Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in real life

Comment

• Dus is de eerste photo grijs (al dan niet met overbelichting) en de 2de photo zwart zoals het zou moeten of bedoel je dat het 2 dezelfde photos zijn want ik kan niet geloven dat je met een beetje verlichting van die zwarte interieur zo'n grijs krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TIT-SPack Bekijk Berichten
        k kan niet geloven dat je met een beetje verlichting van die zwarte interieur zo'n grijs krijgt.

Geloof het toch maar
        Interieur vd Mondeo Titanium S is wel degelijk zwart.

Comment

• idd

het mijne is ook zwart maar oogt grijs bij sterke lichtinval. komt doordat het dashboard niet echt zwart zwart is maar eerder donkergrijs. dat verbleekt de kleur van de zetels.

Comment

• Ik heb een Titanium X-Pack besteld (met de kleurennavi) en zou het alu paneel + de klep van de asbak graag vervangen door de pianolakzwarte panelen van het S-Pack.

Weet iemand de bestelnummers van de zwarte middenconsoledelen?

Bvd!

Comment

• Misschien niet echt de geschikte thread om dit te vragen, maar toch maar:
              ben net bij een Forddealer wat foldertjes gaan halen voor een nieuwe Mondeo. Voor het koffervolume wordt daarin aangegeven: 5-deurs: 540 L, Clipper: 554 L. Dat is een verschil van amper 14 liter! Kan dat wel? Of wordt voor een break officieel maar tot de "hoedenplank" gemeten?

Comment

• Inderdaad, dat is het koffervolume tot aan de hoedenplank of bij de Clipper tot het schermpje...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Inderdaad, dat is het koffervolume tot aan de hoedenplank of bij de Clipper tot het schermpje...
                  Thx. Zal die info eens doorgeven aan de Forddealer zelf ook want hij had geen flauw idee waarover ik het had toen ik hem die vraag stelde.

Comment

• een break is om vol te stampen tot aan het dak!!

Comment

• Trouwens, beste Mondeo-bezitters, zijn jullie tevreden over jullie aankoop? In artikels in automagazines is men meestal wel lovend over de wagen, met echter een weerkerend puntje van kritiek: de "afwerking" kon beter. Die is nog geen partij voor bv de grote concurrent VW Passat. Akkoord? Of gezever?
                      Het is maar dat ik zelf nog twijfel tussen een nieuwe Ford en een VW (weliswaar dan eerder een Touran).

Comment

• Tuscani houdt vooral van zijn gordijntjes!

Comment

• Zelf ook pas een Mondeo besteld bij de leasing.

Panther Black Titanium Blue 2.2TDCI met Titanium X Business pack en voor de rest oa de 18", privacy glas, Premium DVD, open dak, key free system en Bi-Xenons ipv AFL. Nog getwijfeld aan de sportophaning maar dat leek me in combinatie met de 18" niet echt een comfortabele keuze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                            Trouwens, beste Mondeo-bezitters, zijn jullie tevreden over jullie aankoop? In artikels in automagazines is men meestal wel lovend over de wagen, met echter een weerkerend puntje van kritiek: de "afwerking" kon beter. Die is nog geen partij voor bv de grote concurrent VW Passat. Akkoord? Of gezever?
                            Het is maar dat ik zelf nog twijfel tussen een nieuwe Ford en een VW (weliswaar dan eerder een Touran).
                            ik ben tevreden buiten een paar minpunten die ik al meegemaakt heb.
                            bv.
                            • al 2-maal en "kortsluiting gehad met de sleutelloze toegang, zodat ik met de noodsleutel moet openen. nadien gaat hij weer.
                            • al 2-maal een "kortsluiting" gehad op men rechtervenster. als ik ze toe doe gaat ze precies in waarschuwing van een obstakel. Ze gaat dus terug tot de helft open. dat kan ik 5keer opnieuw doen tot ze wel zin heeft om toe te gaan.
                            • een foutieve melding van oliecontrole moeten laten deleten
                            • nu zit ik met een lek van de airco aan de passagierskant.
                              lekker fris hier zei sally, tot ze opeens voelde dat het toch wel natter en natter werd.

maar voor de rest ben ik tevreden.
                            voor mij geen problemen met afwerkingdetails

