Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo iedereen

Het is men eerste keer hier op de forum

Het was om te zeggen dat ik ook een fordje mondeootje heb besteld , als clipper versie
    1.8 TDCI 125 pk (ik hoop dat dit genoeg zal zijn)
    Titanium X pack blue
    Alcantara lederen intereurbekleding Ebony
    AFl meedraaiende koplampen Bi-Xenon in combinatie met titanium X pack (wat dit ook mag betekenen )
    Parkeerhulp voor en achter
    Donker getinte ruiten
    18 aluvelgen 532 in combinatie x pack
    Metaalkleur morello

Kun jullie ... jongens of meisjes die in ford werken eens tonen hoe morello (nieuw kleur ?) er uit ziet aub

Besteld bij garage de wispeleare 9900 te eeklo

Dank jullie

Ik hoop op een goede combinatie

Men vrouwtje heeft em samen gesteld

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friedric Bekijk Berichten
      Hallo iedereen

Het is men eerste keer hier op de forum

Het was om te zeggen dat ik ook een fordje mondeootje heb besteld , als clipper versie
      1.8 TDCI 125 pk (ik hoop dat dit genoeg zal zijn)
      Titanium X pack blue
      Alcantara lederen intereurbekleding Ebony
      AFl meedraaiende koplampen Bi-Xenon in combinatie met titanium X pack (wat dit ook mag betekenen )
      Parkeerhulp voor en achter
      Donker getinte ruiten
      18 aluvelgen 532 in combinatie x pack
      Metaalkleur morello

Kun jullie ... jongens of meisjes die in ford werken eens tonen hoe morello (nieuw kleur ?) er uit ziet aub

Besteld bij garage de wispeleare 9900 te eeklo

Dank jullie

Ik hoop op een goede combinatie

Men vrouwtje heeft em samen gesteld

groetjes
      De 1.8 zal geen sprintwonder zijn, maar zal zeer makkelijk met het verkeer meekunnen hoor.
      AFL= Adaptive forward lighting, meedraaiende koplampen dus.
      Hij is wel mooi uitgerust!
      X-pack met 18"
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• schrap die AFL maar al.
        als je xenon neemt heb je vaste lichten. wel nog de extra hoekverlichting maar geen meedraaiende meer.

je hebt precies geen vertrouwen in je vrouw

Parkeersensoren zijn een must. ik ben serieus content dat ik ze op het laatste nippertje (lol) nog bijbesteld heb. Ze hebben hun dienst al serieus bewezen door in de kleinste gaatjes te kruipen. Want de mondeo is lang, heel lang.

Comment

• Morello lijkt me iets speciaals te zijn. donkerpaars/bronsachtig. met de zwarte ruiten zal het knap zijn, maar ik denk dat het iets vrouwelijker is.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dank je Lele & Tuscani voor jullie reply's

Nu geen AFL op the xenon ?! beetje een teleurstelling denk ik , de verkoper had dit niet eens gemeld (pfff)
            Wel ik was er niet bij om em samen te stellen , ik werk in vol continu...
            Men vrouwtje zal haar best gedaan hebben denk ik

@tuscani en heb je jouw machine al ? (foto's hint , hint)
            Enne hoe kan men de chassisnummer te weten komen ?
            Wel ik denk /hoop dat de 18 TDCI genoeg zal zijn
            Heeft de titanium versie elektrisch buitenspiegels of niet ?
            plus ik heb ook de startknop
            En wat is het verschil tussen de titanium en X Pack(buiten de ruiten enzo)

Wel moet er vandoor ..... bent aan het verven in onz nieuwe huis

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friedric Bekijk Berichten
              Dank je Lele & Tuscani voor jullie reply's

Nu geen AFL op the xenon ?! beetje een teleurstelling denk ik , de verkoper had dit niet eens gemeld (pfff)
              Wel ik was er niet bij om em samen te stellen , ik werk in vol continu...
              Men vrouwtje zal haar best gedaan hebben denk ik

