Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, maar het kan ook zo zijn zoals op de Peugeot 307 CC of doet BMW zoiets niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      Amai, zo volledig standaard zo, is dat toch maar een lelijk eendje ...
      Hij heeft toch mistlichten.

Comment

• Zou kunnen, die 307 CC heeft lichten die lijken uit allemaal LEDjes te bestaan, maar 't is eigenlijk een "geperforeerde plaat" die achter 't glas zit. Bij de '1 zijn dat echter drie (dacht ik) horizontaal lopende buisjes. Ziet er op die 118d daarboven toch ook zo uit. Maar 't kan ook fake zijn, 'k zou het niet weten.

't Is wel raar dat ze dat zo vermelden in de prijslijst. Als 'ie ook standaard LED-achterlichten heeft, lijkt 't op een foppenboer-truc om meer xenonkoplampen te verkopen...

Comment

• Ik zie geen leds op die foto ...
          Ik kijk er waarschijnlijk naast, naar wat moet ik specifiek kijken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Hij heeft toch mistlichten.
            Std in België

EDIT zegt: alleen op de sporthatch standaard ! My fault

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Zou kunnen, die 307 CC heeft lichten die lijken uit allemaal LEDjes te bestaan, maar 't is eigenlijk een "geperforeerde plaat" die achter 't glas zit. Bij de '1 zijn dat echter drie (dacht ik) horizontaal lopende buisjes. Ziet er op die 118d daarboven toch ook zo uit. Maar 't kan ook fake zijn, 'k zou het niet weten.

't Is wel raar dat ze dat zo vermelden in de prijslijst. Als 'ie ook standaard LED-achterlichten heeft, lijkt 't op een foppenboer-truc om meer xenonkoplampen te verkopen...
              Aha, die buisjes zijn dat die LED's Dan heeft de standaard dit inderdaad ook!
              Heb er nog goed naar gekeken op testmodel aangezien ik vond dat het niet zo opvalt zoals de oude 5-serie en de vernieuwde X3 !

Zal idd truc zijn om meer te verkopen ... de sloebers
              Last edited by ; 19/04/2007, 18:40.

Comment

• De standaard lampen hebben de lijntjes ook in de lichtblok,maar ze werken niet. De lampen branden dus nog altijd zoals vroeger bovenaan en onderaan met dus onderaan ook het stoplicht.
                Bij de LED achterlichten heb je dus de lijntjes die werken als achterlicht. Het bovendste deel van het licht werkt dan niet (of eventueel mistlicht? Ik weet niet welk het mistlicht is bij een 1) en het onderste gedeelte is dan stoplicht.
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                  De standaard lampen hebben de lijntjes ook in de lichtblok,maar ze werken niet. De lampen branden dus nog altijd zoals vroeger bovenaan en onderaan met dus onderaan ook het stoplicht.
                  Bij de LED achterlichten heb je dus de lijntjes die werken als achterlicht. Het bovendste deel van het licht werkt dan niet (of eventueel mistlicht? Ik weet niet welk het mistlicht is bij een 1) en het onderste gedeelte is dan stoplicht.

Daarom vond ik dat ze bijna niet schenen
                  Heb er van dichtbij staan naar kijken, en ge ziet wel de voorziening voor die buisjes zeer goed ... maar dat scheen inderdaad bijna niet !
                  Gewoon wat diffuus licht afkomstig van andere lampen waarschijnlijk !
                  Last edited by ; 19/04/2007, 18:35.

Comment

• In de video hier => http://www.youtube.com/watch?v=AEwj-Nh84jw kan je zien hoe de gewone achterlichten zijn.

Comment

• Ik zoek de LED-exemplaren

Comment

• Niet letten op de lelijke kleur

EDITH: Nog een foto met de mooiste kleur voor de 1-reeks
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Tis een begin

Ziet er nice uit, maar xenon neem ik altijd voor de xenon's !
                          Niet voor eagle-eyes of LED achterlichten.

Khoop dat er blackline-versie komt van deze units
                          .

Comment

• toch mooi met die ledjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                              EDITH: Nog een foto met de mooiste kleur voor de 1-reeks
                              Das zeker dadde
                              Moest ik meer lef hebben zou ik ook een witte kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
                                toch mooi met die ledjes
                                De FL van de X3 en 5 serie hebben lichtblokken die dit beter verdragen ...
                                Ik vind de lichtblokken van de 1 in samenwerking met die LED's een minder mooi geheel eigenlijk dan de samenwerking in de X3 vooral en ook de 5-serie ...

Althans op de foto !
                                Last edited by ; 19/04/2007, 18:53.

Comment

• Verdorie vind die foto's niet meer die mooi verschil tonen tussen de optie 5-zit en de standaard 3-zit van de sporthacht

Comment

• heeft de FL Z4 ook van die ledjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                      Btw, bij xenon's heb je achterlichten met LED's ... iemand pictures van normale achterlichten en de LED-lichten ?
                                      Hier zie je een mooie vergelijking. Ik ben van plan binnenkort andere andere lichten te laten plaatsen alleen ben ik nog aan het wachten op de FL black lines...

Als daar later eventueel nog eens het M pack bijkomt, wordt hij eigenlijk nauwelijks nog te onderschijden van een E87 FL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
                                        heeft de FL Z4 ook van die ledjes?

JA!
                                        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                          Als daar later eventueel nog eens het M pack bijkomt, wordt hij eigenlijk nauwelijks nog te onderschijden van een E87 FL.
                                          Dat zal zeer mooi worden...

Wat ga je nu doen met de velgen?
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X