Beste medeforummers,
Na lang wikken en wegen (zie ook dit topic van mij http://www.autoforum.be/showthread.p...204-PK-quattro ) heb ik nu toch de knoop doorgehakt.
Nadat eerst de A7 was afgevallen, heb ik nadien nog getwijfeld over een gran coupe 640D, wat ik nog steeds een fantastische mooie auto vind.
Deze uiteindelijk niet genomen vanwege in de eerste plaats de prijs, daarna ook een minder praktische auto voor een vader van 3 (al heeft miss Charles een grote monovolume).
Doorslaggevend was toch het prijsverschil van 20.000-25.000 € met een 530 D, en ook een duidelijk hoger VAA.
Voor deze heb ik gisteren getekend:
530D touring
Jatoba (opvolger van havanna, bekeken op lakstaal, is qua kleur een kruising tussen havanna en sophistograu, dus wel donkerder dan havanna, wat niet meer te krijgen is)
leder Dakota zimtbraun (heb nu zwart leder, en wil eens een ander kleurtje, en bleek leder zie ik niet zitten)
Xenon is standaard op alle 5 LCI's en op de 530D is de automaat standaard.
2TB sportautomatische versnellingsbak
3MB exterieur line aluminium gesatineerd
3AT dakrails aluminium gesatineerd
5A1 LED mistlampen
710 M sportstuur
761 zonnewerende ramen achter
Daar had ik eerst een businesspakket bij genomen (PDC voor en achter, electronische airco, navi business)
en ook nog als losse opties:
609 upgrade naar navi professional
481 sportzetels
494 verwarmde zetels vooraan
6WA instrumentencombi high
704 M-sportophanging
Toen bleek er een actie te zijn van BMW waarbij ze 7000€ korting geven op de exclusive line plus !
Daardoor vervielen de laatste 5 genoemde opties en had ik voor een zeer geringe meerprijs tov mijn originele configuratie het volledige exclusive pack plus:
Exclusive Pack Plus
223 Dynamic Damping Control
322 Comforttoegang
3AG Achteruitrijcamera
3AT Dakrails Aluminium gesatineerd
402 Panoramisch doorschijnend schuifdak
418 Kofferruimtepakket
430 Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
456 Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
494 Verwarmde zetels vooraan
4UR Sfeerverlichting
508 Park Distance Control (PDC)
524 Adaptive Headlights
534 Elektronisch gestuurde airconditioning
5AC High Beam Assist
609 Navigatiesysteem Professional
610 Head-Up Display
676 HiFi-luidsprekersysteem
6NS Comforttelefonie met uitgebreide smartphone connectiviteit
6WB Multifunctionele instrumentendisplay
8TH Speed Limit Info
Levering eind september
Na lang wikken en wegen (zie ook dit topic van mij http://www.autoforum.be/showthread.p...204-PK-quattro ) heb ik nu toch de knoop doorgehakt.
Nadat eerst de A7 was afgevallen, heb ik nadien nog getwijfeld over een gran coupe 640D, wat ik nog steeds een fantastische mooie auto vind.
Deze uiteindelijk niet genomen vanwege in de eerste plaats de prijs, daarna ook een minder praktische auto voor een vader van 3 (al heeft miss Charles een grote monovolume).
Doorslaggevend was toch het prijsverschil van 20.000-25.000 € met een 530 D, en ook een duidelijk hoger VAA.
Voor deze heb ik gisteren getekend:
530D touring
Jatoba (opvolger van havanna, bekeken op lakstaal, is qua kleur een kruising tussen havanna en sophistograu, dus wel donkerder dan havanna, wat niet meer te krijgen is)
leder Dakota zimtbraun (heb nu zwart leder, en wil eens een ander kleurtje, en bleek leder zie ik niet zitten)
Xenon is standaard op alle 5 LCI's en op de 530D is de automaat standaard.
2TB sportautomatische versnellingsbak
3MB exterieur line aluminium gesatineerd
3AT dakrails aluminium gesatineerd
5A1 LED mistlampen
710 M sportstuur
761 zonnewerende ramen achter
Daar had ik eerst een businesspakket bij genomen (PDC voor en achter, electronische airco, navi business)
en ook nog als losse opties:
609 upgrade naar navi professional
481 sportzetels
494 verwarmde zetels vooraan
6WA instrumentencombi high
704 M-sportophanging
Toen bleek er een actie te zijn van BMW waarbij ze 7000€ korting geven op de exclusive line plus !
Daardoor vervielen de laatste 5 genoemde opties en had ik voor een zeer geringe meerprijs tov mijn originele configuratie het volledige exclusive pack plus:
Exclusive Pack Plus
223 Dynamic Damping Control
322 Comforttoegang
3AG Achteruitrijcamera
3AT Dakrails Aluminium gesatineerd
402 Panoramisch doorschijnend schuifdak
418 Kofferruimtepakket
430 Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
456 Comfortzetels vooraan met elektrische regeling
494 Verwarmde zetels vooraan
4UR Sfeerverlichting
508 Park Distance Control (PDC)