Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel km's levensloop gaan er telkens af 2000 of 5000?
Send from somewhere, used Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
mss kan het voor ee dsg technisch niet kwaad he, tenzij voor de koppeling...zf8 is automaat, mss is dat principe er minder voor geschikt
Automaat kan net minder kwaad. Olie in de koppelomvormer zal op het moment net voor de launch control feller opwarmen en hierdoor zal de kwaliteit van de olie gaan dalen. De ingebouwde slijtageteller zal dit registreren en misschien sneller doorgeven om de bakolie te wisselen. Normaal gezien wordt het verversingsinterval echter niet bereikt omdat dit zo hoog ligt. Bij normaal, sporadisch tot regelmatig gebruik zal je dus geen hinder ondervinden. Je kan eventueel preventief de bakolie gaan verversen of spoelen, maar niet alle fabrikanten schrijven dit voor.
Bij een bak met klassieke (enkele of dubbele koppeling) zal er meer slijtage zijn dan wanneer je normaal vertrekt, maar ook dat valt niet exact in minder te rijden kilometers uit te drukken. Slijtage van de koppeling verschilt van rijstijl tot rijstijl en bestuurder tot bestuurder. Een koppeling kan op 90.000 km gaar zijn of op 100.000 km of op 200.000 km nog altijd in goede staat verkeren.
Heb vorige mijn handtekening gezet op de bestelbon van A45 AMG..
Dit voornamelijk omdat ik de facelift niet enkel visueel maar ook technisch een grote vooruitgang vind. De demping die je nu kan regelen was een echte must op het vorige model. Het diferintieel zal zeker ook zijn werk doen op een nat wegdek. Maar wat voor mij de belangrijkste verbetering was is de versnellingsbak. Reed vroeger met een Audi TTS DSG. Dus was wel al iets gewoon van kwaliteit.
Het extra vermogen is voor mij eigenlijk een bijzaak.
Het is de eerste Mercedes dat ik of iemand uit mijn familie koop. Heel aangenaam verrast momenteel door de service. Ook de korting die ik op de wagen heb gekregen tijdens het salon was naar mijn mening enorm. 15% op een model waarvan de facelift nog maar 2 maanden oud is. Nooit gekregen bij BMW of Audi op recente modellen.
Nu wachten tot de maand mei en we kunnen vrij anoniem genieten !
Comment