Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    volgens mij heeft Tuscani niet zoveel geduld, en wil hij er liefst nog gisteren in zitten
    hahaha oke.Ik denk niet dat de dealer dit zelf kan regelen wellicht zo een dealer als die witte wat pas geleden ook hier verscheen die lelijke mondeo met die wieldoppen

Comment

• Gisteren heb ik de nieuwe Ford mondeo Break zien rijden rond dudzele. Smooi!

Comment

• Comment

• Hé kijk een fokus!

Hmm, is dat Hasselt?

Is dat jouw fokus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Hmm, is dat Hasselt?

Die tweede lijkt me op de hoek van de Kempische steenweg en de kleine ring, die derde op de kleine ring aan de kanaalkom, bij de Versuz. Ja dus

Comment

• Damn .... dat rood licht hé AX Dude

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Met beide volgens deze foto

Eigenlijk horen deze foto's hier niet meer echt thuis, gezien het om de officiële gaat, maar de camouflage is toch maar schaars...

De voorkant van bovenstaande wagen:

ie is wel een klein beetje vervormd door de spiegel van de g

Comment

• Is idd Hasselt. Ik herken die witte banners met die rode-roze-paarse lipafdrukken. Is reclame voor de stad Hasselt "Stad van de liefde" of "Valentijnsstad" of zoiets

Comment

• Comment

• Ford is trouwens vandaag gestart met de productie van de eerste Mondeo's in genk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten

Hasselt gaan onveilig maken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                          Dat zijn echt geen Duitse wagens hoor Komt gewoon omdat die testwagens allemaal ingeschreven zijn bij Ford in Keulen Was ook zo bij m'n S-Max testwagen van de fabriek...

Uhu. Ooit nog rondgebold met de toen nieuwe Mondeo. Was pas voorgesteld, en met het testnummer op de voorruit en de Duitse nummerplaten viel 'ie best op.

Comment

• Comment

• kZal ze hier ook nog eens zetten.

Een sportpack op de mondeo?
                              Best mooi. al lijken de optionele 18duims velgen maar juist gepast.
                              Kleiner gaat precies wat tegenvallen met de grote wielkasten.

Comment

• Comment

• Yep heb ik ook al gezien. Zou dat grijze middenstuk bij de titanium horen of zou dat een apart pack zijn?

Want je hebt bv. ook die break met dat honinggraatmotief als roosters. ook knap

de zwarte sedan is allesinds een ghia. (te herkennen aan de 17inch optionele velgen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    Yep heb ik ook al gezien. Zou dat grijze middenstuk bij de titanium horen of zou dat een apart pack zijn?

Want je hebt bv. ook die break met dat honinggraatmotief als roosters. ook knap

de zwarte sedan is allesinds een ghia. (te herkennen aan de 17inch optionele velgen)
                                    Ik denk dat dat grijs middenstuk bij zo'n sportpakket zal horen zoals je dat ook op de S-max hebt als je voor het sportpak kiest. Want je ziet dat die ook nog zo'n extra 'stuk' onderaan de bumper heeft hangen ten opzichte van de andere foto's. Ik vind het beide knap.

Die sedan vind ik minder geslaagd. Voor mij liefst een 5 deurs.

In onderstaand filmpje zie je op het einde ook het interieur van de ghia denk ik. Ik vind het niet erg geslaagd met die houtafwerking...

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• aaah bedankt. had ik nog niet gezien

Comment

• dubbel
                                        Last edited by ; 12/03/2007, 08:49.

Comment

Working...
                                        X