Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Merci WE eend. Heb de prijslijst. Maar wat was er dan precies mis met mijn redenering? Kun je me meteen zeggen wat er mee scheelde?
EDIT:
Misschien dat deze file ook goed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenMerci WE eend. Heb de prijslijst. Maar wat was er dan precies mis met mijn redenering? Kun je me meteen zeggen wat er mee scheelde?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe prijzen zijn totaal anders van de opties...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenMaar minimale verschillen toch?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
http://rapidshare.com/files/16614910/opties_E87_2_.pdf.html => Prijslijst voor de opties van de 1-reeks (Ik heb dus blijkbaar de oplossing gevonden)
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe prijs van sommige opties, zoals die van het Limited Sports Edtion pack verschilde toch nogal ten opzichte van jouw berekening...
EDIT: Toch eigenlijk een fantastische prijs gezien hetgeen word aangeboden.
Comment
-
Ga morgen naar de dealer vragen achter de limited edition 1 series 3 deurs.
Als ik maar niet te laat ben.
Qua lederen interieur heeft deze limited edition volgende mogelijkheden:
* Boston black
* Alaska Grey
* Lemon
* Terra
a) Welke van deze zou je nemen als je weet dat koetswerkkleur Carbon Black is?
b) Kan ik toch nog een andere kleur kiezen of ben ik verplicht uit deze vier te kiezen?
Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenLemon of Terra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenNiet wat ik verwacht had. Een donkerblauwe bekleding + zwart zou misschien nog mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendonkere auto's hebben lichte bekleding nodig en lichte auto's donkere bekleding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenIk vrees dat ik echt geen fan van grijs ben.
Is zo'n deprimerende kleur die ik associeer met slecht weer en kerkhoven.
EDIT: Maar goed, kan er iemand vraag b) beantwoorden? MerciSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenGa morgen naar de dealer vragen achter de limited edition 1 series 3 deurs.
Als ik maar niet te laat ben.
Qua lederen interieur heeft deze limited edition volgende mogelijkheden:
* Boston black
* Alaska Grey
* Lemon
* Terra
a) Welke van deze zou je nemen als je weet dat koetswerkkleur Carbon Black is?
b) Kan ik toch nog een andere kleur kiezen of ben ik verplicht uit deze vier te kiezen?
Thanks!
b) Volgens mij heb je geen andere keuze....OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenPark Distance Control (600 €) is een verplichte optie voor de Limited sports edition. Hoe vreselijk is dat?
Wist iemand dit? Heeft iets te maken met de hoogwaardige kwaliteit van het materiaal of de lak en dat het te duur zou zijn om te vervangen igv schade.
PDC achteraan is voor mij nu een must, vooraan is minder noodzakelijk...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPDC is toch een interessante optie. Toen ik het niet had, moest ik er ook niets van weten. Nu ik het echter op de 530d heb, vind ik het toch gemakkelijk.
PDC achteraan is voor mij nu een must, vooraan is minder noodzakelijk...
Comment
Comment