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Tuscani houdt vooral van zijn gordijntjes!
                            ja echt wel. lize zit soms met toegeknepen oogjes van de zon, en dan wou ik toch wel gordijntjes hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              ik ben tevreden buiten een paar minpunten die ik al meegemaakt heb.
                              bv.
                              • al 2-maal en "kortsluiting gehad met de sleutelloze toegang, zodat ik met de noodsleutel moet openen. nadien gaat hij weer.
                              • al 2-maal een "kortsluiting" gehad op men rechtervenster. als ik ze toe doe gaat ze precies in waarschuwing van een obstakel. Ze gaat dus terug tot de helft open. dat kan ik 5keer opnieuw doen tot ze wel zin heeft om toe te gaan.
                              • een foutieve melding van oliecontrole moeten laten deleten
                              • nu zit ik met een lek van de airco aan de passagierskant.
                                lekker fris hier zei sally, tot ze opeens voelde dat het toch wel natter en natter werd.

maar voor de rest ben ik tevreden.
                              voor mij geen problemen met afwerkingdetails

ja echt wel. lize zit soms met toegeknepen oogjes van de zon, en dan wou ik toch wel gordijntjes hebben.
                              En daar hebben ze dan bijna 2j over moeten doen om die auto te maken ;-)

On topic, mijn schoonbroer heeft ook een clipper. Eén van de eerste die geleverd werden in Belgie en tot op heden nog geen enkel probleem gehoord van hem. 'k Heb zelf ook al met de wagen meegereden en buiten dat ik'm redelijk kitsherig vind met die alu-afwerking, lijkt hij mij vrij goed in elkaar te steken.

Comment

• Ook een vraagje voor de Mondeo kenners, klopt het dat de Mondeo Econetic niet met (en zelfs in optie niet) met een roetfilter kan gelverd worden?

Dat is toch wat de autogids in zijn laatste nr en test schrijft.
                                Want als het zo zit valt hij van mijn lijstje.

En de focus, kan die met roetfilter worden besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                  Ook een vraagje voor de Mondeo kenners, klopt het dat de Mondeo Econetic niet met (en zelfs in optie niet) met een roetfilter kan gelverd worden?

En de focus, kan die met roetfilter worden besteld?
                                  Dat klopt, de 1.8 TDCi is sowieso niet leverbaar met roetfilter, in Mondeo, Galaxy, S-Max noch Focus...

Comment

• Nog maar eens een mooi bewijs dat heel dat milieu gedoe de nieuwste marketing tool is.
                                    Veiligheid is opgebruikt...dan nu maar "milieu"

Comment

• hallo het is eens om te vragen wat een sport kit kost voor een mondeo clipper

dankt u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                        Dat klopt, de 1.8 TDCi is sowieso niet leverbaar met roetfilter, in Mondeo, Galaxy, S-Max noch Focus...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                        Nog maar eens een mooi bewijs dat heel dat milieu gedoe de nieuwste marketing tool is.
                                        Veiligheid is opgebruikt...dan nu maar "milieu"
                                        Was bij mij één van de redenen om Ford te schrappen op mijn lijstje van mogelijke 'aankopen' vorig jaar ...
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
                                          En daar hebben ze dan bijna 2j over moeten doen om die auto te maken ;-)

On topic, mijn schoonbroer heeft ook een clipper. Eén van de eerste die geleverd werden in Belgie en tot op heden nog geen enkel probleem gehoord van hem. 'k Heb zelf ook al met de wagen meegereden en buiten dat ik'm redelijk kitsherig vind met die alu-afwerking, lijkt hij mij vrij goed in elkaar te steken.
                                          Enkele dagen geleden een testritje gemaakt met een Clipper. Was redelijk ontgoocheld. Buitenkant vind ik nog steeds erg mooi, maar interieur is echt . Was wel een Ghia, dat nephout is sowieso afschuwelijk, maar ook het alu-gedoe vind ik echt nergens op lijken. Deed me vooral denken aan die speelgoedautootjes die mijn zoontje wel eens meebrengt van de kermis en die na tien minuten al kapot zijn . Zonde, was echt zinnens eentje te bestellen, maar mijn goesting is nu over.

Comment

Working...
                                          X