@tuscani en heb je jouw machine al ? (foto's hint , hint)
              Enne hoe kan men de chassisnummer te weten komen ?
              Wel ik denk /hoop dat de 18 TDCI genoeg zal zijn
              Heeft de titanium versie elektrisch buitenspiegels of niet ?
              plus ik heb ook de startknop
              En wat is het verschil tussen de titanium en X Pack(buiten de ruiten enzo)

Wel moet er vandoor ..... bent aan het verven in onz nieuwe huis

Groetjes
              ik heb een zwarte titanium blue met X-pack
              met als opties zwarte ruiten, pdc voor en achter en de 18inch velgen. Heb dus juist de xenons niet die jij hebt. xenons zijn voor mij overbodig want de gewone lichtopbrengst is al groot. verschiet telkens weer van de lichtbundel.
              het X-pack dat je genomen hebt heeft als bijkomende "opties" :
              metaalkleur, afl (niet bij u dus), startknop, electrische bestuurderszetel (spijtig genoeg zonder geheugen, want dat mis ik erg), verwarmde zetels, alcantara/leder en radio mp3 met 8 luidsprekers.
              spiegels zijn ook electrisch inklapbaar maar gaan niet automatisch terug open. en ze gaan ook niet in klapstand naar beneden tijdens het achteruit rijden.

hier heb je mijn topic.
              Last edited by ; 15/02/2008, 10:55.

Comment

• mooie machine

Nu enkele vraagje's

1 zijn dit LED achterlichten ?

2 Bestaat er een vervanging voor de dak antenne ( vind die lelijk)

3 Hoe de chassisnr te vinden

4 meer foto's te vinden van de Morello kleur uit voering (kan er geen vinden ??!!)

5 komaan jongens / girls van ford genk help me eens uit jandorie

6 al men centjes zijn op door ford ( lol) hoop dat ij er schoon zal uitzien hoor

Comment

• merci

1 zijn dit LED achterlichten ?
                  neen, enkel het derde remlicht

2 Bestaat er een vervanging voor de dak antenne ( vind die lelijk)
                  vrees ervoor, als je één vind laat het me zeker weten.

3 Hoe de chassisnr te vinden
                  vragen aan de dealer
                  4 meer foto's te vinden van de Morello kleur uit voering (kan er geen vinden ??!!)
                  sorry heb me al suf gezocht. enkel tekst maar geen foto's, buiten die wazige hierboven

5 komaan jongens / girls van ford genk help me eens uit jandorie

6 al men centjes zijn op door ford ( lol) hoop dat ij er schoon zal uitzien hoor
                  tuurlijk. Zeker met die zwarte ruiten en 18inchers

Comment

• Yup ikzal men best doen voor die antenne

Enne nog altijd kontent met uwe knight-rider

Het is wel een 140 pk hé de uwe"rijke mensen zijn aardig " (hmm denk dat de mijne nie rap genoeg dada zal zijn , waneer er de zelfde motorke er neffe zal staan )

Meschien toch nie te laat om naar den 2.0 te gaan, mare den madam is baas bij mij zulle

Kmoe meer dan 3 maanden wachten voor da machine van ikke

Krij nu met nen ford focus II 24000 op de teller juist twee jaartjes out , maare moet weg vanwege gezinds vergroting(2 jaar oude dochtertje)

Comment

• Yup ikzal men best doen voor die antenne

Enne nog altijd kontent met uwe knight-rider
                      Hij begint los te komen nu. en de zwarte ruiten zijn nog altijd retegeil.

Het is wel een 140 pk hé de uwe"rijke mensen zijn aardig " (hmm denk dat de mijne nie rap genoeg dada zal zijn , waneer er de zelfde motorke er neffe zal staan )
                      lol, men vorige was eenc140pk benzine. die was veel vlotter in trekken. hernemingen weet ik nog niet. eerste en tweede zijn nog stroef, maar vanaf 3de begint hij losser te komen. Voor hetgeen ik overal lees is de 1.8 trouwens even snel als de 2.0 in het begin. eens op hogere snelheid of via hernemingen is de 2.0 sneller ('t zou erg zijn anders). Maar nulstart zou het dus niet veel schelen. ik ben trouwens ook naar de 2.0 gegaan omdat de titanium in het begin enkel leverbaar was als 2.0. ze hadden het beter zou gehouden. nu ga je veel teveel titaniums zien bollen.

