Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moest vandaag bij Van Osch in Halen zijn voor mijn koelvloeistof te laten vervangen, en wat zag ik daar in alle verbazing toegereden komen net na mijn gesprek met de verkoper toen we het net gehad hadden over de 3-deurs versie* van de 1 Serie (dat de 1 Serie 3-deurs er eind mei* zal zijn) een 130i 3-deurs limited edition
Dacht nu moet ik echt eens van dichtbij deze is gaan bekijken(het ging om een perswagen met Z platen) Hij was full uitgerust en bekleed met het Lemon leder* en Pappel Maser grau(toch maar gaan opzoeken diene naam ) inlegstukken(moest onmiddellijk aan gTa zijn toekomstige 1 Serie denken )
Hij is dus subliem, al moet ik wel zeggen dat hij kleinder oogt in rl(wat altijd een vals beeld geeft omdat men maar één deur ziet per kant) tegenover de 5-deurs versie.
* Bij de voorstelling eind mei zal er een witte 1 Serie 3-deurs te zien zijn bij Van Osch in Halen
Ik moest vandaag bij Van Osch in Halen zijn voor mijn koelvloeistof te laten vervangen, en wat zag ik daar in alle verbazing toegereden komen net na mijn gesprek met de verkoper toen we het net gehad hadden over de 3-deurs versie* van de 1 Serie (dat de 1 Serie 3-deurs er eind mei* zal zijn) een 130i 3-deurs limited edition
Dacht nu moet ik echt eens van dichtbij deze is gaan bekijken(het ging om een perswagen met Z platen) Hij was full uitgerust en bekleed met het Lemon leder* en Pappel Maser grau(toch maar gaan opzoeken diene naam ) inlegstukken(moest onmiddellijk aan gTa zijn toekomstige 1 Serie denken )
Hij is dus subliem, al moet ik wel zeggen dat hij kleinder oogt in rl(wat altijd een vals beeld geeft omdat men maar één deur ziet per kant) tegenover de 5-deurs versie.
Jammer dat je geen foto's hebt getrokken
Zou graag rl-foto's zien van de LSE
Zou iemand mij nog eens kunnen verduidelijken wat het verschil is tussen:
* Aux-in (standard) * Ipod option * USB input
Meer bepaald in welke mate deze termen eigenlijk hetzelfde zijn. Dus kan een Ipod gebruikt worden met USB en AUX-IN of alleen maar met IPod optie?
Thanks.
Aux-in: Auxiliary-ingang. Dit is een poortje waarin je een kabel moet stoppen, het andere uiteinde gaat in het gat voor de headphones van je iPod. Als je nu de radio in Aux-mode zet kan je de liedjes van je iPod laten afspelen. Volume kan je regelen via de volumeknop op je iPod, op het stuur of van de radio.
Om nummers te verzetten moet je wel telkens je iPod erbij nemen en zo switchen.
iPod option: dat is de iPod interface. Houdt hetzelfde in als de Aux-in maar met dat verschil dat je nu ook via je stuur de menu's van je iPod kunt bedienen en zo kunt switchen tussen liedjes.
USB input: voor een gewone MP3-speler of een iPod Shuffle, die hebben zo'n rechthoekig stukje dat je in een USB-poort kunt steken. De optie houdt dus in dat er een USB poort geplaatst wordt in je auto. De juiste functies hiervan ken ik niet, ik weet niet of je stuurbediening nog werkt of niet.
In de MINI heb ik een Aux-in laten plaatsen in het handschoenkastje en daar ben ik uitermate tevreden van. Het verbindingskabeltje heb ik gekocht bij ARC en kostte 2€
de iPod option zou ik persoonlijk nooit kopen, veel te duur voor wat het maar is, je kan per slot van rekening zelf makkelijk je iPod vastnemen en zoeken naar de liedjes.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
is het geluids kwaliteit bij Ipod option niet beter dan Aux-in ? Want het geluidskwaliteit bij Aux-in gaat wel ferm achteruit tegen over een gewone cd ofzo
is het geluids kwaliteit bij Ipod option niet beter dan Aux-in ? Want het geluidskwaliteit bij Aux-in gaat wel ferm achteruit tegen over een gewone cd ofzo
Ik vind eigenlijk totaal van niet .. hebben H/K in de MINI en dat speelt toch wel verbluffend goed hoor
misschien is er wel wat verlies maar alleszins niets dat ik kan merken met mijn gehoor (en daar is niks mis mee )
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik dacht dat de interface van ipod bij BMW slechts toestaat dat je 6 playlists maakt en die via de toetsen van de radio kunt oproepen en dan volgend of vorig selecteren zoals bij een CD...
Ik vond er allesinds niets aan maar ik weet niet of ze dit al verbeterd hebben of niet ...
Dit in tegenstelling tot Mercedes die een ZALIGE ipod-interface heeft !!!
Maar ze hebben het niet over de 1 series. Slechts de:
"The new BMW Interface for iPod will be available for owners of the new BMW 3 Series Sedans and Sports Wagons as well as the 5, 6, and 7 Series."
EDIT: Artikel is al bijna jaar oud zie ik.
@Alex69alex:
Volgens de brochure van de nieuwe 1 series:
USB-audio-interface - Voor de aansluiting van een USB-stick. Muziektitels die hierop bewaard zijn, worden op het radiodisplay of het control display dat beschikbaar is in combinatie met het navigatiesysteem weergegeven. De bediening gebeurt via toetsen op het multifunctionele stuurwiel, radio professional of via de iDrive controller.
Ik vind zo een witte 1 Serie zo mooi, maar hoor meer en meer mensen zeggen dat dit een niet onderhoudsvriendelijke kleur is en die men dikwijls moet waxen
Dus, iemand die een 1 heeft van voor de facelift maar met M-Sportpakket, moet enkel maar de achterlichtblokken vervangen om aan de buitenzijde geen verschil meer te zien...
Straf...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment