Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Allroad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Normaal zie ik nog vrij goed maar ik kom jou hier in dit topic nergens meer tegen hoor.
    In het topic van de Avant heeft Stelo destijds zijn configuratie gepost, als ik me goed herinner.
    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
      Hello,
      Ik plaatste mijn handtekening onder een bestelbon vanavond voor een A6 Allroad - Javabruin - 204pk. - S-tronic
      Opties:
      * GSM vooruitrusting zonder houder
      * Audi Sound system
      * Snelheidsregelaar
      * APS V/A
      * Elektrisch regelbare lendensteun
      * Buitenspiegels inklapbaar
      * Dakhemel zwart
      * Binnenspiegel automatisch verduisterend
      * Verdonkerde ruiten vanaf B-stijl
      * Verwambare zetels V
      * Zonder kentekens
      * Multifunctie Sportstuur met schakellepels
      * Antidiefstalbouten
      * Pack Lounge
      * Pack Business-plus
      * Audi Music Interface
      * Lichtmodule 1
      * Xenon plus
      * GPS met harde schijf
      * Milanoleder
      * Origineel alarmsysteem
      * Alu-inlegplaatjes
      * Velgen 10 spaken - 19"
      * Chroommodule
      * en vooral: recyclagebijdrage 2 batterijen afstandsbedieningen... :-)

Na wat babbelen 12% korting bekomen.
      Daar ben ik zeer tevreden mee, aangezien ik weet dat ik bij mijn concessiehouder steeds en altijd op een prima service en waarborgvoorwaarden kan rekenen.

En nu maar aftellen!

Grts
      Alsjeblieft.

Uw ogen zijn misschien nog goed, uw geheugen wat minder
      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
        Alsjeblieft.

Uw ogen zijn misschien nog goed, uw geheugen wat minder
        Ha je bent me voor want had hem ook juist terug gevonden zijn auto.
        Gewoonlijk hangt het één samen met het ander, er klopt dus iets niet.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
          Wow, da's super. Was dat nu 19" of 20" dat jij hebt op je Allroad ?
          20

Comment

Ha je bent me voor want had hem ook juist terug gevonden zijn auto.
            Gewoonlijk hangt het één samen met het ander, er klopt dus iets niet.
            Met u klopt er idd iets niet .

Comment

Met u klopt er idd iets niet .
              Vertel!
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Vertel!
                Ik wou algemene slijtage aanhalen als argument, maar je houdt tactisch uw leeftijd geheim :-D.

Comment

Ik wou algemene slijtage aanhalen als argument, maar je houdt tactisch uw leeftijd geheim :-D.
                  Slijtage? Dat treedt bij mij sneller op dan bij de A6.

Comment

• Mijn vader wees me erop dat op de duitse audisite, de RS Q3 nu ook te configureren is. Wat me wel is opgevallen dat dit een compleet nieuwe configurator is met heel veel detail en heel duidelijke afbeeldingen. Deze mogen ze op de Belgische site ook wel doorvoeren, maar wellicht komt dat in de toekomst nog.

Comment

• Ik vind 'm nogal druk. 't Is iig 'anders', de config zit nu echt helemaal in de site verweven, en je moet vaak scrollen om alles te zien e.d. Visueel erg knap, maar ik voel nog duidelijk ruimte voor verbetering inzake intuïtiviteit qua bediening.

En de RS Q3, tsjah, potsierlijk modelletje nog altijd, maar nu met een aangename motor. Nog een geluk dat z'n 'enige' premiumconcurrent BMW X1 er ook niet uitziet, anders mocht 'ie 't op z'n buik schrijven.
                      Last edited by ; 14/08/2013, 20:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Ik vind 'm nogal druk. 't Is iig 'anders', de config zit nu echt helemaal in de site verweven, en je moet vaak scrollen om alles te zien e.d. Visueel erg knap, maar ik voel nog duidelijk ruimte voor verbetering inzake intuïtiviteit qua bediening.

En de RS Q3, tsjah, potsierlijk modelletje nog altijd, maar nu met een aangename motor. Nog een geluk dat z'n 'enige' premiumconcurrent BMW X1 er ook niet uitziet, anders mocht 'ie 't op z'n buik schrijven.
                        Dat er nog ruimte voor verbetering is kan ik je in volgen. Ik bedoelde enkel en alleen het grafische aspect dat toch veel mooier, uitgebreider en meer gedetailleerd is dan de Belgische configurator.
                        Mijn vader is wel heel tevreden van zijn huidige Q3 2.0TFSI (211pk) maar hij zou graag voor de RS versie gaan. Ik hou hem uiteraard niet tegen

Comment

• 'De omgeving is visueel inderdaad knap. Maar het komt me voor dat de 'visualisatie' eigenlijk nog identiek is als voorheen, b.v. beetje jammer dat je nog aan die fixed viewpoints vasthangt en dat niet alle aangevinkte opties zichtbaar zijn. Dan doen de nieuwste CC's van (in alfabetische volgorde) BMW, Mercedes-Benz en Porsche het beduidend beter. Zeker de highres-"foto's" van je configuratie bij MB, de erg knappe VR-omgeving bij Porsche, en het feit dat je bij alle drie élke aangevinkte optie te zien krijgt, maken van die configurators echte pareltjes. Op dat vlak heeft Audi nog wat bij te benen.

