dubbel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWat ik knap vind aan de mondeo is zijn sportief klein stuurtje met korte versnellingspook en de mogelijkheid om de airco apart te bedienen, (links-rechts) maar dat deze met een simpele druk op de knop ook tesamen te bedienen valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
zal te hoog liggen qua prijs en er zijn geen diesels. Niet dat ik persé een diesel hoef te hebben. Maar een 3.0benzine komt er niet in bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten't Is een 2.3 liter.
Comment
-
Tuscani, ik las dat je in de week in Genk was. Je bent toch aan de Ford-fabriek gestopt hoop ik want daar staat er ene buiten aan de ingang zei m'n pa. Dan had je hem eens van dichtbij kunnen inspecteren.... Ben zelf nog niet gaan kijken maar mss dat ik in de week toch es ga kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenin benzine is me dat nog teveel.
Tot welke cilinderinhoud wil je gaan, diesel of benzine?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen 2.3 benzine is qua tax toch duidelijk goedkoper dan een 2.3 of 2.2 diesel?
de santa fé bv heeft een 2.2diesel. en de ford een 2.0 diesel (de 1.8 telt niet mee)
kheb nu een 2.0 benzine, maar een 2.3 benzine lijkt me wat overdreven tegenwoordig.
tzijn vooral de pk's die me intresseren. de santa bv weer heeft 150pk (lijkt me juist gepast voor zijn gewicht) en de ford heeft er 140.
Hoe zitten de taksen juist in verhouding?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen 2.3 benzine is qua tax toch duidelijk goedkoper dan een 2.3 of 2.2 diesel?
die naft zal toch meer kosten aan inschrijvingstax enzo?
tegen de diesel mss meer zal kosten per jaar aan tax
maar ik vind die 2.0 140 diesel toch maar wat licht
want in de smax ging het wel vooruit maar toch niet voor te zeggen goed vlot
deze mocht toch zeker 150 of 160 hebben vind ik
wanneer kan je hem eigenlijk kopen
en wat zou deze kosten
zou nog twijfelen van motor
doe veel km dus wrs diesel
maar heb graag wat sound uit de uitlaten :p
die ik zou steken van mijn wagen die ik nu heb
zouden mooi passen
grtz
Ver$uZ aka daviej
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
maar ik vind die 2.0 140 diesel toch maar wat licht
want in de smax ging het wel vooruit maar toch niet voor te zeggen goed vlot
deze mocht toch zeker 150 of 160 hebben vind ik
Wat had je verwacht van een wagen die leeg 1650kg weegt en de stroomlijn van een bushokje heeft? 0-100 in 10.2 en een top van 196km/h is voor zo'n ding eigenlijk meer dan genoeg...
Wat de Mondeo betreft... Die is al te koop
Comment
-
Er komt binnenkort de 2.2 TDCI/HDI in met 163pk zei m'n pa. Dus voor wie de 140 pk nog te licht vindt zal dit wel volstaan zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenEr komt binnenkort de 2.2 TDCI/HDI in met 163pk zei m'n pa. Dus voor wie de 140 pk nog te licht vindt zal dit wel volstaan zeker...En als neusje van de zalm de 2.7 V6 diesel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDe 2.2TDCI van Ford zou beter zijn ipv die PSA rommelEn als neusje van de zalm de 2.7 V6 diesel...
mm dat begint er al wat meer op te trekken
als een opel dieseltje van 1300cdti wel 200 kan halen wrm geen 2.0 ford
die 163pk lijkt me wel wat :p
wanneer komt deze dan in het gamma?
er staat nog niets van op de site van ford hoor dat je hem kan kopen
grtz
daviej
nog niets gezien van reclame van deze ferme wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichtenmm dat begint er al wat meer op te trekken
als een opel dieseltje van 1300cdti wel 200 kan halen wrm geen 2.0 ford
die 163pk lijkt me wel wat :p
wanneer komt deze dan in het gamma?
er staat nog niets van op de site van ford hoor dat je hem kan kopen
grtz
daviej
nog niets gezien van reclame van deze ferme wagen
Bij de lancering zijn er maar 2 motorisaties voorhanden met 3 vermogens:
1.8TDCI 125pk, manueel
2.0TDCI 130pk, automaat
2.0TDCI 140pk, manueel
Er volgen zowieso enkele benzines en het dieselaanbod zal later wss nog uitgebreid worden.
Comment
Comment