Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten't Is je geraden.
Hoe lang nog eigenlijk?
de onnozelaar die er prioriteit op gekleefd heeft zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenAls ik hem ooit in mijn pollen krijg, zal ik zorgen voor een mooie fotoshoot.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenSuper, ik heb nog wel een maand of twee geduld voor de foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtengij misschien. Maar ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenHet klimaat ook niet, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenVanop de brug getrokken?
Mvg,
Dus alle twijfel is verdwenen zo wordt hij zoals op de foto!!!Last edited by noname; 03/05/2008, 12:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenAls ik hem ooit in mijn pollen krijg, zal ik zorgen voor een mooie fotoshoot.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Nieuwe Mondeo
Eindelijk de knoop doorgehakt en een nieuw Mondeo besteld. Een Titanium met X pakket en 2.0 TDCI Clipper en dit in Machine Silver. Daarbij nog de stylingkit genomen die vanaf nu leverbaar is. Verder nog het DVD navigatie systeem, afneembare trekhaak, parkeersensors voor en achter, zilveren langsliggers, key free, Bi-xenon en zonnenwerende voorruit. De stylingkit kost € 2510 .In de stylingkit zitten ook 18" velgen en donkere ruiten, zij-skirts, Unieke grill, veranderde voor en achterbumper en achterspoiler. Voor geintresseerden, er is ook Ford korting op dit stylingspakket.
Jempi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jempiw Bekijk BerichtenEindelijk de knoop doorgehakt en een nieuw Mondeo besteld. Een Titanium met X pakket en 2.0 TDCI Clipper en dit in Machine Silver. Daarbij nog de stylingkit genomen die vanaf nu leverbaar is. Verder nog het DVD navigatie systeem, afneembare trekhaak, parkeersensors voor en achter, zilveren langsliggers, key free, Bi-xenon en zonnenwerende voorruit. De stylingkit kost € 2510 .In de stylingkit zitten ook 18" velgen en donkere ruiten, zij-skirts, Unieke grill, veranderde voor en achterbumper en achterspoiler. Voor geintresseerden, er is ook Ford korting op dit stylingspakket.
Jempi
Comment
-
Zo'n Mondeo 2.0 Tdci rijd echt wel goed...
*plaagt Tuscani*
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Reeds een paar Mondeo's in het echt gezien en zeker de breaks zien er zeer goed uit. Chapeau voor Ford.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jempiw Bekijk BerichtenEindelijk de knoop doorgehakt en een nieuw Mondeo besteld. Een Titanium met X pakket en 2.0 TDCI Clipper en dit in Machine Silver. Daarbij nog de stylingkit genomen die vanaf nu leverbaar is. Verder nog het DVD navigatie systeem, afneembare trekhaak, parkeersensors voor en achter, zilveren langsliggers, key free, Bi-xenon en zonnenwerende voorruit. De stylingkit kost € 2510 .In de stylingkit zitten ook 18" velgen en donkere ruiten, zij-skirts, Unieke grill, veranderde voor en achterbumper en achterspoiler. Voor geintresseerden, er is ook Ford korting op dit stylingspakket.
Jempi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
Zo'n Mondeo 2.0 Tdci rijd echt wel goed...
*plaagt Tuscani*
Comment
-
Mijn pa heeft horen zeggen dat er soms wat problemen zijn met de sleutelloze start. Dat de wagen de sleutel niet herkent ofzoiets en je bijgevolg niet kan starten. Maar voor de rest waren er nog niet echt meldingen van kinderziektes.
Comment
Comment