Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
Wordt dat de MS-kit voor de nieuwe Mondeo? (hi-res foto's mogen altijd ge'pm-d worden
)
Comment
-
Wel Wimpie, hoe zit dat daar?
Stop met kinderen kweken, je hebt nog niet eens een auto om ze in te stoppen.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenWel Wimpie, hoe zit dat daar?
Stop met kinderen kweken, je hebt nog niet eens een auto om ze in te stoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichtenbestaan er al foto's van ne mondeo met de 18''velgen van de s-max??
Zijn te vinden op www.fordclub.be
Comment
-
Ik heb nu al enkele van die nieuwe Modeo's zijn rijden, en fuck die zien er goed uit, stukken beter dan het vorige model!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenoooh!!! met dat sportpakket ist net enen van James bond!!
ik vind zo'n mondeo eigenlijk best leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenprecies wat we nodig hebben he
ik vind zo'n mondeo eigenlijk best leuk
int zelfde blauw en dan een zonnebrillenken op...
hoewel ik liever den XJ van lechiffre zou hebben
ik vind, zeker de clipper echt wel een knapp ding!!!
Comment
-
Ik heb sinds een week mijn Mondeo. Het is een Ghia met business pack.
De motor, rijgedrag... zijn perfect. Ook de afwerking is top.
Er is wel één serieus minpunt: de zetels... Ik heb er nu 850km mee gedaan, en kan geen comfortabele zitpositie vinden. Hoewel ze in 8 posities verstelbaar zijn + lendensteun, zijn het de slechtste zetels die ik ooit heb gehad (het zijn dus de lederen zetels van de Ghia-uitvoering).
Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier ook problemen mee?
Ik overweeg hierdoor serieus om de sportzetels van de titanium uitvoering te laten monteren. Is dit mogelijk? Wat zou de prijs hiervan zijn? Zijn deze zetels wel comfortabel? Hoe gaat de leasing-maatschappij hierop reageren?
Alvast bedankt voor alle hulp/advies.
Comment
-
zal kostelijk worden. Want je ghia heeft hoogstwaarschijnlijk bruin leder en de titan zetels zijn enkel verkrijgbaar in zwart of blauw leder met alcantara. dus dan moet je de achterbank ook al geen vervangen.
Ofwel de nieuwe voorzetels laten overtrekken in bruin leder.
Heb je al een topic gemaakt?
ze neen, doe het eens wil je.
Comment
-
De Ghia heeft inderdaad bruine (eigenlijk beige, de officiële kleur is "biscuit") zetels. Eén zetel in het zwart en de rest beige trekt natuurlijk ook op niks
Alle zetels vervangen is inderdaad een te kostelijke grap. Misschien in aftermarket bij recaro of sparco of iets dergelijks?
Ik zal dit week-end foto's nemen en een topic openen :-)
Comment
-
ik zou nog wat afwachten, de zetels moeten hun allesinds nog zetten. Bij mij duurt het ook altijd een hele tijd eer ik men zetel goed staan heb. Net zoals de spiegels.
Ik heb wel de titanium genomen puur voor zijn zetels. 'k heb namelijk altijd al sportzetels gehad in men wagens. en eens je dat gewoon bent, wil je niets anders meer.
Is het een 1.8 of 2.0 die je hebt? en sinds wanneer besteld?
Comment
-
-
Ja ik ga nog wat wachten, maar als het zo blijft moet ik zeker een oplossing vinden. De zetels zullen zich wel nog wat zetten, maar ik verwacht geen wonderen. Ik heb al met vanalles gereden (Corsa, Mercedes A, Focus, Peugeot 307), maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het is een 2.0tdci, besteld begin juli. Ik heb er dus 5 maand op moeten wachten. Eerst was mij midden september gezegd, dan midden oktober en uiteindelijk is het eind november geworden. Het was wel het wachten waard, buiten de zetels dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk BerichtenHet is een 2.0tdci, besteld begin juli. Ik heb er dus 5 maand op moeten wachten. Eerst was mij midden september gezegd, dan midden oktober en uiteindelijk is het eind november geworden. Het was wel het wachten waard, buiten de zetels dan
Comment
Comment