Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het alu-interieur is best leuk. ik krijg veel goede reacties hierop. Heb een Clipper sinds Juni 2007 en nu iets meer dan 50.000 km op de teller.

Als je mondeo interieur niet mooi vindt, dan ben ik eens benieuwd wat je zal vinden van Citroen C5 of nieuwe Opel interieur - knoppekes in overvloed -

Comment

• nogthans is het nieuwe "plastiek"hout van de ghia best knap. Veel donkerder dan de eerste lichting. dus was het bleek of donker?

en hoe kan je die alu-look nu niet mooi vinden?
      allez ik bedoel maar, zie je dan liever een volledig zwart plastieken boordplank?
      in men vorige wagen was dat ook volledig in alu)look (hyundai coupé) en dat was na 5jaar nog steeds heel knap en sportief in mijn ogen. Ik zit nu dus al tesamen zo'n 6jaar op zo'n look te kijken en ben het nog steeds niet beu. wat ik bij een simpel zwart plastieken dashboard wel zou hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        nogthans is het nieuwe "plastiek"hout van de ghia best knap. Veel donkerder dan de eerste lichting. dus was het bleek of donker?

en hoe kan je die alu-look nu niet mooi vinden?
        allez ik bedoel maar, zie je dan liever een volledig zwart plastieken boordplank?
        in men vorige wagen was dat ook volledig in alu)look (hyundai coupé) en dat was na 5jaar nog steeds heel knap en sportief in mijn ogen. Ik zit nu dus al tesamen zo'n 6jaar op zo'n look te kijken en ben het nog steeds niet beu. wat ik bij een simpel zwart plastieken dashboard wel zou hebben.
        Was donker "hout". Wagen had iets van een 15.000 km op de teller.
        Mja, de alu-look... Op de foto's vond ik het ook best mooi, maar toen ik er "live" voor zat gaf het me zo een goedkope indruk. Rijd op dit moment met een BMW 3-serie (+/- 5 jaar oud) en daar heb je inderdaad een erg sober zwart interieur, maar dat voelt toch veel degelijker aan.
        Nou ja, kleuren en smaken ...

Comment

• zijn de ruiten gewijzigd van tint?
          ik zie meer en meer mondeo breaks met bijlange zo geen zwarte ruiten zoals de mijne. bij mij is het een echte zwarte spiegel en nu zie ik bij recentere nummerplaten verdonkerde ruiten maar waar je nog vlotjes kan doorzien.

zijn ze dus lichter geworden (voor de zichtbaarheid misschien) of heb je tegenwoordig meer keuze.
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
            zijn de ruiten gewijzigd van tint?
            ik zie meer en meer mondeo breaks met bijlange zo geen zwarte ruiten zoals de mijne. bij mij is het een echte zwarte spiegel en nu zie ik bij recentere nummerplaten verdonkerde ruiten maar waar je nog vlotjes kan doorzien.

zijn ze dus lichter geworden (voor de zichtbaarheid misschien) of heb je tegenwoordig meer keuze.
            Heb ik toch niets van gehoord, ik merk ook niet echt verschil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
              Heb ik toch niets van gehoord, ik merk ook niet echt verschil
              eens op letten
              bij de mijne zie je niets door de ruiten langsachter en opzij. en ik ben hier al verschillende breaks tegengekomen waar je nog gemakkelijk de personen ziet zitten of zelfs de bestuurder langs achter.
              na deze veststelling ben ik op de platen beginnen letten en het waren allemaal recentere platen.
              wimoptiek.be op

Comment

bij de mijne zie je niets door de ruiten langsachter en opzij. en ik ben hier al verschillende breaks tegengekomen waar je nog gemakkelijk de personen ziet zitten of zelfs de bestuurder langs achter.
                Neen Wim, dat heeft gewoon met het zonneke van de afgelopen dagen te maken...

Mvg,
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                  Neen Wim, dat heeft gewoon met het zonneke van de afgelopen dagen te maken...

Mvg,
                  vreemd dan schijnt de zon minder op de mijne dan degene waar ik gisteren naast stond.

zal eens proberen een foto te trekken in het vervolg.
                  wimoptiek.be op

Comment

• denk dat je het privacy glas bedoelt, ik vermoed dat dit alleen nog maar standaard zit in de Titanium S versies (enfin, in mijne besteld S-Max Titanium S 2.2 zit het toch in).

