Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• IDD!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf amg Bekijk Berichten

De mijne staat al voor de deur
      Nice! Dat black pack komt echt mooi uit met dat wit. Geniet ervan

Comment

• Zot! Zo vet! Gezond jaloers hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf amg Bekijk Berichten

De mijne staat al voor de deur
          Proficiat, superbak toch hé. Idd lekker vet in het wit in combinatie met de zwarte velgen... nice

Comment

• Ik sta op het punt een hothatch te kopen en nu doe je me nog twijfelen lol

Comment

• gefelicteerd, heel mooi!

Comment

• hierover valt toch niet te twijfelen !!

Comment

• Nice in het wit!!

Deze is van mijn beste maat (die max 8 weken/jaar in Belgie is, en de wagen staat in mijn garage )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                    Ik sta op het punt een hothatch te kopen en nu doe je me nog twijfelen lol
                    uw clio4 rs is geen hothatch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                      Nice in het wit!!

Deze is van mijn beste maat (die max 8 weken/jaar in Belgie is, en de wagen staat in mijn garage )

das mijne dream daily.. rood met edition 1 pakket..
                      waarom slechts 8 weken per jaar in belgie ?

Comment

• Omdat hij in buitenland werkzaam is !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                          uw clio4 rs is geen hothatch ?
                          Ja maar hetgeen ik gaan bekijken ben is nog veel hotter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                            Ja maar hetgeen ik gaan bekijken ben is nog veel hotter
                            vanaf januari gaan we ons gamma uitbreiden met nog meer hothatches...

Comment

• Liefde op het eerste gezicht wow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                Nice in het wit!!

Heeft die een perso plaat? Dan hebben ze die eens naast mijn autootje gezet bij Vriesdonk, vette bak

Comment

• Idd , Perso plaat en de dealer is Vriesdonk ;-)

Comment

• Iemand van brasschaat? Ben van Kapellen. Heb deze al eens gezien denk ik.
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Dit krappere broertje van de Renault Megane blijft toch een raar ding. De uitstekende Renault diesel betekent zeker een opwaardering voor dit voertuig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                        Dit krappere broertje van de Renault Megane blijft toch een raar ding. De uitstekende Renault diesel betekent zeker een opwaardering voor dit voertuig.
                                        Uw afwezigheid zou een opwaardering voor dit forum zijn.
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                          Uw afwezigheid zou een opwaardering voor dit forum zijn.
                                          Pff amai niet dat sommige deze persoon nog grappig vinden ook...

Comment

Working...
                                          X