzij in ebony. maar na de (heel) wazige foto deftig te zitten bekijken lijkt dat idd allemaal zwart.
een pluspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenKheb de brochure hiervoor eens goed zitten uitpluizen. en je zal toch gelijk hebben.
want bij de foto's van de stoffen stond er enkel alcantara in infinity blue. maa rernaast staat idd dat d efoto van het volledige interieur ernaast alcantara ebony is. Eerst dacht ik dat ze bedoelden alcantara in infinty blue en het leder opzij in ebony. maar na de (heel) wazige foto deftig te zitten bekijken lijkt dat idd allemaal zwart.
een pluspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenPRACHTIG gewoon, precies ook veel geld uitgegeven aan de velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIn Duitsland is het nu verplicht met winterbanden te rijden. Deze is dan ook een Duitse wagen
Dat zijn echt geen Duitse wagens hoorKomt gewoon omdat die testwagens allemaal ingeschreven zijn bij Ford in Keulen
Was ook zo bij m'n S-Max testwagen van de fabriek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVan deze hoek is het echt een enorm mottige bak
En die wielen helpen natuurlijk niet veel
Ik vind de 5deurs en Clipper de 2 mooiste versie van deze nieuwe Mondeo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenDat zijn echt geen Duitse wagens hoorKomt gewoon omdat die testwagens allemaal ingeschreven zijn bij Ford in Keulen
Was ook zo bij m'n S-Max testwagen van de fabriek...
Maar er stonden wel winterbanden op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenmijn held
ik wil ook vragen of ik eens eentje in real-life kan zien. proefrijden hoeft niet. maa rwil eentje gezien hebben en er zeker eens ingezeten hebben. ik ben (net zoals u waarschijnlijk) nogal moeilijk voor een goede zithouding te vinden. en voor ik hem bestel wil ik dat dus toch eens gedaan hebben. Het gaat per slot van rekening toch over veel centjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nieuwemondeo Bekijk Berichtenhallo,zoals ik al in mijn vorige post zei.Dan moet je vragen waar de previewlocaties zijn.Dan kan je een afspraak maken en ermee rijden.Ik ga naar de auto rai eind maart dan kan ik hem eindelijk eens zien
Comment
Comment