Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    De Mondeo is amper een jaar op de markt, dat zou dus wel zéééér snel zijn... MY wijzigingen zijn er misschien wel maar dat zal eerder naar het najaar zijn als MY2009 gelanceerd wordt en dan is het nog de vraag of er wijzigingen zullen zijn, meestal beperkt dit zich tot kleine verbeteringen.
    inderdaad... achteraf gezien was m'n vraag redelijk overbodig ... toch nog dit: is er weet van opsmuk-spullen voor de mondeo zoals witte knipperlichten op de flanken (of zijspiegels met pinkers in), kortere antenne, etc...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk Berichten
      als ik de prijslijst goed bekijk zie ik alleen bij de trekhaak met vaste bol de vermelding dat dit alleen met de standaard ophanging past. Men spreekt niet over de expression kit en ook niet over de afneembare trekhaak, zoals ik besteld heb. Ik heb het voor alle zekerheid toch nog eens nagevraagd bij de dealer.
      Na navraag bij de fabriek weten ze daar ook nog niet of de combinatie expression pack met trekhaak moegelijk is. De dealer heeft nu voor de zekerheid de trekhaak er niet bijbesteld en ze zullen dan achteraf kijken om er een trekhaak op te monteren.
      Last edited by ; 12/04/2008, 00:32.

Comment

• Audi macht's kurz und legt 2009 den neuen A1 auf. Der soll als Super-Mini Karriere machen. Aus Spanien grüßt der neue Seat Ibiza. Zudem bittet der Kuga den Tiguan zum Kompakt-Tanz.

1: Ford Mondeo
        2: Audi A4
        3: Citroen C5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yorick Bekijk Berichten
          Na navraag bij de fabriek weten ze daar ook nog niet of de combinatie expression pack met trekhaak moegelijk is. De dealer heeft nu voor de zekerheid de trekhaak er niet bijbesteld en ze zullen dan achteraf kijken om er een trekhaak op te monteren.
          Ik heb het eens gevraagd aan de vriend van mijn nicht. Die werkt bij zender en dat is de bijfirma die die paketten en ook de trekhaken plaatst. Volgens hem is dat toch mogelijk van een trekhaak te plaatsen bij die paketten.
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            wanneer zou er evt een sterkere diesel in komen? Nieuwe 2.2 of mischien de machtige 2.7 biturbo?

Overall vind ik deze Mondeo erg geslaagd
            Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Er is toch een 2.2 diesel van 175pk? Sportief genoeg voor een auto in deze klasse.
            2.2TDCI met 175PK van PSA makelij is idd verkrijgbaar...

Het had natuurlijk helemaal leuk geweest moest de "D5" van Volvo in de Mondeo verkrijgbaar zijn

D5 =

Comment

• Heeft er iemand een schoon reeks fotos van de Mondeo 5deurs Ghia versie? Ik wil die velgen enzo wel eens zien want bij mijnen dealer stond er niet direct ééntje.
              Fotos van het business (fleet) interieur ook welkom (zetels, dashboard, die travalpilot EX)

Ik twijfel tussen een 1.8 ghia en een A3 sportback (komt zo ongeveer op hetzelfde uit qua prijs met de opties die ik wil)

Comment

• ghia 16'

Ghia 17':

GPS:

Leer:

Zwarte ruiten bij fleetpack:
                Last edited by ; 13/05/2008, 19:51.

Comment

• woo tnx

wa is infeite het verschil tussen ghia en en titanium blue?
                  ghia heeft cruise control en tit blue heeft sportzetels?

veranderen die packs (fleet etc) dan ook?

edit: diene gps, da lijkt mij full color (ook bij fleet? want bij sommige merken is da ni) is dat in orde qua navigatie?
                  Last edited by daffeh; 13/05/2008, 20:59.

