Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En nog..

Mvg,
    =================
    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• En hier eentje met de sportkit:

Mvg,
      =================
      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• rebel, met de productiecode kon je weinig doen zeker hé?
        Je moest echt het chassisnummer hebben waarschijnlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          Je moest echt het chassisnummer hebben waarschijnlijk.
          Inderdied

Mvg,
          =================
          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
            Inderdied

Mvg,
            als ik mag hou ik je op de hoogte.
            ze gingen er tussen de 2de en de 7de aan beginnen.
            Wat denk je dan qua levering?

Comment

als ik mag hou ik je op de hoogte.
              ze gingen er tussen de 2de en de 7de aan beginnen.
              Wat denk je dan qua levering?
              Goh... wij laden elke dag op Ford Genk... dus zodra jouw wagen "gate out" is, wordt hij aan ons gemeld, en kunnen we 'm inplannen... Gezien de megadrukte die we momenteel kennen, zal het max een 5-tal dagen duren eer 'm op zijn bestemming is..

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                Goh... wij laden elke dag op Ford Genk... dus zodra jouw wagen "gate out" is, wordt hij aan ons gemeld, en kunnen we 'm inplannen... Gezien de megadrukte die we momenteel kennen, zal het max een 5-tal dagen duren eer 'm op zijn bestemming is..

Mvg,
                dus de max 5dagen na het buitenrollen?
                weet je toevallig hoe lang het duurt om te fabriceren? eerst zeggen ze 2weken dan 1 week, nu spreken ze over een paar dagen.
                straks is het maar een paar uur.

Comment

weet je toevallig hoe lang het duurt om te fabriceren?
                  Neen, dat weet ik niet..

Mvg,
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk Berichten
                    Ik heb sinds een week mijn Mondeo. Het is een Ghia met business pack.
                    De motor, rijgedrag... zijn perfect. Ook de afwerking is top.

Er is wel één serieus minpunt: de zetels... Ik heb er nu 850km mee gedaan, en kan geen comfortabele zitpositie vinden. Hoewel ze in 8 posities verstelbaar zijn + lendensteun, zijn het de slechtste zetels die ik ooit heb gehad (het zijn dus de lederen zetels van de Ghia-uitvoering).

Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier ook problemen mee?

Ik overweeg hierdoor serieus om de sportzetels van de titanium uitvoering te laten monteren. Is dit mogelijk? Wat zou de prijs hiervan zijn? Zijn deze zetels wel comfortabel? Hoe gaat de leasing-maatschappij hierop reageren?

Alvast bedankt voor alle hulp/advies.
                    Ik heb indertijd met beide versies proefgereden,met een ghia X gedurende 4 dagen, en heb er niet van te klagen gehad.Titanium gaf wel wat meer zijdelingse steun maar dan was ik verplicht om alcantara te nemen en dat zag ik niet bepaald zitten.Hopelijk zit hij voor mij nog even lekker als toen wanneer hij geleverd gaat worden.

Comment

weet je toevallig hoe lang het duurt om te fabriceren?

2 dagen

Comment

• Bij mijn nonkel zijne hebben ze ook een foutje gemaakt bij de bestelling. Hij had het navigatiesysteem Travelpilot genomen (dus met klein scherm en alleen pijlen) en door een fout bij Ford is er het grote, en dure, denso-navigatiesysteem (met dvd-kaarten en touchscreen) ingezet Dat zei de dealer mij daarstraks toen ik in die garage was om voor mijn auto iets te vragen. Ford nam de schuld wel op zich en dus krijgt mijn nonkel dat navigatiesysteem aan de prijs van de Travelpilot. Dus dat is een cadeauke van een klein 2000,00 euro
                        Dit is dan toch al beter afgehandeld als bij Tuscani. Ze leren daar precies toch uit hun fouten Ofwel ligt het aan de dealer
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                          2 dagen
                          1dag.
                          vrijdag aan begonnen, vrijdagavond gate release.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                            Bij mijn nonkel zijne hebben ze ook een foutje gemaakt bij de bestelling. Hij had het navigatiesysteem Travelpilot genomen (dus met klein scherm en alleen pijlen) en door een fout bij Ford is er het grote, en dure, denso-navigatiesysteem (met dvd-kaarten en touchscreen) ingezet Dat zei de dealer mij daarstraks toen ik in die garage was om voor mijn auto iets te vragen. Ford nam de schuld wel op zich en dus krijgt mijn nonkel dat navigatiesysteem aan de prijs van de Travelpilot. Dus dat is een cadeauke van een klein 2000,00 euro
                            Dit is dan toch al beter afgehandeld als bij Tuscani. Ze leren daar precies toch uit hun fouten Ofwel ligt het aan de dealer
                            hij heeft teveel gekregen, ik had minder gekregen. daar zal het gezeten hebben vrees ik.

allesinds goed voor uw nonkel, want die gps is heel knap, maar ik vond hem te duur. ben dan maar achter een tomtom gegaan .

Comment

hij heeft teveel gekregen, ik had minder gekregen. daar zal het gezeten hebben vrees ik.

allesinds goed voor uw nonkel, want die gps is heel knap, maar ik vond hem te duur. ben dan maar achter een tomtom gegaan .
                              Dat was ook de reden waarom mijn nonkel voor die kleine gegaan was meen ik Te duur waarvoor hij het zou gebruiken Maar nu heeft 'em het toch gekregen
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Snelle vraag voor de mensen met een mondeo met de elektrische zetels/

Ik zag gisteren in de garage dat ik wel elektrische zetels heb, maar ik heb geen knopjes voor verschillende zetelstanden net zoals de spiegelstand op te slaan. Deze bevinden zich normaal ook op de zetel net naast de andere knopjes.
                                de dealer wist er het fijne niet van. maar ik vermoed dat het misschien iets te maken heeft met de soort zetels. ik heb namelijk de sportzetels van de titanium.
                                wil iedereen die elektrische zetels heeft dus eens kijken of hij die knopjes heeft, en ook zeggen welke versie hij heeft. (ghia of titan)

bij voorbaat dank

Comment

• Zit enkel op ghi met Xpack,daarom heb ik de ghia in eerste instantie gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
                                    Zit enkel op ghi met Xpack,daarom heb ik de ghia in eerste instantie gekozen.
                                    raar ik heb de titanium met x-pack. en heb dus wel de 8weg verstelbare elektrische zetels maar geen geheugen functie.

Comment

• Titanium heeft idd nooit geheugenfunctie, enkel elektrisch verstelbaarheid, vind het ook maar raar...

@0DAVID0 : je nonkel zal niet de enige zijn met dit 'cadeau', momenteel zijn er wat problemen met de orders van de blaupunkt op sommige mondeo, s-max & galaxy's en die krijgen dus een groot navigatiesysteem mee

Comment

• ach zonde.
                                        tis verdomd gemakkelijk, als men vrouwtje er mee zou rijden. gewoon knopje duwen en paf alles staat goed.

reden te meer om ze er te laten afblijven.

Comment

• De Ghia X heeft een elektrische bestuurderszetel met geheugen
                                          De Titanium X heeft alleen maar een elektrische bestuurderszetel en sportzetels

Comment

Working...
                                          X