Blij dat je pa content is. Objectief gezien zijn er wel enkele voordelen aan dat concept: hogere zitpositie dan gemiddeld, niet te groot en toch voldoende zitruimte vooraan, enz. En z'n "goesting" voor de vijfpitter kan ik maar al te goed begrijpen: alles is beter dan 4 cilinders (na er 2 te hebben versleten en terug de juiste richting te zijn ingeslagen, heb ik 't opnieuw zelf mogen ondervinden ).
                          Last edited by ; 14/08/2013, 21:27.

Comment

• Mijn favoriete kleurencombinatie . Led-lichten, zwarte dakhemel en houtinleg zou 'm afmaken. Het stuur is wel .

Comment

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...T&colors=GREEN

Mijn favoriete kleurencombinatie . Led-lichten, zwarte dakhemel en houtinleg zou 'm afmaken. Het stuur is wel .
                              Ik heb jou met die groen kleur blijkbaar in de juiste richting geduwd.
                              Stuur = belachelijk

Comment

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...T&colors=GREEN

Mijn favoriete kleurencombinatie . Led-lichten, zwarte dakhemel en houtinleg zou 'm afmaken. Het stuur is wel .

Heel knap maar ik kan dat bruine interieur niet echt bekoren maar da's uiteraard persoonlijk. Dat stuur is zelfs ronduit belachelijk. Betwijfel zelfs of dit wel origineel is ...

Comment

Stuur = belachelijk
                                  Ik moet zeggen dat ik de Allroad ook al eens in de Duitse configurator in het groen heb geconfigureerd om het wat beter te bekijken en het ziet er echt wel super uit.

Je hebt zeker en vast een exclusieve verschijning als je voor deze kleur gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                                    Ik moet zeggen dat ik de Allroad ook al eens in de Duitse configurator in het groen heb geconfigureerd om het wat beter te bekijken en het ziet er echt wel super uit.

Je hebt zeker en vast een exclusieve verschijning als je voor deze kleur gaat.
                                    Ja klopt, moet vrij uniek zijn denk ik. En als je dat groen dan nog eens combineerd met het hout-Beaufort-inleg krijg je wel een echte eco-wagen...

Ps (ondanks mijn voorliefde voor de MB-GL & de MB-CLS-SB staat deze Allroad ook nog steeds op het verlanglijstje hoor).
                                    Last edited by Metaxa; 15/08/2013, 15:25.

Comment

Ja klopt, moet vrij uniek zijn denk ik. En als je dat groen dan nog eens combineerd met het hout-Beaufort-inleg krijg je wel een echte eco-wagen...

Ps (ondanks mijn voorliefde voor de MB-GL & de MB-CLS-SB staat deze Allroad ook nog steeds op het verlanglijstje hoor).
                                      Tja, voor de prijs van een GL of een CLS-SB heb je een super uitgeruste groen-gespoten met beaufort-geplaveide en bi-turbo gemotoriseerde Allroad ... Oef ... 't is eruit

Comment

Klopt, aan donkergroen hadden we inderdaad toen nog niet aan gedacht. Het is een keer iets anders na een zwarte & donkergrijze wagen.
                                        En zoals gezegd rijd je dan in een exclusief kleurtje rond.

Maneschijnblauw icm met Santos bruin & matte houtinleg blijft ook wel prachtig. Zoals deze bvb: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...RT&colors=BLUE

Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                                        Heel knap maar ik kan dat bruine interieur niet echt bekoren maar da's uiteraard persoonlijk. Dat stuur is zelfs ronduit belachelijk. Betwijfel zelfs of dit wel origineel is ...
                                        Het cognac overheerst net iets te fel voor mij door het stuur en nog andere delen die anders zwart zijn.
                                        Een camelkleurig interieur is iets zachter van kleur en zou op de Allroad perfect met donkergroen of donkerblauw exterieur passen.
                                        Genre:

Comment

Klopt, aan donkergroen hadden we inderdaad toen nog niet aan gedacht. Het is een keer iets anders na een zwarte & donkergrijze wagen.
                                          En zoals gezegd rijd je dan in een exclusief kleurtje rond.

Maneschijnblauw icm met Santos bruin & matte houtinleg blijft ook wel prachtig. Zoals deze bvb: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...RT&colors=BLUE

Het cognac overheerst net iets te fel voor mij door het stuur en nog andere delen die anders zwart zijn.
                                          Een camelkleurig interieur is iets zachter van kleur en zou op de Allroad perfect met donkergroen of donkerblauw exterieur passen.
                                          Genre:

Da's idd al meer mijn ding maar het santosbruin is inderdaad ook prachtig. Ik hou persoonlijk van donkere bruintinten. Bij BMW hebben ze ook zo een trufelbruine tint welke pure klasse uitstraalt.

Comment

Working...
                                          X