Bij die S-Max'en zie je dat bv. ook

Comment

• die heel zwarte bedoel je?
                      dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn. dat ze de nieuwe lichtere tint nemen voor verdonkerde ruiten en de "zwarte spiegels" houden voor hogere versies en met andere benaming.
                      wimoptiek.be op

Comment

• @Igor: mijn persoonlijke raad is eigenlijk kopen die Mondeo. Een kennis van mij heeft op zijn firma 8 Mondeo's rijden. Deze zitten nu bij allemaal al rond de 100 000km en geen enkele heeft al voor grote problemen gezorgt. Ook hun interieurs zijn nog degelijk wat wijst op een degelijke afwerking volgens mij.
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Vandaag besteld:
                          Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0i Flexifuel - Hypnotic silver

Opties:
                          -Parkeerhulp
                          -Donker getinte ruiten achteraan
                          -Metaalkleur
                          -Mini reservewiel
                          -verwarmde voorzetels
                          -trekhaak met afneembare bol

Verder:
                          -Eco-overname wagen
                          -Volle tank bij afhalen

Prijs: 24.500 Euro

Last edited by ; 08/04/2009, 12:02.

Comment

• Ik rijd momenteel met een Ford S-MAX 1.8 tdci 125pk 6v en ik vind dat die bij gemengd rijden nogal veel mazout verstookt, zo tussen de 6,5 en 7 liter en ik vraag me nu af of dat bij de mondeo ook het geval is aangezien die dezelfde motor heeft.

Comment

• 6,5 l a 7 l veel ???? Voor een wagen van 1600 kg . ? Ik vind dat nog zeer redelijk .

Comment

• correctie, 1744kg leeggewicht dus met een chauffeur en een 70 liter volle tank is dat 1900 kilokes.

nu ja, ik moet er niet echt wakker van liggen want het is een firmawagen ma toch vroeg ik me af of dit normaal is want de boordcomputer liegt dat em zwart ziet . 5,5 liter beweert ie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door persuader Bekijk Berichten
                                  Vandaag besteld:
                                  Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0i Flexifuel - Hypnotic silver

Opties:
                                  -Parkeerhulp
                                  -Donker getinte ruiten achteraan
                                  -Metaalkleur
                                  -Mini reservewiel
                                  -verwarmde voorzetels
                                  -trekhaak met afneembare bol

Verder:
                                  -Eco-overname wagen
                                  -Volle tank bij afhalen

Prijs: 24.500 Euro

Lijkt me een zeer goede zaak
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

die heel zwarte bedoel je?
                                    dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn. dat ze de nieuwe lichtere tint nemen voor verdonkerde ruiten en de "zwarte spiegels" houden voor hogere versies en met andere benaming.
                                    Heb het even nagekeken er is geen verschil tussen de donker getinte ruiten ongeacht welke versie.
                                    Heb hier zelf in de showroom een mondeo titanium s & een trend staan, even donker en ook nog altijd even donker als een jaar geleden als je het mij vraagt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                      Heb het even nagekeken er is geen verschil tussen de donker getinte ruiten ongeacht welke versie.
                                      Heb hier zelf in de showroom een mondeo titanium s & een trend staan, even donker en ook nog altijd even donker als een jaar geleden als je het mij vraagt .
                                      en voor leasings? want ik ben echt niet blind aan het worden.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blandy Bekijk Berichten
                                        Ik rijd momenteel met een Ford S-MAX 1.8 tdci 125pk 6v en ik vind dat die bij gemengd rijden nogal veel mazout verstookt, zo tussen de 6,5 en 7 liter en ik vraag me nu af of dat bij de mondeo ook het geval is aangezien die dezelfde motor heeft.
                                        ik heb een 2.0tdci en zit rond de 8 liter.
                                        (wel veel korte afstanden)
                                        eens op de autostrade zakt die tot 6.5 liter, volgens de computer. maar als je dan alles laat uitrekenen door spritmonitor kom je steeds een halve liter of meer uit. dus de boordcomputer liegt idd.
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                          Lijkt me een zeer goede zaak
                                          Lijkt me een zééééééééér goede zaak, als ik de config op Ford.be nakijk
                                          Have fun with it!

Mvg,
                                          =================
                                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

Working...
                                          X