Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW i3
Collapse
X
-
bij deze is de i3 met verre voorsprong de lelijkste creatie van de mens ooit geworden
- Likes 1
-
Guest repliedOh nee, niet terug een united colors of Benetton versie, remember dienen lelijke Polo destijds.
Leave a comment:
-
Guest repliedVoor mensen die deze auto als marketing willen gebruiken,top!
Leave a comment:
-
Guest repliedDie s versie heeft dus de optionele dure €2000 velgen, sportstadion in de software, verlaging, spoorverbinding en visuele aanpassingen.
Kwa prijs valt dit dan goed mee.
wat ik me afvraag, gaat de verlaging een positieve invloed hebben op het verbruik op de snelweg....
Leave a comment:
-
Guest repliedIk heb een hele tijd geleden het interieur is gezien en het staat me voor dat dit wel smaakvol aan te kleden is. Het uiterlijk moet je liggen.
Leave a comment:
-
Gisteren nog zo een i3 op het werk gezien, heeft wel iets, maar toch niet mijn ding.
Stond trouwens reclame op van een of ander architectenbureau, dus zal geen prive wagen geweest zijn.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk vermoed op de nieuwe i3, zal na 2020 zijn.
Leave a comment:
-
Heeft er iemand meer info in verband met het inductie-laden? Dat komt volgend jaar op de 530e, en zou nadien op de andere plug-in hybrides van BMW komen. Ik lees de laatste week ook geruchten dat het ook op de i3 en i8 zou beschikbaar worden. Iemand meer info?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
dat ontken ik niet, maar mij lijkt de range nog steeds iets te beperkt om er zoveel geld aan uit te geven.
Met 94 ah komt hij ongeveer aan 200 km in de praktijk, maar ik doe soms 300 per dag.
Ben het er wel mee eens dat het weinig zin heeft om nog eens dubbel zoveel gewicht aan accu's mee te sleuren voor wat extra range, daar zijn ook te veel grondstoffen voor nodig.
Een praktijk range van 250 a 300 km en de mogelijkheid om op 6 minuten volledig op te laden zou wat mij betreft wel genoeg zijn.
https://www.autogids.be/autonieuws/i...6-minuten.html
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Is toch ecologisch... dank bij voorbaat.
Met 94 ah komt hij ongeveer aan 200 km in de praktijk, maar ik doe soms 300 per dag.
Ben het er wel mee eens dat het weinig zin heeft om nog eens dubbel zoveel gewicht aan accu's mee te sleuren voor wat extra range, daar zijn ook te veel grondstoffen voor nodig.
Een praktijk range van 250 a 300 km en de mogelijkheid om op 6 minuten volledig op te laden zou wat mij betreft wel genoeg zijn.
https://www.autogids.be/autonieuws/i...6-minuten.htmlLast edited by sunking; 07/10/2017, 20:57.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door lexe Bekijk BerichtenThe Pretender De retrofit van een 33kWh batterypack onder een “oude” i3 met 22kWh kost ongeveer 9000 euro.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Maar IK kom ni duwen zelle
Leave a comment:
Leave a comment: