Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Maar sleutelloos openen is zo een zalige optie. Als je dat eens gehad hebt wil je volgens mij echt niet meer terug. Gewoon sleutel in je zak houden, naar de auto wandelen, instappen, starten en rijden. Aangekomen? Gewoon uitstappen en horen hoe hij op slot gaat als je weg wandelt. Absoluut niks dat je echt nodig hebt, maar als je het hebt.... geniet je er echt van. En vloek je toch geregeld als je met de auto van jouw vrouw op stap bent en die heeft dat niet.
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8
Bekijk Berichten
Of als je thuis een auto hebt die je thuis buiten parkeert, dan is het handig, zeker bij regenweer, om van in huis de koffer te openen en alles gewoon in de auto te zetten.
Bij mijn 6 sedan kan ik de koffer ontgrendelen zodat ik hem enkel nog open moet duwen en zelfs dat gebruik ik regelmatig omdat ik met mijn handen vol naar de auto wandel en dan wel in staat ben om met mijn elleboog de koffer te openen terwijl ik de doos blijf vasthouden. Het knopje op de koffer zelf indrukken met een zware doos vast is bij de 6 quasi onmogelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER
Bekijk Berichten
Dus echt op een knopje drukken moet je niet doen (toch niet op de 6). Gewoon de klink vastpakken terwijl je iets harder met je duim drukt en de klink openen. Voelt heel natuurlijk aan.
Maar vanaf de huidige generatie (vanaf de nieuwe 3) is dat knopje ook verdwenen.
Leave a comment: