Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zijn er al foto's van dat Limited Package?
Al meer info over een 123d? Zo een 135i interesseert mij op het moment barweinig..
Wat een lekkers bmw toch allemaal aanbiedt hé..
Trouwens, zit die antraciete dakhemel niet altijd inbegrepen in het M-Sportpakket? Ik vind het altijd een must, vooral om je dak proper te houden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZijn er al foto's van dat Limited Package?
Al meer info over een 123d? Zo een 135i interesseert mij op het moment barweinig..
Wat een lekkers bmw toch allemaal aanbiedt hé..
Trouwens, zit die antraciete dakhemel niet altijd inbegrepen in het M-Sportpakket? Ik vind het altijd een must, vooral om je dak proper te houden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenLimited Sport Edition:
346 = Chrome Line Exterieur
Zalig! Eindelijk eens een sportievere versie met wat chroom!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk BerichtenWeeral twee fiscaal onvriendelijk 2.0 diesels.
Ze zullen het nooit leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIn de nieuwe carrosserievorm wordt het verlies van de achterdeuren opgevangen door grotere voorportieren. Zodoende wordt de instap naar achteren vergemakkelijkt.
Neen serieus. I am just kidding.
Nu hij EINDELIJKE te koop is, zou ik er mijn E90 toch niet voor laten, de achterkant is mss beter, maar niet veel, de voorkant is nog steeds mooi, en de zijkant is iets beter, maar nog niet voldoende, vind ik.
Was er geen melding van een PK-upgrade ook voor de 120d ? Die zal er dus niet meer komen tot model 2 van de 1-reeks uitkomt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk BerichtenWeeral twee fiscaal onvriendelijk 2.0 diesels.
Ze zullen het nooit leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenEen 1.23d is toch hét gat in de markt
En dan zit je nog steeds met maar een 4 cilinder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenNo offence Rabbit, maar voordehand liggende zaken moet je niet echt vermelden hoor. Ik vermoed dat er ook een motor onder de motorkap ligt ?
Neen serieus. I am just kidding.
Nu hij EINDELIJKE te koop is, zou ik er mijn E90 toch niet voor laten, de achterkant is mss beter, maar niet veel, de voorkant is nog steeds mooi, en de zijkant is iets beter, maar nog niet voldoende, vind ik.
Was er geen melding van een PK-upgrade ook voor de 120d ? Die zal er dus niet meer komen tot model 2 van de 1-reeks uitkomt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEn zeggen dat het softwarematig zo makkelijk is om een motor te downgraden. Ik vermoed dat de Belgische markt, en alle markten die dezelfde wetten hanteren omtrent, niet groot genoeg zijn.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEn zeggen dat het softwarematig zo makkelijk is om een motor te downgraden. Ik vermoed dat de Belgische markt, en alle markten die dezelfde wetten hanteren omtrent, niet groot genoeg zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDie krijgt er nu 177.
In de openingspost stond iets anders ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichtenvoor de wetgever blijft de 118d een tweeliter (aka 11fiscale PK)
Ik denk dat je dat bedoelt eh, we weten hier wel dat een 118 een 2 liter is ...
Comment
Comment