Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Heb er ook al ene gezien, een badegloze non-line touring. Geen mistlichten, standaardvelgen, donkere kleur (jatoba of sophisto of zwart ... herinner 't me niet meer). Is me ingehaald en ik moest verdomd goed kijken om 'm van de prefacelift te onderscheiden (vooraan makkelijk, zonder de mistlichten ... maar achteraan?).
    Die mistlichten moet hij imho toch echt hebben.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Weet er iemand hoeveel de standaard 530d GT FL kost? Op de configurator staat hij niet in de lijst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
        Weet er iemand hoeveel de standaard 530d GT FL kost? Op de configurator staat hij niet in de lijst.
        van BMW.be site

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...BE%20prijs.png

Comment

• Ik heb dan toch ook een nieuwe 520d besteld. Een luxury line Jatoba kleur met exclusief leder nappa mokka kleur, zwarte dakhemel, velgen 454 18" direct met winterbanden(in de zomer komen er 20" op), exclusief pack plus , donkere ramen , m-koffer spoiler (kwestie van een net iets mooiere achterkant ,vind ik).
          Vorige week besteld en lever datum 15 oktober .(valt heel goed mee vind ik)
          ik ben zeer nieuwsgierig hoe hij er gaat uitzien int echt. :-) ik heb hem nl helemaal veranderd, de eerste bestelling was de zelfde van opties alleen een m-kit er op en Sophisto Grey Brilliant Effect en zwart leder binnen. Ik wou de mokka kleur en de vrouw de jatoba buiten kleur, aangezien ik dit samen met de m-kit wou moest ik daar even 3000€ extra voor bij betalen wat ik enorm duur vond. Had de facelift nog niet int echt gezien en moet zeggen dat ik de voorkant toch wel veel mooier is geworden dan de vorige dus hebben we maar besloten om de hier boven beschreven wagen te bestellen. :-)
          Last edited by ; 21/08/2013, 15:36.

Comment

• Direct met winterbanden? Straf ....
            Ik vroeg of de mijne ook geleverd kon worden met winterbanden en ik kreeg de reactie:
            Mijnheer, van de fabriek komen alle wagens met zomerbanden.
            Ook in de winter?
            Ook in de winter ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk Berichten
              Direct met winterbanden? Straf ....
              Ik vroeg of de mijne ook geleverd kon worden met winterbanden en ik kreeg de reactie:
              Mijnheer, van de fabriek komen alle wagens met zomerbanden.
              Ook in de winter?
              Ook in de winter ...
              ik denk dat het de service is van de garage zelf want heb er nog horen van klagen. Nu bij mij was het geen enkel probleem ze stelde het zelfs zelf voor. (Belieen in Lommel) direct super korting zo moeten ze allemaal zijn vind ik!

Comment

• 't zal wel zijn ...
                Dat is het probleem met een auto te bestellen in het najaar als je plannen hebt om er nadien een grotere maat zomerschoeisel onder te zetten. Dan zit je daar met die kleine set zomerbanden.

Comment

• Idd met die vraag zat ik ook tot ik bij belien kwam.
                  Last edited by ; 21/08/2013, 21:38.

Comment

• Van BMW komt-ie met de zomerbanden, de garage zelf kan dan de geste doen hem met winterbanden uit te rusten. Ik vermoed dat ze die nieuwe standaard 17" inch banden wel vlot kunnen verkopen aan mensen die hun banden laten vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbrreke Bekijk Berichten
                      Ik heb dan toch ook een nieuwe 520d besteld. Een luxury line Jatoba kleur met exclusief leder nappa mokka kleur, zwarte dakhemel, velgen 454 18" direct met winterbanden(in de zomer komen er 20" op), exclusief pack plus , donkere ramen , m-koffer spoiler (kwestie van een net iets mooiere achterkant ,vind ik).
                      Vorige week besteld en lever datum 15 oktober .(valt heel goed mee vind ik)
                      ik ben zeer nieuwsgierig hoe hij er gaat uitzien int echt. :-) ik heb hem nl helemaal veranderd, de eerste bestelling was de zelfde van opties alleen een m-kit er op en Sophisto Grey Brilliant Effect en zwart leder binnen. Ik wou de mokka kleur en de vrouw de jatoba buiten kleur, aangezien ik dit samen met de m-kit wou moest ik daar even 3000€ extra voor bij betalen wat ik enorm duur vond. Had de facelift nog niet int echt gezien en moet zeggen dat ik de voorkant toch wel veel mooier is geworden dan de vorige dus hebben we maar besloten om de hier boven beschreven wagen te bestellen. :-)
                      Proficiat ! Ik heb ook een Jatoba-kleurige 5 met luxury line en leder mokka besteld. Dus donkerbruin interieur en exterieur.
                      Ook met zwarte dakhemel, verduisterde ruiten achteraan en exclusive pack plus trouwens.

