Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Schuren je bredere banden niet tegen de wielkassen? Hoeveel meer verbruik heb je ongeveer met die bredere banden?
@ Tulpje and Co
Nee,bij mijn vorige wel,maar heb nu een andere ET-waarde achteraan genomen en raakt helemaal niks!!
En van "meer" verbruik dat kan ik moeilijk zeggen aangezien mijn orginele velgen en banden er maar enkele 100km's hebben opgezeten en hij nog te weinig kilometers gereden had om het verbruik toen met nu ong 8000km later te vergelijken.
Zit nu aan ong. 7.0L gemiddeld en er is veel stad bij.
Nee,bij mijn vorige wel,maar heb nu een andere ET-waarde achteraan genomen en raakt helemaal niks!!
En van "meer" verbruik dat kan ik moeilijk zeggen aangezien mijn orginele velgen en banden er maar enkele 100km's hebben opgezeten en hij nog te weinig kilometers gereden had om het verbruik toen met nu ong 8000km later te vergelijken.
Zit nu aan ong. 7.0L gemiddeld en er is veel stad bij.
Voor veel stadsverkeer + die bredere band valt 7L zeer goed mee! Ik dacht/schat dat een bredere band zo'n liter meer zou verbruiken. Of zou dit te hoog zijn?
mijn verbruik met standaar 17 duimers (205 - 225) van het M-pack, zit altijd tussen de 6.5 en 7.0l.. dus zo veel meer verbruikt dat dan niet he
De rijstijl, veel of weinig stadsverkeer,.... maakt ook een verschil.
Ik heb met de vorige tank 80% autosnelweg gedaan en ben met die tank op 5.8l geraakt.
Het comfort was(dacht ik) ook beter in vergelijking met de vorige smaller RF banden?
Non RF banden rijden idd stukken zachter..
En wegligging is enorm verbeterd, is nochthans al behoorlijk goed met M-ophanging,maar kleeft nu nog een stuk beter aan de baan met de non RF's in bredere bandenmaat.
Ik zal effe zien op de prijslijst. Aero pack is een accesoires dus niet af fabriek.Je oude bumpers kan je op internet verkopen
-Aerodynamicapakket (voorspoiler,achterspoiler,dakspoiler) 2400 € zal wel gespoten zijn
conclusie : M pack is eigelijk pakken goedkoper
Ik kan het Aero pack (voorspoiler, achterspoiler en dakspoiler) gespoten en geplaatst bij mn dealer krijgen voor 1500 EUR. Wat ik persoonlijk een heel mooie prijs vindt! Een M pack (voorspoiler, achterspoiler en side skirts) komt bij hen zeker duurder uit.
Ik kan het Aero pack (voorspoiler, achterspoiler en dakspoiler) gespoten en geplaatst bij mn dealer krijgen voor 1500 EUR. Wat ik persoonlijk een heel mooie prijs vindt! Een M pack (voorspoiler, achterspoiler en side skirts) komt bij hen zeker duurder uit.
Ik heb hier een prijslijst liggen van BMW en daarin staat toch andere prijzen in .Een aero achterbumper gespoten en geplaatst kost 1100€ en ik kan het op factuur bewijzen
Non RF banden rijden idd stukken zachter..
En wegligging is enorm verbeterd, is nochthans al behoorlijk goed met M-ophanging,maar kleeft nu nog een stuk beter aan de baan met de non RF's in bredere bandenmaat.
Ja dat is ook als men in dezelfde maat blijft, maar als je breder in maat gaat heb je ook een lager profiel. Daarom weet ik niet of ik dan comfortabel zal rijden als nu. Baanvaster uiteraard!
Maar soit, ik zit wellicht nog jaren vast aan mijn hardere RF's
Ik binnenkort ook. Normaal gezien nog anderhalve week, denk ik, maar aangezien ik de volgende 3 zondagen vast zit met m'n doopduiken (next sunday put van Ekeren, weekend erop Blaarmeersen, en weekend daarop Oosterschelde) ga 'k 't dus een beetje uitstellen.
Ik ben niet zo'n hitte-spons, 'k heb liever te koud dan te warm. We zijn in Nemo33 wezen duiken zondag, watertemperatuur 33°C. Is me véél te warm. 't Zwembadwater tijdens de trainingen op dinsdagavond is 22°C en ik heb dat véél liever dan dat tropisch gedoe.
Nee, ik denk dat mijne Mof 'm op 16" stalen wielen met winterrubber zal rijden, nu. En die moet ik niet.
'Ie komt dus op 18" zomerrubber.
Wat ik ermee doe ben 'k nog niet zeker. Ofwel laat ik 18" winterrubber leggen op z'n standaardvelgen, ofwel leg ik E46 non-M 17" Styling 68M met verschillende breedte (heb die set 'es bij m'n bandenboer gezien onder een '1 en 't is ENORM knap, zeker qua breedte perfect). Met 17" winterrubber, dan.
Moet nog uitkijken. Eerst enkele cm droppen en de spacers eronder. En de chroom niertjes!
Comment