Meschien toch nie te laat om naar den 2.0 te gaan, mare den madam is baas bij mij zulle
                      Laat maar zo. of je kan 6maand extra wachten

Kmoe meer dan 3 maanden wachten voor da machine van ikke

Krij nu met nen ford focus II 24000 op de teller juist twee jaartjes out , maare moet weg vanwege gezinds vergroting(2 jaar oude dochtertje)[/quote]

Comment

• Antenna

Over die antenne;
                        ik heb van iemand op het Ford forum volgende info gekregen:
                        Kleine antenne is gemakkelijk te vervangen, gewoon de grote losschroeven en de kleine erop draaien. Het zou verkrijgbaar zijn bij de meeste onderdelen leveranciers en komt uit 't gamma van "Autostyle".

Ik vind 't alvast heel erg geslaagd op deze mooie focus!
                        Op de Mondeo zal't ook wel passen, zeker? Vraag 't eens vooraleer je hem koopt...
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                          Over die antenne;
                          ik heb van iemand op het Ford forum volgende info gekregen:
                          Kleine antenne is gemakkelijk te vervangen, gewoon de grote losschroeven en de kleine erop draaien. Het zou verkrijgbaar zijn bij de meeste onderdelen leveranciers en komt uit 't gamma van "Autostyle".

Ik vind 't alvast heel erg geslaagd op deze mooie focus!
                          Op de Mondeo zal't ook wel passen, zeker? Vraag 't eens vooraleer je hem koopt...
                          Das bij de meeste wagen wel mogelijk om zo een kortere antenne te plaatsen, het grootste probleem is allen dat de ontvangst bij zo een kleinere antenne een stuk kan achteruitgaan!
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                            De 1.8 zal geen sprintwonder zijn, maar zal zeer makkelijk met het verkeer meekunnen hoor.
                            AFL= Adaptive forward lighting, meedraaiende koplampen dus.
                            Hij is wel mooi uitgerust!
                            X-pack met 18"

heb toch een 2.0 met 140 genomen

Comment

• Moet binnenkort van auto veranderen. Heb nu aanloopwagen van het werk: Renault Megane 1.5dCI.
                              Dus dacht ik aan de imposante en gestroomlijnde Mondeo die scherp geprijsd staat en mooie lijn heeft.
                              Echter een testrit bij de dealer met een 1.8Tdci was een totale ontnuchtering! De motor wist totaal niet te overtuigen en was bij momenten zelfs behoorlijk lawaaierig en had last van trillingen onder de 1800 toeren. Het Dci'tje van de Megane draait verdorie als een klokje als je daarmee vergelijkt. De verkoper voegde daaraan toe dat de 2.0Tdci eigenlijk gelijkaardig is.
                              Nog een afknapper vond ik de afwerkingskwaliteit. De materialen zijn totaal niet op elkaar afgestemd en doen plastiekerig en soms goedkoop aan. Als je dat vergelijkt met pakweg een Passat...

Ik had echt hoopvolle verwachtigen en vind dat de designers knap werk geleverd zeker in combinatie met de velgen maar binnenin en tijdens het rijden ebt al mijn enthousiasme weg. Veel wagen voor weinig geld maar helaas...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RoboFlup Bekijk Berichten
                                Veel wagen voor weinig geld maar helaas...
                                Bij de Passat is't veel wagen voor veel geld...

Mvg,
                                =================
                                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Vandaag in Genk een mondeo zien rond rijden met X5/XS turbo erop.
                                  Had ook aan weerszijde een naar beneden gekromde uitlaat.
                                  Iemand een idee wat voor iets dit was?
                                  Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                                    Vandaag in Genk een mondeo zien rond rijden met X5/XS turbo erop.
                                    Voor Australie.

Comment

Vandaag in Genk een mondeo zien rond rijden met X5/XS turbo erop.

Is gewoon de ST versie voor Australië

Comment

• Wel lelijke uitlaten .
                                        Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

Wel lelijke uitlaten .
                                          2.5T heeft idd 'dieseluitlaatpijpen'. Beetje lullig.

Comment

Working...
                                          X