Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeer duidelijk een bewijs van de minderwaardige onderdelen die Mercedes in deze compacte wagen gebruikt. Op mijn oude Mercedes 200d reed ik makkelijk meer dan 100.000 km met een stel remblokken.Bij Midas vervangen ze de remblokken graag voor een fractie van de Mercedes prijs.
Zeer duidelijk een bewijs van de minderwaardige onderdelen die Mercedes in deze compacte wagen gebruikt. Op mijn oude Mercedes 200d reed ik makkelijk meer dan 100.000 km met een stel remblokken.Bij Midas vervangen ze de remblokken graag voor een fractie van de Mercedes prijs.
En uw mercedes 200d ging dan ook als een speer zeker..,aub appels met appels vergelijken hé,
Tjakaa ! ... van dergelijke uitspraken kan een mens enkel maar blij worden ! ...
Hier effe mijn kort relaas betreft de A45..
Aangezien we geen daily meer nodig hadden heb ik deze verkocht na 7maand en ong 10000km.
Is een hothatch waar je alleen plezier aan beleeft als je hard wil..voor de rest totaal geen beleving..was hem dan ook snel beu..
Als daily super efficiënt in alle omstandigheden maar als weekendauto echt saai..niet genoeg 'speelgoed'..
Sorry voor de 'fans' hier maar dit is mijn mening hé :-)
Bedankt allemaal, voor de toffe reacties.
Voor mij rijdt hij zalig, zeer efficient, de wegligging is subliem.
Had er op paar dagen 1500 km opstaan, gaan rijden in de Moezelstreek.
Je kan er ZEER hard mee gaan, en ook remmen doet hij voortreffelijk, gelijk het moet.
De 4wielaandrijving werkt ook zoals het moet, wagen rijdt echt op rails.
Ik kom van een Focus RS met 384pk en 608nm koppel, ik zocht dezelfde soort wagen, maar met 5 deuren, dus ben tevreden.
Alleen het koppel mocht van mij ietsjes meer zijn, maar ben het brute geweld van de Focus nog wat gewend denk...
Deze auto rijdt veel beschaafder, maar geeft ook veel fun.
Mij hoor je niet klagen :-)
Comment