Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind Tomtom's zelfmoordapparaten

"Ga rechtdoor over de rotonde"

Gek!!!

Comment

• Zalig, ga ik binnen x aantal jaar ook eens proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

dat was gieren!

Darth Vader: "At the end of the road, you're journey to the darkside is complete"
        Yoda: "Turn left you must!!"
        Yoda: "The wrongness is strong in this one, turn arround you must"

Priceless.

Maar zo snel beu...

Comment

ik vind Tomtom's zelfmoordapparaten

"Ga rechtdoor over de rotonde"

Gek!!!

Daarmee dat de mijne moet zwijgen. Ze bracht me continu op slechte ideeën.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Priceless.

Maar zo snel beu...
            true, het was niet meer dan een gadget om even één van je passagiers te entertainen maar zelf er een trip van 300km mee doen, nee merci

Comment

Daarmee dat de mijne moet zwijgen. Ze bracht me continu op slechte ideeën.
              ik ben supercontent van mijn gps/gsm

Comment

• Mijnen tomtom One XL is ook perfect.

Of neen toch niet: de resolutie van de kaarten in dat ding is erop achteruit gegaan sinds m'n vorige tomtom (Navigator 5 op PDA). De kaarten zijn ook van bestandsformaat een pak kleiner geworden, en dat zie je dus op je scherm, vind ik. Nu is het veel meer "korte rechte tuttekes met af en toe een klein neepje erin", terwijl het vroeger écht een "bocht" was.

Comment

weer een zekerheid de wereld uit
                  gene stress zenne,de liefde is zo groot dat ik hem nooit zou inwisselen voor een 3deurs

Comment

Mijnen tomtom One XL is ook perfect.

Of neen toch niet: de resolutie van de kaarten in dat ding is erop achteruit gegaan sinds m'n vorige tomtom (Navigator 5 op PDA). De kaarten zijn ook van bestandsformaat een pak kleiner geworden, en dat zie je dus op je scherm, vind ik. Nu is het veel meer "korte rechte tuttekes met af en toe een klein neepje erin", terwijl het vroeger écht een "bocht" was.

Ik vind m'n BMW navi wel beter dan tomtom,gebruik enkel tomtom voor tuut-tuut- ,Beeepp

Comment

• Ja, beter. Maar niet "2.400 EUR duurder" beter. Vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Ik vind m'n BMW navi wel beter dan tomtom
                        Het verschil in prijs zit em ergens hè. Ik vind het nog altijd spijtig dat we in onze 120d geen navi Professionnal hebben genomen ipv Business, je hebt geen kaart dus je kan je moeilijk oriënteren, en je hebt maar 1 CD-gleuf, namelijk die voor de navigatie-DVD (waarin je ook wel een CD kan afspelen). Dus je kan niet tegelijk naar een cd luisteren en een nieuwe bestemming ingeven... Een iPod-interface zou misschien een oplossing bieden maar dat kost 500 euri (zonder iPod)...

Comment

Ja, beter. Maar niet "2.400 EUR duurder" beter. Vind ik.
                          Dat wel ,maar toch heb ik het er wel over

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Het verschil in prijs zit em ergens hè. Ik vind het nog altijd spijtig dat we in onze 120d geen navi Professionnal hebben genomen ipv Business, je hebt geen kaart dus je kan je moeilijk oriënteren, en je hebt maar 1 CD-gleuf, namelijk die voor de navigatie-DVD (waarin je ook wel een CD kan afspelen). Dus je kan niet tegelijk naar een cd luisteren en een nieuwe bestemming ingeven... Een iPod-interface zou misschien een oplossing bieden maar dat kost 500 euri (zonder iPod)...
                          idd daar heb ik ook spijt van dat ik geen navi prof heb,maar heb wel een CD wisselaar .Kaartweergave + ID Tag had leuk geweest

Comment

• Damn, ik ben helemaal in de ban Ik heb de laatste dagen waarschijnlijk al vijftien eendjes geconfigureerd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Damn, ik ben helemaal in de ban Ik heb de laatste dagen waarschijnlijk al vijftien eendjes geconfigureerd!
                              15 verschillende?

Ik probeer altijd een low-budget eendje te configureren, maar op het einde is hij toch altijd full-option met M-pakket en al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                Damn, ik ben helemaal in de ban Ik heb de laatste dagen waarschijnlijk al vijftien eendjes geconfigureerd!
                                Kom 'es af naar Kizzehèm.

Edit: of neen ... check your mobile!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  15 verschillende?

Ik probeer altijd een low-budget eendje te configureren, maar op het einde is hij toch altijd full-option met M-pakket en al.
                                  Ik kom nooit onder de 40.000 € voor een eend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    Ik kom nooit onder de 40.000 € voor een eend
                                    Ik wel. Zeker met WA-korting.

Comment

Ik wel. Zeker met WA-korting.
                                      ,ik ga is zien wat het goedkoopste is dat ik naar m'n goesting kan maken
                                      Zal wel véél moeten laten vallen

Comment

• 34.000 € een witte 118i met 18" velgen
                                        Xenon,sportzetels,hifi luidsprekers,navi business,sensatec/leder zwart,M ophanging,M stuur,

da ist zowat

Comment

• 31.375 would buy me a 118d Hatch, zwart uni, performance line, 17", xenon, semi-leder, hemel anthrazit, USB,...

Comment

Working...
                                          X