Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    idd, zeer schappelijk vind ik
    je krijgt veel uitrusting voor die prijs
    Qua prijs/kwaliteit een uitstekende keuze...
    Mooi lijn en mooie afwerking trouwens ook.

Comment

komende week trouwens eens vragen of ik hem ergens kan bekijken.
      Want ik heb hier nu een offerte liggen, maar die is maar geldig tot 18/3.
      en de wagens worden maar rond mei in de showroom verwacht.
      Je moet ze toch al eens kunnen bekijken via de invoerder waarschijnlijk? Kwestie van te weten welke veries je wilt bestellen.

Comment

Bij mij in de buurt tegenkomen, even camera gaan halen.

Meer foto's niet kunnen trekken.

Wel vriendelijke kerel die erbij was - zei direct dat het ging om de nieuwe mondeo.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          Je moet ze toch al eens kunnen bekijken via de invoerder waarschijnlijk? Kwestie van te weten welke veries je wilt bestellen.
          Dat betwijfel ik eigenlijk, dit hoort er nu eenmaal bij als je een wagen bestelt voordat die in de showroom staat...

Het kan wel zijn dat het hier anders zit, omdat de wagen in ons landje gemaakt wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            Dat betwijfel ik eigenlijk, dit hoort er nu eenmaal bij als je een wagen bestelt voordat die in de showroom staat...

Het kan wel zijn dat het hier anders zit, omdat de wagen in ons landje gemaakt wordt.

Dealers hebben normaal gezien wel via de één of andere manier foto's van de modellen Was bij de lancering van de Focus II ook al zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
              Dealers hebben normaal gezien wel via de één of andere manier foto's van de modellen Was bij de lancering van de Focus II ook al zo.
              Foto's zullen ze uiteraard al hebben, maar als ik tuscani goed begrijp wil hij al ergens een mondeo live kunnen aanschouwen... of lees ik verkeerd?

Comment

idd
                ik wil hem live aanschouwen.
                er rijden er al rond dus moeten ze niet zeggen dat ze er geen hebben.
                en het gaat toch nog altijd over een wagen van 25.000€ daar wil ik wel eerst eens ingezeten hebben om te zien of ik er wel goed inzit qua plaats.

ofwel moeten ze mijn offerte laten gelden tot mei.
                Dan staan ze in de showroom en kan ik ze direct proefzitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_G Bekijk Berichten
                  Bij mij in de buurt tegenkomen, even camera gaan halen.

Meer foto's niet kunnen trekken.

Wel vriendelijke kerel die erbij was - zei direct dat het ging om de nieuwe mondeo.
                  PRACHTIG gewoon, precies ook veel geld uitgegeven aan de velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                    PRACHTIG gewoon, precies ook veel geld uitgegeven aan de velgen
                    Dat is niet zijn persoonlijke wagen. De wagen is eigendom van Ford. Het zijn de laatste testwagens voor de productie begint om nog zoveel mogelijk eventuele fouten kunnen op te sporen en op te lossen. De velgen, dat is bijzaak. Er zijn erbij met veel mooiere exemplaren.

Comment

Ik heb daarstraks nog op de expresweg Hasselt-Sint-Truiden een tijdje achter een break gereden. Hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem begin te vinden en als hij naast een BMW 5 staat is die 5 ineens zo klein geworden. Zo een grote wagen dat die break is...
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

De Break (Clipper?) vind ik totnogtoe mooi wat het beeldmateriaal hier laat zien. De sedan vind ik echter een te hoog achterste hebben.

Ik wacht echter om een definitief oordeel te vellen als ik de wagen eens van kortbij heb kunnen aanschouwen in real life...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik las zonet dat de productie vertraging heeft opgelopen. Bij de laatste kwaliteitstesten bleek toch niet alles in orde te zijn. De start van de productie is uitgesteld.

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten

Van deze hoek is het echt een enorm mottige bak
                                En die wielen helpen natuurlijk niet veel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Van deze hoek is het echt een enorm mottige bak
                                  En die wielen helpen natuurlijk niet veel
                                  Een mooi velgje had natuurlijk wonderen gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                    Ik las zonet dat de productie vertraging heeft opgelopen. Bij de laatste kwaliteitstesten bleek toch niet alles in orde te zijn. De start van de productie is uitgesteld.
                                    Heb het ook gelezen.

Start serieproductie nieuwe Mondeo wordt verdaagd

De officiële serieproductie van de nieuwe vijfdeurs Mondeo zal niet zoals in sommige media herhaaldelijk werd aangekondigd volgende maandag van start gaan, maar wellicht pas over een week of zelfs nog later.

Dat heeft woordvoerder Jo Declercq van Ford België zaterdag gezegd. De verdaging van de start van de serieproductie heeft geen gevolgen voor de oorspronkelijke planning. Zo zullen er zoals aanvankelijk gepland tien stuks per dag geproduceerd worden.

Bij Ford Genk vond zaterdag een laatste kwaliteitscontrole plaats. Gezien de directie van mening was dat nog niet alles honderd procent op punt stond om de serieproductie van start te laten gaan, werd beslist om die te verdagen naar een latere, niet nader genoemde datum.

In de loop van maart is de start van de productie van de vierdeurs en de wagon gepland. De nieuwe Mondeo wordt begin maart op het autosalon van Genève aan het grote publiek voorgesteld. Op 27 maart wordt de lancering van de nieuwe Mondeo ook in de verf gezet tijdens een grootse viering bij Ford Genk.
                                    Bron: hbvl.be
                                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Vrijdag een witte Clipper gezien op Zaventem bij aankomst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        Hallo.In nederland (waar ik woon) zijn er previewlocaties in maart en april dus wellicht ook in belgië? Dan kan je op een afgesproken plaats in de auto zitten en er mee rijden volgens mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                          Nog altijd in Maart men beste, voorlopig toch geen 'echt' uitstel

Dat weten ze bij 'Lear' toch te vertellen.

Comment

Working...
                                          X