Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Neen, ik laat 'm standaard, dus 177pk yep.

'k Heb 't eigenlijk nog niet nagevraagd wat 't zou kosten om 'm op 163pk te laten zetten, maar 't verschil van 1.250 EUR inzake BIV zal daardoor toch in ieder geval al een deel worden opgepeuzeld. Vroeger, bij de 3-liter diesels, kostte het 500 EUR, de prijs vandaag weet ik niet.

Comment

• Spijtig toch dat ze de 123d geen 2 uitlaatpijpjes geven...of komt er nog een 125d en of 130d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Spijtig toch dat ze de 123d geen 2 uitlaatpijpjes geven...of komt er nog een 125d en of 130d?
        Ik denk het niet, misschien nogal een brute motor voor zo'n kleine auto? (qua isolatie dan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Neen, ik laat 'm standaard, dus 177pk yep.
          Er kan voorlopig toch nog niet aan geknoeid worden hè, of hebben de tjoeners al een oplossing gevonden om de software van BMW te kraken?

Comment

• 'k Denk ook niet dat er zescilinder diesels in de '1 gaan komen. Mij lijkt de markt daar veel te klein voor. 'k Kan me natuurlijk vergissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Er kan voorlopig toch nog niet aan geknoeid worden hè, of hebben de tjoeners al een oplossing gevonden om de software van BMW te kraken?
              Ik heb 't niet over chiptunen (meer vermogen), maar over 't in Bornem laten inladen van de 163pk software (Belgische fiscale versie). Maar, ik weet niet of dat nu al kan bij die nieuwe diesels, als de chiptuners (inderdaad) problemen hebben met 't kraken van de softwarebeveiliging, dan kan 't zijn dat ze in Bornem ook niks kunnen aanvangen. Anyway, 'm downtunen doe ik toch zowiezo niet.

Comment

• 123d 100-200:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

123d 100-200:

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  [/b]
                  Die moet op exact dezelfde snelheden schakelen als ik met m'n Babs.

Comment

• 123d + LSE is gemaakt????

zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Men mag niet veralgemen!

Op mijne E46 Coupé hoor ik enkel eens een (licht)gekraak achteraan, achteraan aan de zetel waar de gordel op rust. Maar dan duw ik daar(plastiekje)eens op en dat is dan weer voor een tijdje over.

Ik denk dat de E46 Coupé rijders dit kraakje wel (her)kennen
                      de mijne heeft 75000km en kraakt nergens, E46 bouwkwaliteit

Comment

• Vanmorgen 3 LSE's gespot op een uurtje

2 ervan stonden op een vrachtwagen, en hadden Duitse plakken.

Zo knap!!!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• :shutup:

't Wachten wordt steeds moeilijker.

Comment

:shutup:

't Wachten wordt steeds moeilijker.
                            *Kuch* Koop nu al je PSS9 om het wachten te verzachten *kuch-brok* je weet dat ze 't nodig heeft *rochel* en dat je 't anders later toch zal *kots* doen!

Comment

• Een 123d met LSE-pack en in dat carbonzwart ...
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• ?

LSE = M-pack + carbonzwart.

Sowieso
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  ?

LSE = M-pack + carbonzwart.

Sowieso

Ah, ik dacht dat je een LSE ook in andere kleuren kon krijgen. OK dan.
                                  Damn, jammer dat ik geen nieuwe auto nodig heb.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    *Kuch* Koop nu al je PSS9 om het wachten te verzachten *kuch-brok* je weet dat ze 't nodig heeft *rochel* en dat je 't anders later toch zal *kots* doen!
                                    Hmm. Een PSS9 zou 'k niet steken, die zijn echt beenhard. Wil ik niet, ik moet nog 'n beetje dagelijks comfort hebben. Als ik dan de prijs van een PSS9 zou investeren, dan zou 't een Intrax worden, die zijn zeer goed, even makkelijk instelbaar, en je kan er meteen de camber plates bij bestellen.

Op vandaag bestel ik nog helemaal niks. Ow, ik lieg, 'k heb al spacertjes. Op voorhand ga 'k wel de chroom niertjes bestellen. En misschien komt er ook 'n milde verlaging.

'k Vermoed dat ik met m'n eend niet veel meer op circuit ga gaan, in tegenstelling tot wat ik eerst van plan was. Als ik zie hoe Babs afziet ervan ... euhm, no thanks.

Comment

Hmm. Een PSS9 zou 'k niet steken, die zijn echt beenhard. Wil ik niet, ik moet nog 'n beetje dagelijks comfort hebben. Als ik dan de prijs van een PSS9 zou investeren, dan zou 't een Intrax worden, die zijn zeer goed, even makkelijk instelbaar, en je kan er meteen de camber plates bij bestellen.

Op vandaag bestel ik nog helemaal niks. Ow, ik lieg, 'k heb al spacertjes. Op voorhand ga 'k wel de chroom niertjes bestellen. En misschien komt er ook 'n milde verlaging.

'k Vermoed dat ik met m'n eend niet veel meer op circuit ga gaan, in tegenstelling tot wat ik eerst van plan was. Als ik zie hoe Babs afziet ervan ... euhm, no thanks.
                                      Heb offerte van PSS9 en intrax binnen.

Intrax = 2 x PSS9

Maar die intrax is gewoon ZOOOO goed hé ...

Maar voor de prijs van de intrax heb ik pss9 EN quaife sper

Oooooh the choices we have to make in life ...

Comment

• zet er zwartjes niertjes op is mooier dan chrome.Chrome is zo afgezaagd

Comment

123d 100-200:

+ YouTube Video
                                          [/b]

100 - 200km/h had ik hem sneller verwacht!!
                                          Ik tel op de tacho 100-200 ong. 21sec
                                          En effectieve snelheid ong. 23sec

Maar gechipt zal zo'n 123d wel stukken sneller zijn!

Comment

Working...
                                          X