Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 32k naar 47k netto das een stuk gespaard voor de volgende wagen ook liever de r dan s3/a45 hier.

Comment

• Koopt uw Golf R in Zweden, Sports Combi met DSG vanaf 36k (normale uitrusting +stoelverwarming) en daar kan nog 4% btw vanaf.
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
        Ik heb S3, A45 en R uitgebreid testgereden en de R was voor mij de beste.
        Cupra is een fantastische wagen en prijs/prestaties wellicht het beste wat je nu kunt kopen maar Seat zegt me niet zoveel exterieur en interieur. Is allemaal heel subjectief natuurlijk
        Wat was er niet goed aan die A45 rennfox?
        2.0 JTDm

Comment

• De automaat is wel wat minder dan een dsg/stronic vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Wat was er niet goed aan die A45 rennfox?
            Niet goed is misschien zwaar uitgedrukt, het was gewoon een kar die me persoonlijk minder lag.
            Feitelijk is de A45 een onbehouwen bruut (daarom is het ook een AMG ), prima als je zoiets zoekt maar niet voor mij.
            Veel te stuiterig door plankhard en niet instelbaar onderstel, motor minder soepel dan de TFSI (wel power maar vooral tegen de redline), versnellingsbak nogal brutaal (in vgl. met de DSG), onderstuurde ook redelijk wat (kan ook aan de winterbanden gelegen hebben toen ik die testte). Interieur van de A45 vond ik wel het aangenaamste, net als de sound.
            Een aantal van die kritieken hebben ze trouwens ook aangepakt bij de facelift. Ophanging is nu ook regelbaar, motor is soepeler geworden, bak wat smoother,... Wellicht dat mijn mening nu anders zou zijn.
            Ik zou ook wel de nieuwe Focus RS en Type R eens willen testrijden.
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• Hier zen goed filmpje van over een test van de beste hothach.

De a45 AMG is de snelste, mooiste, klinkt het beste, heeft het meest exclusieve interieur, maar.... De focus RS wint het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                https://youtu.be/HhnyQHRoeao

Hier zen goed filmpje van over een test van de beste hothach.

De a45 AMG is de snelste, mooiste, klinkt het beste, heeft het meest exclusieve interieur, maar.... De focus RS wint het
                Aja en ook de meest praktische

Comment

• In Britse bladen wint de Focus altijd de vergelijkingstests en in Duitse bladen is het altijd een Duits, allemaal héééééééééél doorzichtig toch

Zo'n circuit groepstesten zeggen me vrij weinig, snel zijn ze allemaal maar het hangt er allemaal van wat je precies zoekt in een hothatch.
                  2.0 JTDm

Comment

• Golf 7 R mit ATS GTR und Ceramic bremsen.
                    Golf 7 R umgebaut von uns mit ATS GTR Leichtmetallräder in Schwarz, 9x19 ET48 LK 5x112 und Umbau der Bremsanlage auf Ceramic.
                    Natürlich inklusive TÜV-Eintragung.

Comment

• Niet echt een R, wel eerste 7... Amai

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• DIK!!!
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ombouw zou 'maar' een 70'000€ zijn. Zie dat wel zitten in een grijze Variant met verborgen uitlaatpijpjes en een set schoon velgskes (en ceramische remmen met zwarte klauwen erachter), eens wat anders dan een 991 :p
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                            Niet echt een R, wel eerste 7... Amai

https://youtu.be/B9f84ue4I4E
                            Bon, we zijn overtuigd, iemand geïnteresseerd in de mijne?
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              , iemand geïnteresseerd in de mijne?
                              Hoezo, laten ombouwen eerder?
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• ineens een nieuwe dan hé Onehp
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

• In november onderging de Volkswagen Golf een facelift. Nu is ook de vernieuwde R gepresenteerd.

De gefacelifte Golf kenmerkte zich vooral door op optisch vlak op zeer subtiele af te wijken van het origineel. De C-segmenter ging er vooral onderhuids op vooruit. Het interieur werd vernieuwd, de infotainment ging op de schop en Volkswagen bracht een reeks nieuwe veiligheidssystemen naar de Golf. Nu heeft Volkswagen ook de R naar voren geschoven.

De Golf R is nu 310 pk sterk en perst daarmee 10 pk meer uit zijn 2.0 TSI. Ook het koppel is toegenomen van 380 Nm naar 400 Nm. Een sprint vanuit stilstand naar 100 km/h is, mede dankzij de aanwezigheid van vierwielaandrijving, in 4,6 tellen achter de rug.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• echt knap
                                      Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                      Klikerdeklikhier
                                      Car name: Octavius Rsus

Comment

• Vooral in Break-versie is het een prachtige wagen!
                                        Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                        Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                        (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Jup eens prachtig die Variant.

Al lijkt het wel of de manuele versnellingsbak verleden tijd is bij de R.

Op de configurator is de vernieuwde al te configureren maar zowel bij de hatch als de variant alleen DSG te kiezen.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X