Comment

• Executive Business Pack Ghia
                    • Metaalkleur
                    • Navigatiesysteem Travel pilot met 5" kleurenscherm met CD, aansluiting SD-kaart, navigatie informatie Benelux
                    • Leder/simili interieur
                    • 8-weg elektrisch verstelbare zetels bestuurder en passagier
                    • Lendensteun bestuurder en passagier
                    • Donker getinte ruiten
                    • ‘Solar Reflect’ zonnewerende voorruit
                    • Parkeerhulp voor- en achteraan
                    • Elektrisch inklapbare spiegels

Titanium X Business Pack Titanium Blue
                    • Metaalkleur
                    • Alcantara/leder interieur
                    • 17" alu velgen met 235/45 banden
                    • AFL Meedraaiende halogeenkoplampen met variabele hoekverlichting
                    • Ford Power sleutelloze startknop
                    • Cruise Control
                    • Sony Radio/CD/MP3 met 8 luidsprekers en bediening aan het stuur
                    • Elektrisch inklapbare spiegels
                    • 8-weg elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
                    • Verwarmde zetels vooraan

De titanium heeft oa convers+ (kleurscherm tussen de tellers) en alu middenconsole ipv hout.

De ghia fleet gps is full color met extra pijlen tussen de tellers. Navigatie is van Blaupunkt zoals bij audi, VW, .... de 5' versie werkt met sd-geheugenkaarten en heeft Benelux en hoofdwegen van europa als mapinfo; Er is ook nog een duurdere 7' met Full Europa en touch screen.

Comment

• die titanium blue is dus eigenlijk sportiever en meer voor jongere mensen als ik het goe versta. Spijtig dat er daar dan geen fleet gps inzit.

de optie
                      PHP Code:
                      Dashboard grote display+commaudio/nav
                      als ik die pak op de ghia, dan heb ik ook dat kleuren display ding aan mijn stuur veronderstel ik?

Ik zie wel ni direct een optie om die houten middenkolom van de ghia te vervangen

edit: zit op de fleet gps dan ne radio/cd/(mp3) bij? Sta nerges ni vermeld op die site van kbclease
                      Last edited by daffeh; 13/05/2008, 21:25.

Comment

• Idd, je kan ook de grote GPS nemen: dan heb je direct minder hout

Comment

• is dees echt de ghia vanbinnen?

Comment

• Niet meer ca. 20 augustus 2007: Donkerder kleur houtinleg interieur Ghia:

(zoals op de vorige pagina dus)

fleet gps heeft radio/cd + mp3

Comment

• die plastic dop op de plaats waar in de basisuitvoeringen het contactslot zit (onder het stuur) is werkelijk spuuglelijk. Als ford zich wil meten met de grote jongens mogen ze gaan letten op zulke 'details'. Zelfs Kia lost zoiets beter op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                die plastic dop op de plaats waar in de basisuitvoeringen het contactslot zit (onder het stuur) is werkelijk spuuglelijk. Als ford zich wil meten met de grote jongens mogen ze gaan letten op zulke 'details'. Zelfs Kia lost zoiets beter op!
                                zo zijn er wel 10 dingen/details die me opvielen toen ik een testrit deed met een Mondeo... overal designelemementen (het verlichtings-systeem aan de zonnekleppen...) die in de jaren 80/90 'hip' waren maar nu 'not done' zijn.
                                Ok je betaalt gemiddeld een pak minder dan bij de 'grotere merken' en ik versta dat er ergens verschil moet zijn maar toch....
                                Overgins rijd de Mondeo wel lekker en daarin meet hij zich (bijna) wel aan de grotere merken.

Comment

• De mondeo verslaat de nieuwe A4 en C-klasse in verschillende rijtests: is dus beter als de "grote" merken...

Comment

• Ik zeg nergens dat de mondeo slecht is. Als ik zou shoppen in die klasse komt hij zeker in aanmerking, qua uiterlijk vind ik het trouwens één van de mooiste in z'n klasse. Zeker als je vergelijkt met de Passat.

't Is alleen spijtig van dergelijke esthetische missers. 't Kost immers geen geld dat netjes op te lossen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      die plastic dop op de plaats waar in de basisuitvoeringen het contactslot zit (onder het stuur) is werkelijk spuuglelijk. Als ford zich wil meten met de grote jongens mogen ze gaan letten op zulke 'details'. Zelfs Kia lost zoiets beter op!

Onder die dop zit een klassiek contactslot die in geval van "nood" gebruikt kan worden...

Comment

• kzal maar is naar nen dealer gaan om is een testrit ofzo te doen en dan maar is kijken of em die ghia en titanium blue heeft staan.

Iemand die de twee met elkaar kan vergelijken qua looks? van wat ik opt net zie is de ghia persies wa meer gericht op oudere generatie...

Comment

• iemand een idee vanaf wanneer de titanium x versie te verkrijgen is??

Comment

Working...
                                          X