Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• G-Power heeft chip uitgebracht om voor :

- 118 d ipv 122 pk en 280 Nm => 147 pk en 345 Nm

- 120 d ipv 163 pk en 340 Nm => 196 pk en 405 Nm

Meer info klik hier.

Montagetijd : 15 minuten

Garantie : 3 jaar of zo'n 100.000 km (indien nog geen 60.000 km)

Comment

• SPORT1 Mediathek: Sport-Videos aus allen Sportarten & Highlights von SPORT1! Jetzt Videos zu Fußball, Motorsport, Darts & Co. auf SPORT1 entdecken!

Ik zal het ook hier maal posten

Nieuwe Schnitzer 120d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NM
        http://video.sport1.de/pub/Video/msmedia/de/Motorvision/Tuning/tun25-bmw-diesel_wmt_adsl.asf

Ik zal het ook hier maal posten

Nieuwe Schnitzer 120d
        Wooow!!! 215 pk uit de 2.0d

Comment

• Wat een machine, zelfs sneller als een 530d schnitzer op die ronde
          Kon het ook moeilijk geloven eerst, daar wil ik wel is met testrijden, een diesel die sneller is als vb de E500, zalig toch?

Comment

• Ik ben eens benieuwd hoelang dat goed blijft gaan. Meer dan 200 pk voor deze dieselmotor. Met mijn vorige wagen, een BMW 320d met 150pk heb ik in 60.000km 3 maal de turbo stuk gehad. De eerste keer al na 8000km. Hij is ook steeds onder BMW garantie vervangen. Hoe zit het met uw garantie na tuning tot 200pk...?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Ik ben eens benieuwd hoelang dat goed blijft gaan. Meer dan 200 pk voor deze dieselmotor. Met mijn vorige wagen, een BMW 320d met 150pk heb ik in 60.000km 3 maal de turbo stuk gehad. De eerste keer al na 8000km. Hij is ook steeds onder BMW garantie vervangen. Hoe zit het met uw garantie na tuning tot 200pk...?
              En toen werd het stil...

(Kijk eens aan... en dan durft men op dit forum nog struikelen over de (on)betrouwbaarheid van Alfa )

Comment

Ik ben eens benieuwd hoelang dat goed blijft gaan. Meer dan 200 pk voor deze dieselmotor. Met mijn vorige wagen, een BMW 320d met 150pk heb ik in 60.000km 3 maal de turbo stuk gehad. De eerste keer al na 8000km. Hij is ook steeds onder BMW garantie vervangen. Hoe zit het met uw garantie na tuning tot 200pk...?
                tja, mijn zus heeft nu de hare met 216.000 km van de hand gedaan zonder een enkel mankement. Wel tijdig op onderhoud geweest

en die km heeft zo op iets meer dan 3 jaar afgehaspeld en ze is niet bang om met een koude motor beginnen door te vliegen :o

maandagwagen zeker

Comment

• Een maandagwagen... Ik dacht dat zoiets niet meer bestond.
                  Toen ik op 8000km de turbo stuk reed, was ik net op verlof in Frankrijk. Bij een locale dealer werd daar in enkele dagen tijd mijn turbo vervangen. Perfecte service toch wel. Op 35000km reed mijn vrouw opnieuw de turbo stuk. Aangezien ze op meer dan 80km van huis was moest de auto getakeld worden. In de BMW garage zeiden ze dat er in het begin een aantal slechte turbos waren, en dat men in Frankrijk hoogstwaarschijnlijk nog een slechte turbo geplaatst hadden. Ik had er opnieuw vertrouwen in, maar... na opnieuw 25000km reden wij onze turbo voor de derde maal stuk. Opnieuw moesten wij getakeld worden...

Ondanks de pech die wij gehad hebben met deze wagen moet ik wel zeggen dat wij steeds een perfecte service (met vervangwagen) gekregen hebben.

