Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou ook voor Hexagon kiezen, omdat aluminium een zachter materiaal is en daardoor zeer gevoelig voor krassen en 'kekken'.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Matthias Malmedie testet zusammen mit Murat Topal den neuen BMW 4er. Der 4er ist der Nachfolger des 3er - Coupe, der eine treue Anhängerschaft hat. Doch ist ...

Comment

• R.E.S.T.E.C.P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          Wat een be-la-che-lijk mooie auto in deze uitvoering. Zo stond de 4 ook in Beckers (exterieur toch). Ik heb echt voor de eerste keer sinds vol verbazing enkele toertjes rond de auto gelopen en vanuit elke hoek een foto gemaakt. Ik was echt verliefd!

Heel mooi... Heeft absoluut geen M-pakket nodig. Zoals em hierboven op foto staat, mag je hem aan de deur afzetten. Ik betaal er zelf iets voor.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• ik zou ze persoonlijk ook verkiezen zonder M-pack
            lets have some more member berries

Comment

• Kan je chroom lijsten krijgen met m-pack? in configurator vind ik het niet

Comment

• Als je rond de ramen bedoelt kan je wel aluminium afwerking krijgen.

Comment

• Zijn de prijzen van de 430d al bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                    Wat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
                    Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
                    hexagon ziet er goedkoop,plastic, nep uit. Aluminium is schitterend, dan maar kans op een krasje.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• BMW 435d xDrive. Van 0-100 in 4.7 sec. Fieuw.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Eerst zien, dan geloven. BMW is altijd redelijk optimistisch met z'n prestatiecijfers.

Comment

Working...
                                          X