Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
    Zo'n 123d limited sport edition in carbonzwart, mmm.
    Gokje .... 37K voor die combo op een 3deurs
    Last edited by ; 12/01/2007, 16:41.

Comment

• Zal idd zoiets zijn:

Prijsverschil tussen 530d en 535d is +- 20%

Dus +- 25000€ (120d) + 5000€ (20%)= 30.000€

M sportpakket 5000€ + x aantal extra opties

+- 37k idd

Comment

• Zijn er al foto's van dat Limited Package?

Al meer info over een 123d? Zo een 135i interesseert mij op het moment barweinig..

Wat een lekkers bmw toch allemaal aanbiedt hé..

Trouwens, zit die antraciete dakhemel niet altijd inbegrepen in het M-Sportpakket? Ik vind het altijd een must, vooral om je dak proper te houden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          Zijn er al foto's van dat Limited Package?

Al meer info over een 123d? Zo een 135i interesseert mij op het moment barweinig..

Wat een lekkers bmw toch allemaal aanbiedt hé..

Trouwens, zit die antraciete dakhemel niet altijd inbegrepen in het M-Sportpakket? Ik vind het altijd een must, vooral om je dak proper te houden !
          Zit er idd altijd in.

Comment

• 3-deurs zal mooier zijn denk, en ik vond de 5-deurs al zo mooi!
            ik kijk er al naar uit om te gaan kijken als hij in de showroom staat!

Comment

• Weeral twee fiscaal onvriendelijk 2.0 diesels.
              Ze zullen het nooit leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                Limited Sport Edition:

346 = Chrome Line Exterieur

Zalig! Eindelijk eens een sportievere versie met wat chroom!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
                  Weeral twee fiscaal onvriendelijk 2.0 diesels.
                  De belgische markt stelt iets van 2% voor ofzo van de totale afzet ... ge kunt dus moeilijk verwachten dat ze bij BMW rekening houden met onze debiele wetgeving héé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    In de nieuwe carrosserievorm wordt het verlies van de achterdeuren opgevangen door grotere voorportieren. Zodoende wordt de instap naar achteren vergemakkelijkt.
                    No offence Rabbit, maar voordehand liggende zaken moet je niet echt vermelden hoor. Ik vermoed dat er ook een motor onder de motorkap ligt ?

Neen serieus. I am just kidding.

Nu hij EINDELIJKE te koop is, zou ik er mijn E90 toch niet voor laten, de achterkant is mss beter, maar niet veel, de voorkant is nog steeds mooi, en de zijkant is iets beter, maar nog niet voldoende, vind ik.

Was er geen melding van een PK-upgrade ook voor de 120d ? Die zal er dus niet meer komen tot model 2 van de 1-reeks uitkomt ?

Comment

Weeral twee fiscaal onvriendelijk 2.0 diesels.
                      En zeggen dat het softwarematig zo makkelijk is om een motor te downgraden. Ik vermoed dat de Belgische markt, en alle markten die dezelfde wetten hanteren omtrent, niet groot genoeg zijn.

Comment

• Een 1.23d is toch hét gat in de markt, 2liter benzine van over de 200pk hebben veel merken, maar diesels van over de 200pk vind je bijna niet in een auto als een 1.
                        En in een land als België zijn de diesels het populairste, Ik kijk er al naar uit!

Comment

• Mag ik es vragen hoe oud jij bent ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                            Een 1.23d is toch hét gat in de markt
                            Dat weet ik zo nog niet, de verzekering en BIV zal wel niet zo leuk zijn denk ik...
                            En dan zit je nog steeds met maar een 4 cilinder

Comment

• Wat gaat de 3-deurs kosten ?

Comment

• Nog geen prijzen bekend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  No offence Rabbit, maar voordehand liggende zaken moet je niet echt vermelden hoor. Ik vermoed dat er ook een motor onder de motorkap ligt ?

Neen serieus. I am just kidding.

Nu hij EINDELIJKE te koop is, zou ik er mijn E90 toch niet voor laten, de achterkant is mss beter, maar niet veel, de voorkant is nog steeds mooi, en de zijkant is iets beter, maar nog niet voldoende, vind ik.

Was er geen melding van een PK-upgrade ook voor de 120d ? Die zal er dus niet meer komen tot model 2 van de 1-reeks uitkomt ?
                                  Die krijgt er nu 177.

Comment

En zeggen dat het softwarematig zo makkelijk is om een motor te downgraden. Ik vermoed dat de Belgische markt, en alle markten die dezelfde wetten hanteren omtrent, niet groot genoeg zijn.
                                    de Belgische invoerder zal toch wel een 163-versie aanbieden zeker?
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

voor de wetgever blijft de 118d een tweeliter (aka 11fiscale PK)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Die krijgt er nu 177.
                                        Aha, dan toch. Go BMW, GO !

In de openingspost stond iets anders ...

Comment

voor de wetgever blijft de 118d een tweeliter (aka 11fiscale PK)
                                          Voor de taksen spelen volume EN kracht mee, en als ze verschillend zijn, daar waar het meeste geld mee geschept kan worden.

Ik denk dat je dat bedoelt eh, we weten hier wel dat een 118 een 2 liter is ...

Comment

Working...
                                          X