Ook mijn liefde voor BMW is hierdoor niet weggebleven. Temeer omdat onze eerste BMW 320d met 136 pk ons zonder problemen tot 172000km gereden heeft. Daarom hebben wij vorig jaar opnieuw een BMW gekocht. Ditmaal een 530d. Tot vandaag hebben wij hiermee probleemloos 50000km mee gereden.
                  OO 00 OO

Comment

• 215 pk is misschien wel wat overdreven om toch nog een acceptabele betrouwbaarheid te hebben denk ik, maar bij deze nieuwe motor met iets gewijzigde inspuiting en andere (veel betere) turbo is 190-200 pk en 400 Nm toch nog betrouwbaar als een goede tuner het doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      tja, mijn zus heeft nu de hare met 216.000 km van de hand gedaan zonder een enkel mankement. Wel tijdig op onderhoud geweest

en die km heeft zo op iets meer dan 3 jaar afgehaspeld en ze is niet bang om met een koude motor beginnen door te vliegen :o

maandagwagen zeker
                      Je bevestigt de mythe nog eens; zelfs een vrouw krijgt die motor niet kapot, zeg je ...

Ja, de een heeft het een probleem op het ander, en de andere krijgt niks stuk, ondanks de pogingen ...

Vroeg of laat vinden ze wel een variabele toerentalbegrenzer uit

Mogelijk speelt de leeftijd mee : 200.000 km op 3 jaar is niet hetzelfde als 200.000 op 12 jaar

Comment

• Verschil gaat er altijd zijn hé. Niet elke auto gaat op hetzelfde moment stuk. Op zulke punten, kan je een auto moeilijk beoordelen. Je moet tientallen gevallen hebben om een beetje een goed oordeel te kunnen vormen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nu een andere vraag: Wanneer komt er een zescilinder benzine in de 1-reeks?
                          OO 00 OO

Comment

Nu een andere vraag: Wanneer komt er een zescilinder benzine in de 1-reeks?
                            De 125i komt toch 'binnenkort' uit. Alleen weet ik niet juist wanneer.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• in een artikel in autobild las ik dat er eind dit jaar een 130i zou komen

moet wel lekker geven in zo een klein karretje

Comment

• Autobild beweerde zelfs ooit dat er een M1 ging komen...
                                Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                  Autobild beweerde zelfs ooit dat er een M1 ging komen...
                                  Ooit ... Officiële informatie zal er wel nog niet over zijn, maar als er al een 130i uitkomt, zou het me toch verbazen als ze nog een M ook zouden uitbrengen. 258 pk lijkt mij voldoende om te kunnen concurreren met een S3. Qua vermogen toch. Stel u voor: de 1 met de motor van de huidige M3. Hehe. 343 pk in zo een autootje.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze week heb ik een 118d besteld. Ik zie nu in de optielijst het alarmsysteem staan met afstandsbediening. Aangezien ik een omnium verzekering wil nemen op deze wagen, eist de maatschappij een VV1 alarm.
                                    Is er totaal geen alarmsysteem op de 118d, zodat ik deze optie er nog moet bijnemen of hoeft dit niet.
                                    OO 00 OO

Comment

Deze week heb ik een 118d besteld. Ik zie nu in de optielijst het alarmsysteem staan met afstandsbediening. Aangezien ik een omnium verzekering wil nemen op deze wagen, eist de maatschappij een VV1 alarm.
                                      Is er totaal geen alarmsysteem op de 118d, zodat ik deze optie er nog moet bijnemen of hoeft dit niet.
                                      Op mijn Mégane II zit ook geen alarmsysteem, en ik heb ook een omnium. Ik heb ook ergens die vereiste gezeien van een bepaald alarmsysteem, maar blijkbaar hield die omschrijving gewoon een startblokkeersysteem of zoiets in. Dat zit standaard op de wagen. Vraag het eens aan de verzekeringsagent, maar het is goed mogelijk dat het zo is hoor. Ik ken wel niet direct meer de codebenaming van het systeem dat op mijn wagen vereist was. Kan ook best VV1 zijn.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik denk ook dat een startonderbreking voldoende is. Onze 320d heeft ook enkel dit en dat is geen probleem hier.

Comment

• What's this in AutoBild's webspace?

Comment

Working...
                                          X