Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
    Inderdaad ik zou voor een 430d of 435 i gaan, maar na wat configureren kwam ik zonder korting ook al gouw op 68000 euro. Ook is er wat ontgoocheling na helemaal weg te zijn van de concept. Ik vind het een mooie wagen, maar niet dat trapje hoger dat bmw bedoelde. Vanbinnen is het een 3, en van buiten kan je het ook gewoon een 3 coupé noemen. De A5 (ben geen audilover) was veel meer waauw bij het uitkomen in de toonzalen. Zelfs na 5 jaar moet hij niet onderdoen voor een 5 jaar jongere 4 serie, verre van zelf. Ook hebben veel mensen me doen twijfelen. Koop een 6 serie 640 d van 1,5 jaar in duitsland met m-pack en pakweg +-20000 km op de teller. Tegen eind november zijn die zeker te vinden in duitsland voor een pak minder dan die 68000 euro van een nieuwe 4. Heb je toch nog een imposantere wagen, heb je nog meer pk's en doe je eigenlijk winst bij aankoop. Want zo een 6 kost gouw nieuwprijs 100-110000 euro. Ik heb laatstleden al de 640 test gereden en was er gans weg van. Toch geef ik de 4 ook nog een testritkans. Maar denk dat mijn besluit stillaan vast staat. Wat denken jullie wat ik zou moeten doen? Als je toch dat geld uitgeeft, vind het wat veel voor een iets opgesmukte 3 serie.

ps: heel jammer aan de 4 zijn die oranje pinkers in de achterlichten anno 2013. En ook de voorlichten lijken wel halogeen koplampen.

Leave a comment:

• Gordon Gekko
    replied
    Smaken verschillen , maar waar je wel een punt hebt zijn de te brave 19-duimsvelgen van het M-Sportpakket. De optionele 19-duimers van de E92/E93 waren veel knapper, zowel de gewone als die van het M-Sportpakket.

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Veel te klassiek voor zo'n sportieve coupé.

Ik zou zo'n zwarte nemen met M-sportpakket en daar dan deze ACS velgen onder zwieren. Die optionele 19'ers van BMW ogen te braaf.
    Binnen zou ik dan beige leder nemen met pianozwarte of carbonnen sierlijsten. Ik heb deze kleurencombo ook op mijn 5, en vind dat nog steeds zeer knap.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Stijlvolle combo idd!

Leave a comment:

• Gordon Gekko
    replied
    Eén van de knappere combo's:

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Is komend weekend niet de lancering bij de Belgische dealers?
    Dacht het wel

Leave a comment:

• David67
    replied
    Is komend weekend niet de lancering bij de Belgische dealers?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Vrijdag lancering bij Smets BMW in lier. Gaat er iemand van hier daarheen?

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    De BMW 4-serie rolt later deze maand de showrooms binnen en dus is AC Schnitzer er als de kippen bij om de auto om te toveren tot ACS4.

Dat staat in AC Schnitzer-terminologie voor: meer spoilerwerk, andere wielen en extra vermogen. Ook in het geval van deze 4-serie blijkt dat voor het grootste deel te kloppen, alleen het spoilerwerk ontbreekt vooralsnog.
    Wie z'n 428i meeneemt, kan wel al rekenen op een vermogensupgrade van 245 naar 294 pk. De trotse bezitter van de 435i krijgt 360 pk, 54 pk meer dan de zescilinder standaard levert. Ook extra dieselpk's staan op het menu: de 420d gaat van 184 naar 218 pk.
    AC Schnitzer heeft bovendien diverse soorten wielen in de aanbieding. De diameter is 18, 19 of 20 inch. Verder legt de Duitse tuner de 4-serie 25 millimeter dichter bij het asfalt. Ten slotte is er nog een nieuw uitlaatsysteem om het achteraanzicht van de 4-serie wat te verfraaien.
    Binnenin biedt AC Schnitzer nog speciale vloermatten en andere zaken met het eigen logo aan.

Leave a comment:

• Sinof
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Heb je voorbeelden van die "betere lederkwaliteit"? Vriend van me heeft eens z'n zetels laten overtrekken en moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk was. Nu ja, het ene bedrijf is het andere niet.
    Check mijn topic:

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Als het hetzelfde Nappa leder is als ik optioneel in mijn 5 heb genomen, dan is het vooral gladder van oppervlak.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
    Bij deze:

interieur 1100
    meerprijs sportstoelen: 200
    meerprijs nappa: 200
    meerprijs armleuningen: 5x50= 250
    alcantara dakhemel: 1100 (a,b & c stijlen, dakhemel en zonnekleppen)

Is te vergelijken met de prijzen bij BMW, maar betere lederkwaliteit en meer mogelijkheden.
    Heb je voorbeelden van die "betere lederkwaliteit"? Vriend van me heeft eens z'n zetels laten overtrekken en moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk was. Nu ja, het ene bedrijf is het andere niet.

Leave a comment:

• erik219
    replied
    Bij deze:

interieur 1100

Is te vergelijken met de prijzen bij BMW, maar betere lederkwaliteit en meer mogelijkheden.
    en bovendien wordt het dan niet meegerekend voor berekening VAA

Leave a comment:

• Sinof
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
    Mogen wij het niet weten? Ik wil het eigelijk ook weten als dat kan.
    Bij deze:

interieur 1100

Leave a comment:

• D Squaloid
    replied
    Mogen wij het niet weten? Ik wil het eigelijk ook weten als dat kan.

Leave a comment:

• Sinof
    replied
    PM sent

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Mijn M135 heb ik in stof/alcantara besteld en morgen haal ik hem af bij T&T in Lier: alles in zwart individual Nappa met hier en daar oranje stiksel (ook oranje piping op de rugleuning zoals origineel bij bvb. rood leder en sportzetels, waar deze piping uiteraard zwart is) en ook een alcantara dakhemel. Ben benieuwd, maar voor de prijs moet je het niet laten, je hebt veel meer mogelijkheden en een betere lederkwaliteit. Zal wel foto's posten in mijn topic.
    Mag ik vragen hoeveel dit kost?

Leave a comment:

• Sinof
    replied
    Mijn M135 heb ik in stof/alcantara besteld en morgen haal ik hem af bij T&T in Lier: alles in zwart individual Nappa met hier en daar oranje stiksel (ook oranje piping op de rugleuning zoals origineel bij bvb. rood leder en sportzetels, waar deze piping uiteraard zwart is) en ook een alcantara dakhemel. Ben benieuwd, maar voor de prijs moet je het niet laten, je hebt veel meer mogelijkheden en een betere lederkwaliteit. Zal wel foto's posten in mijn topic.

Leave a comment:

Working...
X