Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb S3, A45 en R uitgebreid testgereden en de R was voor mij de beste.
Cupra is een fantastische wagen en prijs/prestaties wellicht het beste wat je nu kunt kopen maar Seat zegt me niet zoveel exterieur en interieur. Is allemaal heel subjectief natuurlijk
Niet goed is misschien zwaar uitgedrukt, het was gewoon een kar die me persoonlijk minder lag.
Feitelijk is de A45 een onbehouwen bruut (daarom is het ook een AMG ), prima als je zoiets zoekt maar niet voor mij.
Veel te stuiterig door plankhard en niet instelbaar onderstel, motor minder soepel dan de TFSI (wel power maar vooral tegen de redline), versnellingsbak nogal brutaal (in vgl. met de DSG), onderstuurde ook redelijk wat (kan ook aan de winterbanden gelegen hebben toen ik die testte). Interieur van de A45 vond ik wel het aangenaamste, net als de sound.
Een aantal van die kritieken hebben ze trouwens ook aangepakt bij de facelift. Ophanging is nu ook regelbaar, motor is soepeler geworden, bak wat smoother,... Wellicht dat mijn mening nu anders zou zijn.
Ik zou ook wel de nieuwe Focus RS en Type R eens willen testrijden.
Golf 7 R mit ATS GTR und Ceramic bremsen.
Golf 7 R umgebaut von uns mit ATS GTR Leichtmetallräder in Schwarz, 9x19 ET48 LK 5x112 und Umbau der Bremsanlage auf Ceramic.
Natürlich inklusive TÜV-Eintragung.
Ombouw zou 'maar' een 70'000€ zijn. Zie dat wel zitten in een grijze Variant met verborgen uitlaatpijpjes en een set schoon velgskes (en ceramische remmen met zwarte klauwen erachter), eens wat anders dan een 991 :p
In november onderging de Volkswagen Golf een facelift. Nu is ook de vernieuwde R gepresenteerd.
De gefacelifte Golf kenmerkte zich vooral door op optisch vlak op zeer subtiele af te wijken van het origineel. De C-segmenter ging er vooral onderhuids op vooruit. Het interieur werd vernieuwd, de infotainment ging op de schop en Volkswagen bracht een reeks nieuwe veiligheidssystemen naar de Golf. Nu heeft Volkswagen ook de R naar voren geschoven.
De Golf R is nu 310 pk sterk en perst daarmee 10 pk meer uit zijn 2.0 TSI. Ook het koppel is toegenomen van 380 Nm naar 400 Nm. Een sprint vanuit stilstand naar 100 km/h is, mede dankzij de aanwezigheid van vierwielaandrijving, in 4,6 tellen achter de rug.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment