Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten
    [ATTACH=CONFIG]98884[/ATTACH] hoe foto posten dat je niet eerst bijlage moet openen...
    Foto uploaden via Tinypic.com, Photobucket, ImageShack, ... en de url tussen IMG tags zetten (kan je meestal kopiëren van de image host zelf > 'bb code for forums').

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Bijlage openen, kopiëren, in post plakken en klaar

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk Berichten
        Het zou me wel verbazen als je zo lang zou moeten wachten. Mijn wagen is eergisteren toegekomen bij de concessie, exact 9 weken na de bestelling.
        De mijne is een 530D, die duren blijkbaar langer dan de 520D. Is ook zo voor Int3rior van hier op het forum die een 330D besteld heeft.
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbrreke Bekijk Berichten
          Hou me op de hoogte als het sneller gaat :-). Weet je ms hoeveel het schilt die 5 gram minder?
          Voor mijn motorisatie geldt:

17" 139g CO2/km
          18" 144
          19" 149

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
            De mijne is een 530D, die duren blijkbaar langer dan de 520D. Is ook zo voor Int3rior van hier op het forum die een 330D besteld heeft.
            Weet je ook hoe dat komt?

Comment

• Waarschijnlijk een apart "slot" bij de productie, wegens minder frequent voorkomend.
              Nu goed, het zou volgens de garage toch echt maximaal 3 maand zijn, en daarvan zijn er nu 2 bijna gepasseerd.

Comment

• Woensdag laatst leden prijs gaan vragen voor een nieuwe 530d touring. We zijn vershoten, in de positieve zin wel te verstaan. Wij hebben altijd al gezworen bij premium, maar nu beginnen we toch sterkt te twijfelen. Ze geven erg mooie korting voor de moment op de 5 LCI. Wij willen eentje met sportpakket, exclusief pak plus en nog een paar losse opties zoals dodehoekcontrole, verduistede ruiten, sportautomaat, setje 20 duims voor in de zomer... De wagen zou geleverd worden met 18 duimers van sportpakket (144gr; 75% aftrekbaar) op winterbanden. Ikzelf vind dat de achterkant van de touring er ferm knapper op geworden is met de facelift. Wat me ook opvalt, als je exclusief pack plus neemt, je wel een complete wagen hebt. Wordt vervolgd... (boekhouder in conge)

Comment

• Vandaag het land nog eens doorkruist, en het valt echt wel op hoeveel van die 5-reeksen er rond rijden. Ze strooien er de varkens mee. Het zullen meestal wel 520d's zijn. Ook merk je dat de 5 ouder begint te worden, want ik ben er al een aantal tegengekomen die hoogstwaarschijnlijk tweedehands gekocht werden, en ondertussen ook smakeloos voorzien van velgen en spoilers. Spijtig genoeg het lot dat ieder model van BMW ondergaat als 'm een jaar of 3 op de markt is.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Vandaag het land nog eens doorkruist, en het valt echt wel op hoeveel van die 5-reeksen er rond rijden. Ze strooien er de varkens mee. Het zullen meestal wel 520d's zijn. Ook merk je dat de 5 ouder begint te worden, want ik ben er al een aantal tegengekomen die hoogstwaarschijnlijk tweedehands gekocht werden, en ondertussen ook smakeloos voorzien van velgen en spoilers. Spijtig genoeg het lot dat ieder model van BMW ondergaat als 'm een jaar of 3 op de markt is.
                    Met dank aan de meestal nieuwe Belgen die met 6 samenleggen.

Wil eigenlijk wel eens vergelijkingsfoto's zien met VFL en NFL, want zie amper verschil.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Wil eigenlijk wel eens vergelijkingsfoto's zien met VFL en NFL, want zie amper verschil.
                      ik vind de neus toch veel mooier geworden van de facelift hij heeft meer vorm.

Comment

17" 139g CO2/km
                        18" 144
                        19" 149
                        :-O das ook niet veel meer voor een 3l. Spijtig dat hij veel meer kost dan een 2l. Ik zit op 124g.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbrreke Bekijk Berichten
                          ik vind de neus toch veel mooier geworden van de facelift hij heeft meer vorm.

Last edited by ; 26/08/2013, 13:24.

Comment

17" 139g CO2/km
                            18" 144
                            19" 149
                            Vreemd dat ze hier een verschil in maken ? Bij Audi maakt het volgens mij niks uit of je nu 17 of 20" legt qua CO2 uitstoot... De mijne staat op 19" en dat is net dezelfde Co2 als de standaard met 17" ? Zijn er nog merken die daar een onderscheid in maken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

tgohja, je ziet die ook verschijnen in een nieuwe Porsche Panamera, CL AMG etc. met alle ramen open en luide muziek. Best geen aandacht geven denk ik dan. Maar het is idd wel spijtig dat ze dan deftige wagens marginaliseren.

Logisch dat ze bij BMW mooie acties doen. Het model loopt toch al op z'n einde, gelukkig hebben ze nu een facelift. Maar ze merken duidelijk dat bvb Audi er met de nieuwe A6 is gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                Vreemd dat ze hier een verschil in maken ? Bij Audi maakt het volgens mij niks uit of je nu 17 of 20" legt qua CO2 uitstoot... De mijne staat op 19" en dat is net dezelfde Co2 als de standaard met 17" ? Zijn er nog merken die daar een onderscheid in maken ?
                                Goed voor jou dat Audi daar geen verschil in maakt.
                                In feite is het systeem van BMW correcter want je verbruikt stijgt bij grotere bandenmaat (de rolweerstand neemt toe veronderstel ik).
                                Voor mij was het een reden om 17" velgen te nemen ondanks dat bij de luxury line die ik genomen heb standaard 18" velgen zitten. Ik ga dan ook deze gebruiken als winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                  Logisch dat ze bij BMW mooie acties doen. Het model loopt toch al op z'n einde, gelukkig hebben ze nu een facelift. Maar ze merken duidelijk dat bvb Audi er met de nieuwe A6 is gekomen.
                                  Die A6 is een jaar jonger dan de F10/F11... Ik denk ook niet dat de huidige A6 heel erg veel klanten van BMW afgesnoept heeft, te oordelen aan de massale hoeveelheden 5-reeksen met nummerplaten 1-Exx-xxx en 1-Fxx-xxx (die in meerderheid als nieuwe auto ingeschreven zijn in het laatste jaar). Bovendien kan je bezwaarlijk beweren dat de F10/F11 al op zijn einde zou lopen. Die heeft nog drie jaar te gaan.

Comment

• Dat begint me meer en meer te storen aan BMW. Je ziet ze op alle hoeken en kanten van de straat.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik begrijp het niet echt, BMW kan je toch niet bepaald een exclusief merk noemen. Bijgevolg lijkt het me vrij logisch dat je veel BMW's vandaag de dag ziet rijden.
                                      -

Comment

• Zo'n jaar of 6 geleden had Audi de mooiste wagen in het A6-segment.
                                        Dat gold in mindere mate ook voor de A4.

In 2010 kreeg je dan de nieuwe F10/F11 die qua design de nieuwe A6 die een jaartje later kwam gewoon overklaste. Ook de E was geen topper qua design.
                                        Komt dan bij de 520D als zuinige en krachtige motor die zeker in het begin superieur was aan de 2liters in de A6 en de E-klasse.

Dat is volgens mij de verklaring waarom de 5 het populairst is.

Zelf rijd ik binnenkort een F11, zoals jullie weten. Nochtans ben ik supercontent van mijn Audi-garage. Maar als ik een nieuwe A6 avant zie rijden, heb ik nooit het gevoel van zo wil ik er een hebben, een gevoel dat ik wel heb bij de 5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                          Ik begrijp het niet echt, BMW kan je toch niet bepaald een exclusief merk noemen. Bijgevolg lijkt het me vrij logisch dat je veel BMW's vandaag de dag ziet rijden.
                                          Wat is tegenwoordig nog een "exclusieve" merk onder de dailies? (sportwagens niet meegerekend). Vroeger reden alleen bemiddelde mensen met een BMW of Mercedes. Tegenwoordig zie je ze veel meer (o.a. door leasing waardoor ze voor (piep)jongeren beschikbaar werden, een zeer grote tweedehandsmarkt, toegenomen koopkracht...).
                                          Is Jaguar een tegenwoordig nog een exclusieve wagen (is van Ford geweest, nu Indisch). Exclusief lijkt me een Bentley of Rolls Roys, maar de meeste van hun modellen zijn niet echt dailies.

Comment

Working...
                                          X