Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
volgens mij heeft Tuscani niet zoveel geduld, en wil hij er liefst nog gisteren in zitten
hahaha oke.Ik denk niet dat de dealer dit zelf kan regelen wellicht zo een dealer als die witte wat pas geleden ook hier verscheen die lelijke mondeo met die wieldoppen
Is idd Hasselt. Ik herken die witte banners met die rode-roze-paarse lipafdrukken. Is reclame voor de stad Hasselt "Stad van de liefde" of "Valentijnsstad" of zoiets
Dat zijn echt geen Duitse wagens hoor Komt gewoon omdat die testwagens allemaal ingeschreven zijn bij Ford in Keulen Was ook zo bij m'n S-Max testwagen van de fabriek...
Uhu. Ooit nog rondgebold met de toen nieuwe Mondeo. Was pas voorgesteld, en met het testnummer op de voorruit en de Duitse nummerplaten viel 'ie best op.
Een sportpack op de mondeo?
Best mooi. al lijken de optionele 18duims velgen maar juist gepast.
Kleiner gaat precies wat tegenvallen met de grote wielkasten.
Yep heb ik ook al gezien. Zou dat grijze middenstuk bij de titanium horen of zou dat een apart pack zijn?
Want je hebt bv. ook die break met dat honinggraatmotief als roosters. ook knap
de zwarte sedan is allesinds een ghia. (te herkennen aan de 17inch optionele velgen)
Ik denk dat dat grijs middenstuk bij zo'n sportpakket zal horen zoals je dat ook op de S-max hebt als je voor het sportpak kiest. Want je ziet dat die ook nog zo'n extra 'stuk' onderaan de bumper heeft hangen ten opzichte van de andere foto's. Ik vind het beide knap.
Die sedan vind ik minder geslaagd. Voor mij liefst een 5 deurs.
In onderstaand filmpje zie je op het einde ook het interieur van de ghia denk ik. Ik vind het niet erg geslaagd met die houtafwerking...
Comment