Een verschil met de jouwe is dat ik hem laat leveren op de 17" inch 456 velgen, is nog net 5 gram CO2-gunstiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                        Proficiat ! Ik heb ook een Jatoba-kleurige 5 met luxury line en leder mokka besteld. Dus donkerbruin interieur en exterieur.
                        Ook met zwarte dakhemel, verduisterde ruiten achteraan en exclusive pack plus trouwens.

Een verschil met de jouwe is dat ik hem laat leveren op de 17" inch 456 velgen, is nog net 5 gram CO2-gunstiger.
                        :-) jij ook proficiat en wanneer zou jij hem mogen halen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten
                          [ATTACH=CONFIG]98424[/ATTACH] Broer en zusje.
                          Knappe kar.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

:-) jij ook proficiat en wanneer zou jij hem mogen halen?
                            Mijn leveringstermijn is wat langer, besteld eind juni en levering eind september.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                              Mijn leveringstermijn is wat langer, besteld eind juni en levering eind september.
                              Het zou me wel verbazen als je zo lang zou moeten wachten. Mijn wagen is eergisteren toegekomen bij de concessie, exact 9 weken na de bestelling.

Comment

• Hou me op de hoogte als het sneller gaat :-). Weet je ms hoeveel het schilt die 5 gram minder?

Comment

• @Ian: Merci, ik ben er ook heel content van. Wagen overtreft al mijn verwachtingen, ik had er veel van verwacht maar dat het zo’n zalige bak isJ.
                                  E61 525da E81 118d E36 320i

Comment

• Mooi auto welke lijn is dit?

Comment

Mooi auto welke lijn is dit?
                                      geen line gekozen , optielijst:
                                      BMW 520d Touring (5J31) (
                                      Technische gegevens
                                      Cilinderinhoud (cc) 1995
                                      CO2-uitstoot (g/km) 129
                                      Kleur & Binnenbekleding
                                      475 Saphirschwarz
                                      LCSW Leder Dakota Schwarz
                                      Standaard uitrusting (niet exhaustief)
                                      1CC Auto Start Stop functie
                                      1CD Brake Energy Regeneration
                                      2K1 Alu velgen styling 23617" (winterbanden)
                                      2PA Antidiefstalbouten
                                      316 Automatische bediening van deachterklep
                                      423 Fluwelen tapijten
                                      4AT Decoratieve lijsten Schwarzhochglänzend
                                      4U2 ECO PRO
                                      502 Hogedrukreiniging koplampen
                                      6AC Intelligent Emergency Call -eCall
                                      6AE BMW Teleservices
                                      886 Handleiding Nederlands
                                      ZB3 Exclusive Pack Plus
                                      223 Dynamic Damping Control
                                      322 Comforttoegang
                                      386 Dakrails
                                      3AG Achteruitrijcamera
                                      402 Panoramisch doorschijnendschuifdak
                                      418 Kofferruimtepakket
                                      430 Automatische dimmende binnen-en
                                      buitenspiegels
                                      459 Zetels, elektrisch + geheugen
                                      494 Verwarmde zetels vooraan
                                      4UR Sfeerverlichting
                                      508 Park Distance Control (PDC)
                                      534 Elektronisch gestuurde airconditioning
                                      552 Adaptive LED headlights
                                      5AC High Beam Assist
                                      609 Navigatiesysteem Professional
                                      610 Head-Up Display
                                      676 HiFi-luidsprekersysteem
                                      6NS Comforttelefonie metuitgebreide
                                      smartphone connectiviteit
                                      6WB Multifunctioneleinstrumentendisplay
                                      8TH Speed Limit Info
                                      205 Automatische versnellingsbakSteptronic
                                      255 Sportstuur 119,83
                                      320 Zonder monogram
                                      417 Mechanisch zonnegordijn voorruiten van de
                                      achterdeuren
                                      431 Automatisch dimmendebinnenspiegel
                                      5A1 LED mistlampen
                                      868 Spraakversie Nederlands
                                      ZKS Veiligheidskit
                                      ZOR Niet-gereduceerd vermogen

Accessoire: 365 sperspaak 18" velg

Comment

• foto.jpg hoe foto posten dat je niet eerst bijlage moet openen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten
                                          [ATTACH=CONFIG]98884[/ATTACH] hoe foto posten dat je niet eerst bijlage moet openen...
                                          das Nice :-) het is het zelfde hoe ik hem bestel heb alleen ik heb geen touring en comfort zetels en luxery line. Maar dat dash bord vind ik zo geweldig dat was mijn eerste optie :-). Rij je precies telkens meteen andere wagen niet?

Comment

Working...
                                          X