Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet iemand wanneer het dynamisch instrumenten-paneel eraan komt?

dyn instru paneel.jpg

Comment

• Dat is al enige tijd als optie verkrijgbaar.
      Multifunctioneel instrumentendisplay. Kostprijs: €615,-
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Dat is al enige tijd als optie verkrijgbaar.
        Multifunctioneel instrumentendisplay. Kostprijs: €615,-
        thx.
        Interessant, blijkbaar nog niet voor alle modellen, 5-series wel zie ik...

Comment

• Yep, zit in mijn preFL F07 van april vorig jaar.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik heb het ook op mijn FL F11 van eind vorig jaar.
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Mijn nieuwe F11 520dA wordt 23 augustus geleverd (nieuw leasecontract) en volgens mijn garage slechts enkele weken daarvoor geproduceerd. Heeft iemand hier informatie wanneer de nieuwe versie van de 2.0d (190pk) die werd voorgesteld in de X3 FL ook in de 5-reeks komt? Ondertussen is er met de A6 2.0d Ultra (ook 190pk , 400Nm en 113g) een behoorlijke challenger op de markt. Dat kan BMW toch niet blauw-blauw laten?

Comment

• Ik verwacht dat deze motor vanaf september in de 5 zal komen, als modeljaar 2015.
                Tegen dan zal Audi de nieuwe A6 gaan voorstellen, dus zal BMW zeker deze motor in het vooronder moeten hebben.
                OO 00 OO

Comment

Ik verwacht dat deze motor vanaf september in de 5 zal komen, als modeljaar 2015.
                  Tegen dan zal Audi de nieuwe A6 gaan voorstellen, dus zal BMW zeker deze motor in het vooronder moeten hebben.
                  Is dit al officieel, want ik zou een 520d willen bestellen, maar als hij een nieuwe motor krijgt, dan wacht ik nog even.....
                  Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

• Officieel is dat zeker niet, en ook ik ben niet zeker dat deze info juist is, het is enkel een vermoeden dat ik heb. Best is om een BMW-verdeler te bellen, hoewel ik denk dat die deze info ook nog niet hebben.
                    OO 00 OO

Comment

• Eventjes een reactie op de vraag naar de 520d met 190pk.
                      Blijkbaar is deze motor vanaf juli beschikbaar in Nederland in de Efficient Dynamics Edition versie. Alsook zal er een 518d ED versie beschikbaar komen met 150pk.
                      Alle informatie staat op Autoweek via deze link: http://www.autoweek.nl/nieuws/28160/...ent-bijtelling

Comment

• Is aangekondigd op www.press.bmwgroup.com

The official press portal of the BMW Group in 19 languages. We provide you with the latest press releases of the BMW Group free of charge and at first hand. The material comprises text, photos, audio, video and TV footage.

Als ik nu bestel is de levering voorzien voor 1° week juli, en heb ik automatisch de nieuwe 2.0l motor in de 5. Dezelfde motor die ook in de X3 LCI zal zitten.

Twijfel enkel nog tussen de 518dA en de 520dA. Ben een rustige chauffeur, en hou ervan om te "cruisen". Op de autosnelweg kom ik nooit boven de 125 km/u, in Frankrijk houd ik het bij 133 km/u.... dus denk ik dat ik zeker voldoende zal hebben met de 518dA met 150 pk en 360 Nm en kost me 3000€ minder. Ik ga zaterdag eens een testrit doen met de 518dA.
                        Last edited by Pitje; 12/05/2014, 20:14. Reden: Info van concessiehouder.
                        Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

• Ik vraag het maar even hier, weet dat het hier al wel ergens zal gestaan hebben.
                          Wat is nu ook weer de Sport automatische transmissie? Flippers?
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dan heb je inderdaad de schakelpaddles aan het stuur.
                            OO 00 OO

Comment

Dan heb je inderdaad de schakelpaddles aan het stuur.
                              Oké bedankt. Zal het niet meer vergeten.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Zag bij de dealer vandaag 520d touring LCI waar dieven heel zorgvuldig navigatie en TFT display hadden uitgehaald. Verontrustend simpel...

Comment

• Slik....
                                  Alhoewel ik omnium verzekerd ben ben ik blij dat onze 5 meestal binnen slaapt...

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Deze is wel een schoontje:

Normaal geen fan van aluminium-inleglijsten, maar hier past het perfect.
                                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Mmmm, beige int. en alu inleglijsten is voor mij een no go.

Comment

• Das hetzelfde interieur als de mijne... vanamiddag ga ik ons schatje wassen zal dan foto pakken en toch eens werk maken om dat hier een op de forum te krijgen...

Comment

• Dat stuur lijkt me zo hard goed in de hand te liggen
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X