Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, en als je de prijzen kent om bij BMW 'n nieuw bumpertje te laten spuiten en steken, dan is dat niet zo zinloos meer, die PDC.

Maar, ik zeg altijd : kijk gewoon goed uit je doppen en leer deftig parkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      'k Heb niet voor niks dat zéér kostelijke "rokerspakket" extra besteld !
      Kostelijk?

Hier in België kan je dat toch gratis erbij kiezen?
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
        Geloof me, bij de 1 is dit geen overbodige luxe wegens het kleine raam achteraan.
        Dat heb ik ook al ervaren ja, maar als je weet dat er niet veel te zien is, kan je je er toch aan aanpassen en extra uit de dopjes kijken he

Op een grote 4-deurs ofzo zou ik er misschién ooit nog aan durven denken, maar een compacte hatchback niet...
        En dan vooral bij deze '1, er zijn te veel andere leuke opties aan te kruisen
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Maar, ik zeg altijd : kijk gewoon goed uit je doppen en leer deftig parkeren.
          Ik zeg altijd: dat gedacht had ik er ook van
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ja, sorry, eeh, maar 1. ik stink niet, 2. laat geen stinkende scheten, 3. ruft niet uit m'n voeten en 4. heb geen haar dus kan niet met slekkevet haar tegen de interieurhemel zitten.

Ga je mensen die er doorgaans ongewassen en met 'n frituurkop bijlopen, ook "barbaar" noemen omdat ze door hun normale doen hun auto vervuilen?

En : 't is mijn auto, als ik erin wil roken dan rook ik erin. 'k Heb niet voor niks dat zéér kostelijke "rokerspakket" extra besteld !
            uiteraard. het blijft jouw auto.

maar één van de leuke dingen aan een nieuwe wagen is de geur er van. en die ga jij verdringen met je stinkstok
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
              Kostelijk?

één woord: ironie...

2015 BMW F11 520dA

Comment

• wa houdt da rokerspakket nu eigenlijk in?? asbakje en sigarenaansteker??

febrezedink aan de ventilatiemond?? defibrilator in handschoenenkaske voor acuut hartinfarct bij vernauwe bloedvaten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                  Kostelijk?

Daarmee de smiley.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    uiteraard. het blijft jouw auto.

maar één van de leuke dingen aan een nieuwe wagen is de geur er van. en die ga jij verdringen met je stinkstok
                    M'n huidige auto heeft stoffen zetels (waar de geur beter in dringt dan in leder), en ruikt voor mij, na een goeie kuisbeurt, nog altijd een beetje als nieuw. Ik ruik wel de nicotine niet, omdat die door m'n aderen stroomt in bijna onverdunde toestand, maar voor de rest is m'n reukzin nog prima.

Comment

M'n huidige auto heeft stoffen zetels (waar de geur beter in dringt dan in leder), en ruikt voor mij, na een goeie kuisbeurt, nog altijd een beetje als nieuw. Ik ruik wel de nicotine niet, omdat die door m'n aderen stroomt in bijna onverdunde toestand, maar voor de rest is m'n reukzin nog prima.
                      true, als ik jouw kar vergelijk qua geur met die van mijn broer bijvoorbeeld dan is het verschil opmerkelijk, ik kan als roker geen "ieuw" inhouden als ik bij onze Witten instap

Comment

• Zalig. Noemt hij jou "onze Smallen"?

Comment

op alles hebben ze 'n antwoord hé, die rokers
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Als je nog veel loopt te zeiken, mag je niet mee in Sabine, later!

(j/k)

Comment

Zalig. Noemt hij jou "onze Smallen"?
                              nee, onze kleinen en hij is 3 jaar jonger

Comment

• De Xenons zijn besteld! Vreemd genoeg was ik verplicht er de koplamp sproeiers bij te nemen! Sounds like bullshit. 550 € + 275 €

Verder ben ik bij USB aansluting gebleven ipv Ipod.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                                  @ Bikefreak, welke motor zou je nemen?
                                  Sorry, vergeten vermelden: voor die 30.000 € stel ik mij een 120d samen. In feite ben ik nu meer te vinden voor een benzinevariant, maar de diesel is gewoon sneller op elke proef, amper duurder, zuiniger en verliest minder zijn waarde.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                                    Vreemd genoeg was ik verplicht er de koplamp sproeiers bij te nemen! Sounds like bullshit.

Wettelijk verplicht

Comment

• Ben gisteren mijn lichten gaan laten afstellen en terwijl eens de vernieuwe 1 Serie gaan bewonderen.

Moet zeggen hij heeft mij toch aangenaam* verrast op het gebied van materiaal gebruik. De structuur van het dash is iets anders net zoals de bekleding van de dat plastiek kapje boven de tellers, die voortaan dezelfde kunstofmaterialen krijgt zoals de rest van het dashboard. Mooi!

In de catalogus zag ik optie "vooruit met grijze boord" staan bij rubriek "comfort en interieuruitrusting"
                                      Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

* Enkel(ga nog is in herhaling vallen) het ontbreken van een temperatuurmeter

Comment

• Zo'n zonneboordje. Een stuk van ca. 10 cm is over de gehele breedte van de voorruit bovenaan, ingekleurd, en loopt dan geleidelijk aan over. Vroeger was dat doorgaans een "groene boord".

Comment

• Pas op, je moet het kunnen : nog geen 1.000 km met je facelift 120d 5-deurs, en 'm al op z'n kop zetten.

For the record : 'ie was aan 't inhalen, en een auto uit de rij auto's die 'ie aan 't inhalen was is plots, net voor 'm, naar links geschoten (om ook in te halen). 'Ie moest dus uitwijken, heeft een klein paaltje geraakt, waardoor de auto begon scheef te glijden op de grasberm, is tegen een boom (doorsnee 20 cm zegt 'ie, en 'ie zou afgeknakt zijn ?!?) geknald waarop 'ie op z'n dak gegaan is, is zo nog 60 meter (zegt 'ie) verder gegleden op z'n dak, en daarna tot stilstand gekomen tegen een betonding.

Ferm.

Comment

Working...
                                          X