Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Allroad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok, ik kan mijn weekend dus fantastisch inzetten. Morgenavond mag ik hem rond 17u gaan ophalen

Comment

• Zalig!
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Zalig!
        Idd. Hopelijk blijft het nog even mooi weer zodat ik morgenavond nog wat leuke foto's kan nemen

Comment

• Foto's met een bliksem op de achtergrond zijn ook mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
            Ok, ik kan mijn weekend dus fantastisch inzetten. Morgenavond mag ik hem rond 17u gaan ophalen
            Hehé...
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vanochtend een hele tijd samen gereden met een nieuwe Allroad op de A59 & A29 richting Rotterdam (1-MN*-***). Misschien iemand van hier?
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Idd. Hopelijk blijft het nog even mooi weer zodat ik morgenavond nog wat leuke foto's kan nemen
                Laat die plaatjes maar komen !

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Denk niet dat alle verzekeringsgroepen dan dezelfde norm hanteren want hier, geen extra alarm moeten installeren. Zat met de A6 toch ook boven de 50+ netto.
                Idem , vreemd dat (meestal KBC ) dit vraagt, ik zit bij AG en geen speciaal extra alarm vereist bij me ( cat waarde +58.000 excl btw )

Comment

Dan wordt het tijd dat ik dit topic ga mijden.
                  "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Waar blijven die foto's?

Kleine aanzet:

Last edited by Gordon Gekko; 07/09/2013, 19:48.
                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Mac500 is nu aan't rijden en aan't rijden en aan't rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Mac500 is nu aan't rijden en aan't rijden en aan't rijden...
                        Dat ie dan maar ineens naar hier rijdt. Wie weet kan 'm padré nog overtuigen .

Comment

• Sorry maar ben nog niet aan de foto's toegekomen. Vrijdagavond pas rond 18u30 de garage kunnen verlaten
                          Inbouw CJ2 alarm was pas om 17u30 klaar. Dan nog de 4 halogeenlampjes in handschoenkastje en koffer vervangen door led's.

Even langs mijn ouders gepasseerd om hem eens te showen en dan een kameraad opgepikt om naar Oostende te rijden. Uiteindelijk stonden er zaterdagmorgen omstreeks 4u al net geen 400km extra op de teller ;-)

Eerste indrukken zijn fantastisch. Na 6 maanden demo stonden er net iets meer dan 15000 km op de teller.

Uitgebreid verslag en foto's komen er eerstdaags aan.

Comment

• Aangezien mijn vrouw deze namiddag een uitstapje met haar vriendinnen gepland had ben ik dus in de auto gestapt en een ritje gedaan. Ondertussen ook een paar leuke locaties tegen gekomen en dus enkele foto's genomen.

Hierbij dus de foto's van mijn nieuwe bureau op wielen voor de komende jaren

IMG_0538.jpg
                            IMG_0539.jpg
                            IMG_0543.jpg
                            IMG_0548.jpg
                            IMG_0550.jpg

Comment

• Deel 2 van de foto's

IMG_0554.jpg
                              IMG_0557.jpg
                              IMG_0564.jpg
                              IMG_0566.jpg
                              IMG_0568.jpg

Comment

• Deel 3 van de foto's

IMG_0571.jpg
                                IMG_0574.jpg
                                IMG_0576.jpg
                                IMG_0579.jpg
                                IMG_0580.jpg

Comment

• Ik ben heel tevreden van mijn keuze. S-Tronic is een ongelofelijk verschil tegenover multitronic. Schakelt boterzacht en supersnel. In sportmodus dringt het motorgeluid net genoeg door tot binnen om het nog wat plezanter te maken.

Led-koplampen zijn super. Enorm veel licht en veel bekijks ;-)

Had ook nog enkele vag-com mod's gevraagd, maar had de indruk dat ze er in de garage niet te veel van snapten. Een aantal zaken zijn gelukt, zoals het kantelen van de rechterspiegel bij achteruitrijden, maar enkele andere nog niet.

Wifi-hotspot heb ik ondertussen ook kunnen vrijschakelen en de Audi Streaming App verbindt al met de MMI. Nu enkel nog een tweak vinden om mijn telefoon wijs te maken dat hij, wanneer hij met de wlan van de auto geconnecteerd is, de 3G verbinding als default gateway moet gebruiken zodat ik de radiostations kan streamen

Comment

• Wat een prachtige wagen, een dikke proficiat gewenst!

Comment

• Proficiat Mac. Krak zelfde, buiten de velg en leds. Rechterspiegel: bij mij doet die dat standaard...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichten
                                        Proficiat Mac. Krak zelfde, buiten de velg en leds. Rechterspiegel: bij mij doet die dat standaard...
                                        Bedankt. Maar jij hebt electrische zetels, memory pack en valcona leder niet ?

Dan heb je dat inderdaad standaard.

Comment

S-Tronic is een ongelofelijk verschil tegenover multitronic. Schakelt boterzacht en supersnel. In sportmodus dringt het motorgeluid net genoeg door tot binnen om het nog wat plezanter te maken.
                                          Enige juiste keuze gemaakt. Hééééél veel plezier met je bolide.

Comment

Working...
                                          X