Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk BerichtenWeet er iemand hoeveel de standaard 530d GT FL kost? Op de configurator staat hij niet in de lijst.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...BE%20prijs.png
Comment
-
Ik heb dan toch ook een nieuwe 520d besteld. Een luxury line Jatoba kleur met exclusief leder nappa mokka kleur, zwarte dakhemel, velgen 454 18" direct met winterbanden(in de zomer komen er 20" op), exclusief pack plus , donkere ramen , m-koffer spoiler (kwestie van een net iets mooiere achterkant ,vind ik).
Vorige week besteld en lever datum 15 oktober .(valt heel goed mee vind ik)
ik ben zeer nieuwsgierig hoe hij er gaat uitzien int echt. :-) ik heb hem nl helemaal veranderd, de eerste bestelling was de zelfde van opties alleen een m-kit er op en Sophisto Grey Brilliant Effect en zwart leder binnen. Ik wou de mokka kleur en de vrouw de jatoba buiten kleur, aangezien ik dit samen met de m-kit wou moest ik daar even 3000€ extra voor bij betalen wat ik enorm duur vond. Had de facelift nog niet int echt gezien en moet zeggen dat ik de voorkant toch wel veel mooier is geworden dan de vorige dus hebben we maar besloten om de hier boven beschreven wagen te bestellen. :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk BerichtenDirect met winterbanden? Straf ....
Ik vroeg of de mijne ook geleverd kon worden met winterbanden en ik kreeg de reactie:
Mijnheer, van de fabriek komen alle wagens met zomerbanden.
Ook in de winter?
Ook in de winter ...
Comment
-
Van BMW komt-ie met de zomerbanden, de garage zelf kan dan de geste doen hem met winterbanden uit te rusten. Ik vermoed dat ze die nieuwe standaard 17" inch banden wel vlot kunnen verkopen aan mensen die hun banden laten vervangen.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbrreke Bekijk BerichtenIk heb dan toch ook een nieuwe 520d besteld. Een luxury line Jatoba kleur met exclusief leder nappa mokka kleur, zwarte dakhemel, velgen 454 18" direct met winterbanden(in de zomer komen er 20" op), exclusief pack plus , donkere ramen , m-koffer spoiler (kwestie van een net iets mooiere achterkant ,vind ik).
Vorige week besteld en lever datum 15 oktober .(valt heel goed mee vind ik)
ik ben zeer nieuwsgierig hoe hij er gaat uitzien int echt. :-) ik heb hem nl helemaal veranderd, de eerste bestelling was de zelfde van opties alleen een m-kit er op en Sophisto Grey Brilliant Effect en zwart leder binnen. Ik wou de mokka kleur en de vrouw de jatoba buiten kleur, aangezien ik dit samen met de m-kit wou moest ik daar even 3000€ extra voor bij betalen wat ik enorm duur vond. Had de facelift nog niet int echt gezien en moet zeggen dat ik de voorkant toch wel veel mooier is geworden dan de vorige dus hebben we maar besloten om de hier boven beschreven wagen te bestellen. :-)
Ook met zwarte dakhemel, verduisterde ruiten achteraan en exclusive pack plus trouwens.
Een verschil met de jouwe is dat ik hem laat leveren op de 17" inch 456 velgen, is nog net 5 gram CO2-gunstiger.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenProficiat ! Ik heb ook een Jatoba-kleurige 5 met luxury line en leder mokka besteld. Dus donkerbruin interieur en exterieur.
Ook met zwarte dakhemel, verduisterde ruiten achteraan en exclusive pack plus trouwens.
Een verschil met de jouwe is dat ik hem laat leveren op de 17" inch 456 velgen, is nog net 5 gram CO2-gunstiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]98424[/ATTACH] Broer en zusje.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbrreke Bekijk Berichten:-) jij ook proficiat en wanneer zou jij hem mogen halen?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenMijn leveringstermijn is wat langer, besteld eind juni en levering eind september.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbrreke Bekijk BerichtenMooi auto welke lijn is dit?
BMW 520d Touring (5J31) (
Technische gegevens
Cilinderinhoud (cc) 1995
CO2-uitstoot (g/km) 129
Kleur & Binnenbekleding
475 Saphirschwarz
LCSW Leder Dakota Schwarz
Standaard uitrusting (niet exhaustief)
1CC Auto Start Stop functie
1CD Brake Energy Regeneration
2K1 Alu velgen styling 23617" (winterbanden)
2PA Antidiefstalbouten
316 Automatische bediening van deachterklep
423 Fluwelen tapijten
4AT Decoratieve lijsten Schwarzhochglänzend
4U2 ECO PRO
502 Hogedrukreiniging koplampen
6AC Intelligent Emergency Call -eCall
6AE BMW Teleservices
886 Handleiding Nederlands
ZB3 Exclusive Pack Plus
223 Dynamic Damping Control
322 Comforttoegang
386 Dakrails
3AG Achteruitrijcamera
402 Panoramisch doorschijnendschuifdak
418 Kofferruimtepakket
430 Automatische dimmende binnen-en
buitenspiegels
459 Zetels, elektrisch + geheugen
494 Verwarmde zetels vooraan
4UR Sfeerverlichting
508 Park Distance Control (PDC)
534 Elektronisch gestuurde airconditioning
552 Adaptive LED headlights
5AC High Beam Assist
609 Navigatiesysteem Professional
610 Head-Up Display
676 HiFi-luidsprekersysteem
6NS Comforttelefonie metuitgebreide
smartphone connectiviteit
6WB Multifunctioneleinstrumentendisplay
8TH Speed Limit Info
205 Automatische versnellingsbakSteptronic
255 Sportstuur 119,83
320 Zonder monogram
417 Mechanisch zonnegordijn voorruiten van de
achterdeuren
431 Automatisch dimmendebinnenspiegel
5A1 LED mistlampen
868 Spraakversie Nederlands
ZKS Veiligheidskit
ZOR Niet-gereduceerd vermogen
Accessoire: 365 sperspaak 18" velg
E61 525da E81 118d E36 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]98884[/ATTACH] hoe foto posten dat je niet eerst bijlage moet openen...
Comment
Comment